Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Orou

Moderaattori
Ylläpitäjä
w1bv4p.png


Nimi: NHL 14
Alustat: Xbox 360, PS3
Kehittäjä: EA Canada
Julkaisija: EA Sports
Julkaisupäivä: 10.09.2013 Pohjois-Amerikassa ja 12.09.2013 osassa Eurooppaa Suomi mukaan lukien

Se on sitten numero 23 ja samalla sarjan viimeinen peli, jota nykyisellä konsolisukupolvella vielä pelaillaan.

[video=youtube;DRdHDI4f2IM]http://www.youtube.com/watch?v=DRdHDI4f2IM[/video]

[video=youtube;gnBIWi-MQHA]http://www.youtube.com/watch?v=gnBIWi-MQHA[/video]

[video=youtube;L6tggtJBe7c]http://www.youtube.com/watch?v=L6tggtJBe7c[/video]

[video=youtube;ZjJd6-9I2oM]http://www.youtube.com/watch?v=ZjJd6-9I2oM[/video]

[video=youtube;eMxd8W6r3hA]http://www.youtube.com/watch?v=eMxd8W6r3hA[/video]

Uudistukset ja parannukset:

- FIFA-sarjan kontaktifysiikoiden pohjalta kehitetty fysiikkamoottori

- Uudistetut tappelut, jotka käyttävät Fight Night -sarjan teknologiaa.

- Uudistetut, entistä paremmin näppäinkomentoihin reagoivat kikkailut. Kikkojen tekeminen on nopeampaa ja niitä voi yhdistellä toisiinsa helpommin.

- True Performance Skating -luistelumoottoria on paranneltu. "Paranneltu kiihdyttäminen, räjähtävät ensimmäiset potkut, nopeammat puolustajan käännökset etuperin luistelusta takaperin luisteluun ja paremmaksi kehitetty sivusuuntainen luistelu!"

- Be a Pro -pelimuotoa on uudistettua ja sen nimi on muutettu NHL 14:ään, jossa se kulkee nimellä "Live the Life". Pelaaja pääsee muun muassa pelien jälkeen vastaamaan ruudulle ilmestyviin haastattelun virkaa toimittaviin kysymyksiin. Vastauksista riippuen suhde joukkueen johtoon, joukkuetovereihin, faneihin ja perheeseen joko paranee tai huononee. Otteluiden ulkopuolella on mahdollisuus viettää aikaa joukkuekavereitensa kanssa ruudulle ilmestyvän tekstin muodossa, jolloin eteen saattaa tulla myös erilaisia valintoja, jotka voivat vaikuttaa jopa pelaajan pelisuorituksiin seuraavissa peleissä.

- FIFAsta tuttu Seasons-systeemi tulee HUT:iin ja EASHL:aan. Tarpeeksi pelejä voittamalla nousee korkeampaan divisioonaan pelaamaan parempia vastustajia vastaan, kun taas tietysti häviämällä tippuu alemmas. Divisioonia on kymmenen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eihän tuossa mitään isompaa vielä ollut, mutta hypetys on itsellä jo taivaissa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

- Uudistettu Be a Pro -pelimuoto, jossa pelaajan tekemiset eivät enää rajoitu vain kaukaloon, vaan joukkuetovereiden kanssa ollaan tekemisissä myös kaukalon ulkopuolella. Lisäksi pelaaja pääsee vastailemaan median kysymyksiin ja samalla kehittämään suhdettaan faneihin, joukkuetovereihin ja joukkueen johtoon.

Aivan mahtavaa! :D Tota mä oon odottanut, nyt vaan kova hype kehiin...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo katsastin samantien trailerin kun ilmoille tuli, toivottavasti korjaavat parit bugit, jotka on ilmennee NHL13:ssa.. Jos ovat niin menee ostoslistalle samantien. Muuten odottelen ihan suosiolla jouluun saakka..
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jes uudet tappelut! Vihdoin saa (toivottavasti) vtutuksissaan leipoa toista kunnolla turpaan. Oonkin miettinyt joskus että tota fight nightia voisi soveltaa änäreitten tappeluihin. Toivottavasti myös poistetaan noi turhat estämisjäähyt. Niitä tulee aina kun vähänkin hipasee vihua. Sitten taas oman maalin eestä saa ajella kiekottoman vihun ilman jäähyä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kontaktifysiikoiden kanssa NHL-tiimi on viime vuodet tosiaan säätänyt, ja nyt on homma laitettu taas ainakin tuon tekstin perusteella aika lailla uusiksi, ja hyvä niin. NHL 11:ssä esitellyn fysiikkamoottorin jälkeen on menty alamäkeä sen osalta, miten pelaajat onnistuneisiin taklauksiin reagoivat. Tappeluiden uudistaminen toki on myös ihan hyvä asia, ja pari vuotta sitä jo on odotetukin.

