Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

basbar89

Member
Ei näyttänyt tälläistä olevan vielä.

Itse kolmisen vuotta metsästänyt Ovechkinia, ei se niistä pakoista mulle koskaan tule.

Olen valmis maksamaan oikeaa rahaa jos jollakin AO8 löytyy... :D Tarjouksia tulemaan.

Ilmoituksen nostaminen tai uuden ilmoituksen tekeminen on sallittua 24 tunnin kuluttua edeltäneestä viestistä.
Näin annetaan kaikille tasapuolinen mahdollisuus saada näkyvyyttä.

Tarjoukset ja muut utelut suoritetaan yksityisviestein.
Jos viestiisi tulee päivitystä, tee se aiempaan viestiisi.

Liian tiuha nostorytmi johtaa viestin poistamiseen ja jopa varoitukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Joel Armia myös muuten hakusessa. Joukkueena Rochester Americans - AHL.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Siis maksaako toi suurin kultapakatti 3,55 vai onko tohon joku session tiketti olemassa et hinta putoo.pleikka nelosesta kyse tietysti. Ja toinen kysymys voiko huutokaupassa tehdä kauppaa nelosen ja kolosen välillä
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

E.Karlsson löytyy jos jollakin kiinnostusta. Minulle saa tarjota Kopitaria, keneltä löytyy..
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ostetaataan pucksei,kopitar ja muitkii pelaajii laitelkaa yv jos löytyy
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Millä ihmeellä saa kulutuskortit kokoelmasta käyttöön otettavaksi?? Tulee aina vaihtoehto kun ostaa ne että kokoelmaan tai myyntiin ja kokoelmasta en saa niitä pois muutakuin myymällä... :/
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Millä ihmeellä saa kulutuskortit kokoelmasta käyttöön otettavaksi?? Tulee aina vaihtoehto kun ostaa ne että kokoelmaan tai myyntiin ja kokoelmasta en saa niitä pois muutakuin myymällä... :/

Mee kokoelmaan, sieltä korttikansioon ja sielä lähetät taas kokoelmaan
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Aika hiljasta tuolla ps3 puolella, onko kaikki muka siirtyny ps4.. :O
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Onko ps3 ja ps4 sama marketti? Tai onko tällanen ketju ps3: lle olemassa erikseen?
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Onko ps3 ja ps4 sama marketti? Tai onko tällanen ketju ps3: lle olemassa erikseen?

Ei oo varmaa tietoa mutta luulisin kyllä et on eri marketti eri konsoleilla.....

Mahtaiskohan tuo löytyä etsimällä jos sellainen on. ;)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Onko miten pelaajia tarjolla? Kopitar, Karlsson, Giroux, Benn... yms! Laittakaa yv jos on myynnissä ja hintapyyntö mukaan!
 
Ylös Bottom