Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Taitaa olla neljäs peräkkäinen NHL missä jonkunlainen jäätymisongelma. Tällä kertaa saan pelit pelattua ihan hyvin jne. (Pelaa nyt). Mutta kun yritän pelata Be A Prota, niin eihän se toimi.. Jäätyy samantien koko konsoli. Apuja?

Oma vika oli levyssä. Joku tietty kohta likainen / naarmuuntunut. Siitä johtuu se, että et saa tiettyä pelimuotoa pelattua.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Oma vika ei, koska pystyn pelaan toisella käyttäjällä. Ei vaan oo oikeen boosteja :/
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Jahas tuli ekaa kertaa änärissä vastaan synkro... Oltiin 2-1 johdossa pari sekuntia ennen loppua. Kauhea maalin edusta hässäkkä ja siltä loukkaantuu äijä. Mukavasti jäi 0.9 sec kelloon. Laitto pausen pum synkronointivirhe. En nyt löytäny sitä synkro listaa nii joku vois laittaa linkin. Sen psn on vanhaparta
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kertokaas onko tämä bugi, pelaan Columbuksessa Live the life:ssä toista kautta ja aloittaessa matsin, kotikentällä selostaja sanoo " Welcome to staples center for Los Angeles" mutta kuitenkin itse areena on Nationwide center tai joku sellanen... Vähän häiritsee nyt että mitä hittoa? Muuta Kingseihin liittyvää ne ei sentään tuolla selostuksessa puhu :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei onko kenelläkään tietoa, että oisko jotain netti sivua missä porukka tekee custom rostereilla nuo uudet siirrot ja jakaa sitten ne savet netissä ?

EA tuskin on enää tekemässä päivitystä...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei onko kenelläkään tietoa, että oisko jotain netti sivua missä porukka tekee custom rostereilla nuo uudet siirrot ja jakaa sitten ne savet netissä ?

EA tuskin on enää tekemässä päivitystä...

Operationsports, sieltä todnäk löytyy.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Menee ehkä hieman off-topiciksi, mutta kun online-matseilla ei ole omaa threadia niin kirjoittelen tänne. Tässä tuli joku random saksalainen vastaan, joka ei kyllä pelitaidoillaan loistanut ja kolmanteen erään mentäessä tilanne oli minulle 5-1. Jo toisen erän puolella kaveri alkoi avautua kuinka huono on pelaamaan samalla ylistäen pelitaitojani ja sama jatkui kolmannessakin kunnes ~50 minuutin kohdilla tulee yhtäkkia "Yhteys vastustajaan on katkennut" ja matsi merkattiin mulle tappioksi. Koko ottelun aikana en huomannut yhtään lagia ja viimeisimmästä nettiyhteydestäni johtuneesta katkosta on aikaa varmaan puoli vuotta. Kävin sitten ihmettelemässä kaverin tilastoja ja viimeiseen kymmeneen otteluun yksi tappio ja yhdeksän keskeytysvoittoa. Kaverin kokonaistilastot olivat luokkaa 100-250-50, joten väkisinkin herää kysymys oliko tämä yhteyteni katkeaminen sattumaa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Barkov, Granlund, Vatanen ym. saivat aikamoiset boostit kun siirtyivät NHL joukkueisiin.

Antti Raanta ja Karri Rämökin ovat parempia NHL peleissä nykyään kuin olivat ennen kuin siirtyivät pohjois-amerikkaan.

On se kummaa miten paljon pelaajat voivat yhdessä kuukaudessa/ kesälomalla kehittyä niin paljon EA:n NHL peleissä.

Miksei mul oo kuluvan NHL14-Be a GM kauden aikana pelaajat kehittyny viel ollenkaan?Kaikil 0 kehittymisessä.

Kausi pahasti kesken.

Tarkoitinkin sitä kun oikeassa elämässä pelaaja siirty eurooppalaisesta liigasta NHL:ään niin seuraavassa EA:n kokoonpanopäivityksessä tämän pelaajan ovr. nousee huomattavasti.

Ymmärrän.

Mä nyt vaa haluaisin apua ja kysyä et kehittyykö noi mun Blackhawskin esim.junnut ekan kauden jälkeen?Oon pelannu yli 40 peliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Miksei mul oo kuluvan NHL14-Be a GM kauden aikana pelaajat kehittyny viel ollenkaan?Kaikil 0 kehittymisessä.
Kausi pahasti kesken.
Mä nyt vaa haluaisin apua ja kysyä et kehittyykö noi mun Blackhawskin esim.junnut ekan kauden jälkeen?Oon pelannu yli 40 peliä.