Uudistetun kikkailujärjestelmän mieleenpainuvimman muutoksen uskon olevan parissa uudessa varmassa kikassa, joiden avulla idiootti maalivahti ohitetaan varmuudella. Noh, toivottavasti näin ei sentään ole. Luistelun hiominen paremmaksi taas on niitä perusasioita, joita tietysti tulee tehdä. Saa nähdä, onko ero aikaisempaan huomattavissa.

Tylsääkin tylsemmän Be a Pro -pelimuodon uudistuksilta odotan sitä, että pelin jälkeen ruutuun tulee jotain liikkumatonta taustaa vasten yksi kysymys, johon sitten voi vastata parista eri vaihtoehdosta. Mitään animaatioita tai saati sitten ääninäyttelyä NBA 2K -sarjan tyyliin en uskalla odottaa. Lisäksi odotan innolla onko esimerkiksi pelaajan ja muiden henkilöiden välisen suhteen parantamisesta jotain hyötyä.

Uusille konsoleille siirryttäessä voikin sitten taas oikeasti odottaa jotain.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jos ne nuo toteuttaa aivan loistavaa oon ilonen mutta maalintekoa sais helpottaa hiukan mielikuvitusta ja luovuttaa kehiin ja lopettaa nuo "glitchmaalit" tuntuu et joka pelis kuitenkin semmonen löytyy.....
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jooh nyt täytyy sanoa, että omaa hypetystäni video ei juuri nostattanut samalla tavalla kuin viimevuotinen True Performance Skating - video. Vuodesta toiseen hiotaan täsmälleen samoja asioita, ja peli julkaistaan "puolivalmiina". Fysiikkamoottori on nyt ollut avainsanana vuodesta 2010 lähtien, kun EA Sports julkaisi ensimmäisen trailerin. Nyt, 3 vuotta myöhemmin, edelleen seilataan samalla sloganilla.

Maalivahdit eivät taaskaan ole kokenut mitään uutta ja mullistavaa. Samannäköisiä tönkkösuolattuja sillejä surkealla luistelumoottorillaan maalissa kököttää tyhjänpanttina. Itse en myöskään perustanut näistä uusista "kynistä" ollenkaan. Tuo rannelaukausanimaatio näyttää edelleen yhtä paskalta kuin ennenkin (2k - sarjasta mallia), edelleen sama oikea tatti-vasen tatti-oikea tatti näyttää purevan maalivahtiin turhankin hyvin.

AINOA asia, josta trailerissa pidin, oli tuo uusittu, 3. persoonan kuvakulmasta kuvattu tappelu, joka vihdoinkin alkaa olemaan sarjan tasolla. Videosta voi ainakin huomata sen tosiasian, että pelaajat eivät tällä kertaa häviä kentältä ja ilmeisesti tappelun päätteeksi voi jonkin tuuletuksenkin tehdä. Nämäkin tuttuun tapaan kuitenkin ovat valmiita animaatioita, joihi ennen pitkään kyllästyy. Tämä kuitenkin herätti oman mielenkiintoni.

Saa sitten nähdä, tuleeko koko peliä sitten edes ostettua, vai odottaako suoraan NHL 15:stä seuraavan sukupolven konsoleille. Jos vihdoin seuraavan sukupolven konsoleissa olisi mukana 4 tuomaria, täysin uudistetut maalivahdit luistelutyyleineen ja tunnelman nostattavine torjuntatyyleineen.

Oikeaan suntaan EA tuntuu joka vuosi menemään, mutta liian pienin askelin. Näiden kaikkien uudistusten olisi pitänyt olla jo NHL 09-10:ssä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tästä se joka vuotinen paskamyrsky taas alkaa, mielenkiinnolla tulee seurattua tätä ketjua.

Itse ei oiken tätä versiota jaksa edes hypettää, kun tiedossa on että reilun vuoden päästä pääsee jo uuden sukupolven konsoleille hokkaamaan. Pakkohan se on kuitenkin kolkutella pelikaupan ovea julkasupäivän aamuna ja ottaa päivä vapaata :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pyörrän sanani: NHL 14 tulee sittenkin päihittämään 13:n kuus-nolla.

Isaaru sanoi:
... nopeammat puolustajan käännökset etuperin luistelusta takaperin luisteluun...