Niin, kausi pahasti kesken. Muutaman junnupelaajan kokonaisuus kehittyy ehkä 1-4:llä kesken kauden, mutta todellakin vain muutamalla ainakin oman kokemuksen mukaan. Itse olen pelannut kaksi täyttä kautta Calgary Flamesilla ja kolmas menossa, viime kaudella kesken kauden esimerkiksi NHL-joukkueessa Reinhart 79->80 ja Bärtschi 83->85. Farmissa muutama junnu kehittyi saman verran, paitsi Ma. Granlund sai jonkun ihmebuustin ja nousi kesken kauden 70->74.

Enemmän nuo pelaajat tuntuu kehittyvän/paskentuvan kesätauoilla. Oikeastaan lähes kaikilla tulee jotain muutosta, iältään alle 25:lla yleensä vain parannusta. Nyt kesällä ennen kolmannen kauden alkua Reinhart 80-> 82, MaG 74 -> 76 ja vapaista pelaajista ekalla kaudella naaraamani ryöstö Yohann Auvitu 70->77! Poika oli ekalla kaudella kok. 53 ja nyt porskuttaa kolmannella kaudella ylhäällä kolmospakkiparissa. Toiveissa on että vielä ehtisi kehittyä 80 kintaalle tämän yhden kauden aikana, kun luontaista kehitystä voi vielä tapahtua 27 ikävuoteen asti.

---------

Jatketaan Be a GM aihepiirillä. Tietääkö joku voiko pelaajan potentiaali muuttua kausien välissä? Esimerkiksi nyt meinasin seiskakierroksella varata jonkun Heiskasen, jonka potentiaali oli tason 4 scoutin mielestä yksi tähti. Skippasin kuitenkin ja otin jonkun 2 tähden jannun. Nyt kauden alussa scoutit sanoo, että tämä helvetin Heiskanen on potentiaalinen 1. kierroksen varaus ja kun kävin kurkkimassa niin kiilui vihreät 3½ tähteä. Olisiko herra Heiskanen kehittynyt munkin organisaatiossa kesän aikana arvioidusta yhdestä tähdestä tuohon, vai oliko tuo vain siksi että jäi varaamatta?

Ja tietääkö joku millä haitarilla minkäkin potentiaaliryhmän (2,2½,3,3½,4,4½ tähteä, punainen, keltainen, vihreä) lopulliset kokonaisuudet vaihtelevat? Onko esim. 3 tähteä => kok. noin 80? Onko esimerkiksi kannattavampaa varata punainen 4* kuin vihreä 3½? Sisältääkö punainen 4 sen, että pääsee varmasti ainakin 3½:n potentiaaliin? Voiko punaisesta 3* prospektista tulla parempi kuin keltaisesta 3* prospektista? Olettaisin ainakin näin. Vaikuttaako jokin muukin kuin randomnumerogeneraattori siihen miten pelaajat kehittyvät? Auttaako oikeasti kehitystä esimerkiksi jos peluutan junnuja veteraanien tai samanmaalaisten kanssa?

Googlailemalla en löytänyt näihin kunnollisia vastauksia, olisin kiitollinen mikäli joltain tietoa löytyy.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Jos en väärin muista niin: Punainen epävarma, vihreä lähes varma, keltainen todennäköinen ja hopeinen lopullinen. Suurinpiirtein tuota tarkoitti värikoodit kehityksen suhteen mikä on lopullinen arvo pelaajalla.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tänään pitkästä aikaa noin 3 kuukauteen kirjauduin pleikka kolmoselle ja päivitin järjestelmän.
Sen jälkeen änäri päälle mutta mitä ihmettä. En löytänyt enään eashl joukkuetta!!
Voiko se kadota jos sitä ei oo käyttäny tiettyyn aikaan??
 
PS3 NHL2014

Osaamaton tarvitsee apua...Poikani haluaisi yhdessä mun kanssa laittaa omat pelaajat omilla nimillä joukkueeseen, mutta en tajua miten ne saa sinne laitettua, pelaajat ollaan tehty ja tallennettu. Prossa kyllä pääsee omalla nimellä pelaamaan mutta vain yksi kerrallaan ja se on hiukan hölynpöly paikka, keskittyy niin paljon mainontaan/suhteisiin ulkomaailmassa vai eikö ps3 tässä pelissä ole mahdollista???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mikäli oikein ymmärsin asiasi niin ''Kokoonpanon hallinta --> pelaajasiirrot'', sieltä toiselle puolelle Vapaat pelaajat ja toiselle haluamasi joukkue.
 
Ylös Bottom