Toisaalta tuo pelaajien räjähtävyyden lisääminen huolestuttaa jonkin verran.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Hienoa kun on saatu lusikka puolen vetoihin lisää potkua. Sellasia lerppuja kyl ollu tähän mennessä.
E: Mielenkiintoa toisi lisää eashl peleihin, jos fifan puolelta tulisi myös tuo online pron kehittämis systeemi.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Aivan mahtavaa! :D Tota mä oon odottanut, nyt vaan kova hype kehiin...


Voi kyllä! :D

Meinaako tämä nyt sitä että me rämpytetään X:ää ja kaveri juoksee hallia ympäri...ei kai sentään noin pitkälle mennä :D
Mutta semmoinen overallin muutos kesken kauden ja kunnon/mielentilan/harjoittelun takia olisi tervetullut juttu,myöskin eashl.
Legendaa ei tarvitse antaa kaverille joka kikkailee ja tehopisteet on 80% maaleja...Se tekee pelaajan ukosta erilaisen suhteessa pelaajaan ja sen osaamiseen.
Mutta sisältöä ilmeisesti on tulossa lisää myös be a pro:hon josta olen aika yllättynyt...odotin ennemmin jotain että be a pro jätettäisiin pois tai se jatkaisi iman mitään uudistuksia/parannuksia.Toki kaikki tämä on vielä aivan liian aikaista sanoa...

FIFA-sarjan kontaktifysiikoiden pohjalta kehitetty fysiikkamoottori

No helkkari! Tervetuloa vain jos tämä saadaan toimimaan hyvin!


Niin no..kaikki ekassa viestissä mainittu on kyllä hiton isoja plussia...Keksikää aikakone ja heittäkää meikäläinen tuonne elokuuhun!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Isosti kaipaisin muutosta mailapeliin. Hämmentävän tyhmää, notta jos tahtoo nostaa mailaa, tai tökkiä mailalla, ukko lopettaa luistelun kokonaan. Ihan ku se olis joku sääntö NHLssä, jos tökit, et luistele. Miksei mailapeliä siirretä kokonaan oikealle tatille, niin että luistellessa voi sohia sinne tänne. Taklaus vaikka olkanapille, tai jonkunnäkönen integrointi vasempaan, luistelutattiin.

Toistaiseksi uudistukset ei oikein vakuuta, tosin fysiikkamoottori kuullostaa hyvältä. Oliskohan tää nyt vähän sellanen välimallin NHL ja ens vuonna sitte päästään keskittymään kunnolla uuteen sukupolveen.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse pelaan vain ja lähes ainoastaan EASHL... Siihen jotain uutta: NHL 13 aluksi pelasin muutamien hyvien ystävieni kanssa omassa tiimissä, ja kun NHL 13 oli heille suunnilleen ekoja änäreitä ja taitotaso aloittelijoiden luokkaa niin siinä pääsi +/- lähes -100 ja kun ne pelit hiipu menin seuraan jossa olin ennenkin pelannut ja kun me nykyään ollaan ammattilaisessa/eliitissä niin vastukset on kovempia. nopeesti huomaa tuon oman äijän hitauden kun nopeus on n.82 mikä on perus PR maksimi ja vastassa sellasia minimimittasia supernopeita ketteriä kavereita joilla nopeus 82-86 + 9 tehostetta... Juu, rupeaa vtuttaa oikee huolella kun ainoo millä NHL13 pärjää on nopeus. Ei niille voi mitään kun ne pyörii alivoimat omassa päässä ja kun ei niitä kiinni saa... Sitten ne purjehtii läpiajoo ja tekee sen 99% varman bugihel**tinmaalin... JOS NY LOPPUIS TÄMMÖNEN! ja alettas pelailee, noi tehosteet pois ja mokkeja paremmiks läpiajojen suhteen ja rannareiden tehoo vähennettäis ja lämyjen parannettas. Myös pakilla/mokella pelaaminen asteen helpommaksi... Pakin kääntyminen on tuskallista. Mokella taas sijoitun hyvin ja itse lätkää mokkena pelanneena voin sanoo että oikein menee mutta silti lirahtaa aina jostai mille ei ihminen voi mitään! kun kokonaisuus n.58 ni milläs kehität ku vastassa joku rankingien ykkönen kok.82 -.-

Saa nähdä hommaanko NHL14 kun uudistukset on pieniä ja vaikka olen pelannut nhliä 2005 alkaen nii ei enää innosta saman paskan syöminen.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Rinne kanteen!!!

Be a Pro kaipaa sitä lisää, että voit aloittaa uran mistä tahansa liigasta ja kauden päätteeksi voisi pelata olympialaiset tai mm-kisat..

Toki tuokin on jo paljon eteenpäin, mitä EA nyt on esittänyt
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Yksi ei kovinkaan suuri uudistus, mutta sitäkin tärkeämpi olisi nuo kaukalot jo pikkuhiljaa saada pienemmiksi ja oikean jääkiekkokaukalon kokoisiksi. Nyt (ainakin kansainväliset ja muut liigat kuin NHL) kentät ovat jumalattoman suuria, lentokentän kokoisia. Ja NHL kentätkin ovat liian isoja, kun pystyy helposti yhdellä pelaajalla purjehtimaan miten lystää. Verrattakoon vaikkapa NHL 2K8:aan, kun kenttä on pienempi ja realistisemman kokoinen, ei purjehtiminen olekaan niin helppoa kuin EA:n NHL:ssä. Täytyy oikeasti käyttää syöttönappulaakin välillä :D
Ei ole kovin suurehko uudistus, mutta mielestäni ainakin hyvinkin tärkeä uudistus, en sitten muista tiedä!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Be a Pro kaipaa sitä lisää, että voit aloittaa uran mistä tahansa liigasta ja kauden päätteeksi voisi pelata olympialaiset tai mm-kisat..

Aivan! Miksei ne saa siihen kesälle jotain mm-kisoja kehitettyä kun on tyhjää,vaikka sitten varaustilaisuuden jälkeen...Ja ehdottomasti olisi komiaa jos voisi aloittaa vaikka sm-liigasta uransa.


Noista kaukaloista...uskoisin että ne ovat oikean kokoisia mutta pelaajat on liian pieniä (ei koske kansainvälisiä "lentokenttiä",ne on ylisuuria :D)



Miksei mailapeliä siirretä kokonaan oikealle tatille
Nimenomaan,miksei voi karvatessa hallita omaa mailaansa ihan itse...sillon ei tulisi niitä läpiajojuttuja varmaankaan niin paljon kuin nyt...samaten kaikki ne kamppijäähyt kun se pelaaja huitaisee sinne jalkoihin eikä kiekkoon...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse tuen änärissä Be a Prota, joten sen laatu on minulle tärkeää. NHL 13:n BaP on jo minusta todella viihdyttävä, vaikka siinä onkin vielä omat pikku miinuksensa. Kuten yllä mainittu, niin olisi minustakin todella hienoa jos ammattilaisuran saisi aloittaa juurikin vaikka SM-Liigasta. Mitään pelejä kesälle ei olisi minusta tarve saada, vaikka olisihan se todella hieno lisäys. Mutta esimerkiksi All-Stars peliin olisi kiva saada jotain lisäystä nykyisen joukkuepeliin. Esimerkiksi joku SuperSkills Competition pienemmässä mittakaavassa olisi hauska pelin omalla tavalla?

Tämä hankintaan ehdottomasti!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse tuen änärissä Be a Prota, joten sen laatu on minulle tärkeää. NHL 13:n BaP on jo minusta todella viihdyttävä, vaikka siinä onkin vielä omat pikku miinuksensa. Kuten yllä mainittu, niin olisi minustakin todella hienoa jos ammattilaisuran saisi aloittaa juurikin vaikka SM-Liigasta. Mitään pelejä kesälle ei olisi minusta tarve saada, vaikka olisihan se todella hieno lisäys. Mutta esimerkiksi All-Stars peliin olisi kiva saada jotain lisäystä nykyisen joukkuepeliin. Esimerkiksi joku SuperSkills Competition pienemmässä mittakaavassa olisi hauska pelin omalla tavalla?

Tämä hankintaan ehdottomasti!

Itellänikin tuo BaP on aina ollut pelatuin pelimuoto änärissä. Mutta NHL12 se alkoi sitten käymään melkoisen tylsäksi vaikka vasta 2 kautta olin pelannut CHL:ssä ja kauden puolikkaan NHL:ssä. Jotenkin se, kun ei ole muuta kuin niitä NHL/AHL/CHL-pelejä niin kiinnostus lopahtaa nopeaan. Kun olisi niin, että voisi aloittaa jostain muualta, kuten mainitsitkin niin SM-Liigasta ja jos olisi vielä maajoukkuepelejäkin, niin BaP:sta tulisi kerralla jo paljon mielenkiintoisempi. Mutta ehkä sitten odotellaan vasta siihen PlayStation 4 ensimmäiseen änäriin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom