Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Joka pelissä siis PS3/ps4:lla.
Pienenä korjauksena: PS3:lla on paljon pelejä (pääasiassa 2006-2008 julkaistuja), joissa ei ole Trophy-tukea lainkaan edes päivityksien jälkeen. Lisäksi platina-Trophya ei ole likimainkaan kaikissa peleissä edes PS4:llä. Miltei kaikissa vuoden 2008 jälkeen fyysisellä medialla (BD-levy, Vita-pelikortti) julkaistuissa peleissä platina-Trophy on saavutettavissa, mutta poikkeuksiakin löytyy. Lisäksi platina-Trophy on joissain pelkästään latauspeleinä julkaistuissa PS3/PS4/Vita-nimikkeissä. Useimmissa latauspeleissä on kuitenkin vain suppeampi Trophy-tuki, eikä niissä siis ole platina-Trophya lainkaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Taas oppi jotain uutta. Tuon trophy tuettomuuden vanhoissa tiesinkin, mutta muutoin olen luullut, että kaikki trophyt=platina trophy. Noh, eipä ole tullut seurattua, kun on yksi turhimmista jutuista koko konsoleissa. :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kysyisin täällä nyt kun yritin päivittää muttei se onnistu. Tai siis ei löydä niitä päivityksiä. Eli vaatiiko pelaajapäivitys (sellaisiahan on tullut) PS4:lla EA tunnuksen? Kun ajattelin aloittaa STL pelaamaan mutta Lehterä puuttuu. Ja sitten Floridalta puuttu Barkov.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Taas oppi jotain uutta. Tuon trophy tuettomuuden vanhoissa tiesinkin, mutta muutoin olen luullut, että kaikki trophyt=platina trophy. Noh, eipä ole tullut seurattua, kun on yksi turhimmista jutuista koko konsoleissa. :)
Itse ainakin tykkään kovasti näistä saavutuksista. Jäisi moni juttu kyllä koittamatta/ suorittamatta jos ei trophyjä olisi. Jotenkin ne sopii täydentävällä tavalla peleihin ja jotenkin nykyään tuntuosi turhalta pelata pelejä missä ei saavutuksia ole [emoji1]
Mutta mielipiteitähän nämäkin vain.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

xbox 360: Kiinnostaisiko liittyä gmc-liigaan nimeltä SonsOfFinland.Liity foorumille sonsoffinland.munfoorumi.com.Rekisteröidy omalla gamertagillä. VAIN AKTIIVISILLE HERRASMIEHILLE. hyvät säännöt, 2. kausi.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Vaikka tuota HUTtia koittaakin ihan hupimielessä pelata niin silti ottaa kyllä vähän pannuun hävitä jatkoajalla tyypille jonka joukkueesta löytyy Ovechkin, Bure, Crosby, Getzlaf jne. Itsekään en mikään hyvä pelissä ole, mutta kyllä tämän kaverin taidot olivat aivan surkeat, vedotkin taisin voittaa 19-8. Mielummin sitä häviäisi niille pelaajille, joiden peli ei perustu pelkkiin supertähtiin vaan taitavaan pelaamiseen. Jatkoaikamaali jonka tämä teki oli ihan perus "crosscreaser", joka toki tuli oman huolimattomuuden takia.

Niin ja HUTtia en ole ennen pelaillut (nyt vasta n. 30 peliä pelattuna), mutta oletan että tällaiset kokemukset/tuntemukset tulevat vielä entistä tutummaksi?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Miks menin ostamaan tämän? Tämä on paska!! Pelin ostaminen vituttaa vaikka sainkin puoleen hintaan. Tämä on auttamatta paskin jäkis minkä EA on tehny. Miten vitussa voi se intialainen neekeri saada tuon skill stick suojailu pyörimispaskan niin ylivertaseks pokecheckiin tai muuhun puolustamiseen nähden että se ei osu ikinä siihen kiekkoon. Meinasin oman tehdyn maalin jälkeen lopettaa online pelin kesken kun vitutti niin paljon tuo hyökkäyksen ylivoimaisuus puolustukseen nähden. Vasta 7 divari ja peli muuttui jo täysin paskaks. Voi vaan kuvitella mitä se olis siellä ylempänä ollu. Tämä on vaan yhellä ukolla sooloilua koko paska siihen asti kun pääsee syöttämään poikittain tai itse laukomaan etuyläkulmaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Offlinessa jäällä tää on ylivoimaisesti paras änäri ikinä. Pelimuodoissa ja asetuksissa surkea, mutta kentällä oikeilla säädöillä AI:tä vastaan todellakin paras änäri.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Vaikka tuota HUTtia koittaakin ihan hupimielessä pelata niin silti ottaa kyllä vähän pannuun hävitä jatkoajalla tyypille jonka joukkueesta löytyy Ovechkin, Bure, Crosby, Getzlaf jne. Itsekään en mikään hyvä pelissä ole, mutta kyllä tämän kaverin taidot olivat aivan surkeat, vedotkin taisin voittaa 19-8. Mielummin sitä häviäisi niille pelaajille, joiden peli ei perustu pelkkiin supertähtiin vaan taitavaan pelaamiseen. Jatkoaikamaali jonka tämä teki oli ihan perus "crosscreaser", joka toki tuli oman huolimattomuuden takia.

Niin ja HUTtia en ole ennen pelaillut (nyt vasta n. 30 peliä pelattuna), mutta oletan että tällaiset kokemukset/tuntemukset tulevat vielä entistä tutummaksi?

Itellä on toistasataa peliä takana ja voin kyllä taata, että tutuksi tulee tuollainen... :rolleyes: Pitkästä aikaa vkln aikana pelasin, ja on tuo EA:n momentum niin järkyttävä ainakin noilla korkeimmilla divareilla, ettei mitään järkeä.. Pari ensimmäistä peliä voitin (olin kyllä parempi pelaamaankin, mutta kyllä oma veskari otti ne harvat "varmat" paikat kiinni) mutta sitten taas muutama seuraava peli menee samalla kaavalla, että paremmin pelaan mutta kun ei vaan yksinkertaisesti mistään mene sisään. Esim. viimeinen peli oli taas melko keskinkertaista vastustajaa vastaan, laukaukset meni karkeasti 30-15 minulle ja hävisin pelin jatkoajalla 4-5... Kaikki kolme viimeistä peliä päättyivät maalin tappioon, ja ainakin kahdessa pelissä olin "pelillisesti" parempi, mutta kun EA on päättänyt jo paitoja valitessa, että kummalle peli päättyy, niin eipä siinä sitten paljoa ole tehtävissä..

Pyrin itse pelaamaan vähän "realistisempaa" hokia (laukauksia viivasta jne), enkä vaan jatkuvaa kulmassa pyörimistä X-nappi pohjassa ja hakien sitä hemmetin "varmaa" one-timeria. Mutta todellakin voin luvata sinullekin useamman kerran niitä hetkiä, että tekisi mieli heittää ohjaimet ja konsolit ikkunasta pihalle... :D

Ja tosiaan, kun porukalla on jo aika hyvät joukkueet kasattuna, niin sitten hakevat noilla tähtipelaajilla jatkuvasti sitä etuyläkulmabugirannetta tai harrastavat tuota kulmassa pyörimistä ja varman one-timer paikan hakemista niin kauan, että siitä erehtyy vähän tekoäly höntyilemään tai itse tekee pikkaisen virheliikkeen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Oletan että tuo momentum näkyy myös siinä kun omat pelaajat muuttuvat täysin rähmäkäpäliksi ja mitään syöttöjä ei saada kiinni ja kaikki vedot viuhuu ohi maalin. Onneksi tajusin lopettaa taas tältä päivältä ennen kuin meni liian totiseksi. Kyllä ainakin tuota 7. divaria vielä pystyy sen 5-8 peliä pelaamaan yhdessä sessiossa, mutta siitä eteenpäin alkaa ohimon verisuonet turpoamaan. Nyt 6. divarissa ja veikkaan että tuo peli/sessio -jaksamismäärä tippuu vähintään yhdellä per ylempi divari.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Oletan että tuo momentum näkyy myös siinä kun omat pelaajat muuttuvat täysin rähmäkäpäliksi ja mitään syöttöjä ei saada kiinni ja kaikki vedot viuhuu ohi maalin. Onneksi tajusin lopettaa taas tältä päivältä ennen kuin meni liian totiseksi. Kyllä ainakin tuota 7. divaria vielä pystyy sen 5-8 peliä pelaamaan yhdessä sessiossa, mutta siitä eteenpäin alkaa ohimon verisuonet turpoamaan. Nyt 6. divarissa ja veikkaan että tuo peli/sessio -jaksamismäärä tippuu vähintään yhdellä per ylempi divari.

Joo noin siinä käyn, sen eron näkee niin selkeästi.. Itsellä kun on momentum, niin joka veto häkkiin ja oma veskari tekee aivan ilmiöimäisiä torjuntoja ja kaikki kikat onnistuu vahingossa tai tarkotuksella, lätyt tippuu lapaan jne. Mutta auta armias, kun vastustajalla on se momentum. Tuntuu, niin kuin omat pelaajat olisivat vaihtaneet luistimet lenkkareihin ja mailat biljardimailoihin, voi jo lainata Kai Suikkastakin, ettei voi kahen metrin syötöt mennä kolme metriä ohi (voimasanat jätetty pois), mutta kyllä ne vaan tässä voi mennä..

Olisikohan itsellä mennyt ihan mukavasti 4. tai 5. divariin asti, mutta siitä eteenpäin peli meni välillä melkoiseksi momentum-paskaksi. Välillä hävetti voittaa pelejä, kun oikeasti oli parempi pelaaja vastassa, mutta kun tämän veskari ei ota rantapalloakaan kiinni ja pleksi oli laitettu oman maalin eteen... Pari kertaa olen 2. divarin pelannut niin, etten ole hävinnyt peliäkään, mutta sitten kun 1. divarissa aloitetaan, niin jokaisen pelaajan taso R-O-M-A-H-T-A-A. Ei niinkö mitään jakoa, eikä todellakaan kyse oli aina siitä, että olisi selkeästi parempi vastustaja. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Joo noin siinä käyn, sen eron näkee niin selkeästi.. Itsellä kun on momentum, niin joka veto häkkiin ja oma veskari tekee aivan ilmiöimäisiä torjuntoja ja kaikki kikat onnistuu vahingossa tai tarkotuksella, lätyt tippuu lapaan jne. Mutta auta armias, kun vastustajalla on se momentum. Tuntuu, niin kuin omat pelaajat olisivat vaihtaneet luistimet lenkkareihin ja mailat biljardimailoihin, voi jo lainata Kai Suikkastakin, ettei voi kahen metrin syötöt mennä kolme metriä ohi (voimasanat jätetty pois), mutta kyllä ne vaan tässä voi mennä..

Olisikohan itsellä mennyt ihan mukavasti 4. tai 5. divariin asti, mutta siitä eteenpäin peli meni välillä melkoiseksi momentum-paskaksi. Välillä hävetti voittaa pelejä, kun oikeasti oli parempi pelaaja vastassa, mutta kun tämän veskari ei ota rantapalloakaan kiinni ja pleksi oli laitettu oman maalin eteen... Pari kertaa olen 2. divarin pelannut niin, etten ole hävinnyt peliäkään, mutta sitten kun 1. divarissa aloitetaan, niin jokaisen pelaajan taso R-O-M-A-H-T-A-A. Ei niinkö mitään jakoa, eikä todellakaan kyse oli aina siitä, että olisi selkeästi parempi vastustaja. :rolleyes:
Tätä minäkin olen miettinyt, että miksi pelin kuva muuttuu kun mennään ykköseen? Tai pelaamisesta ei tule enää mitään, en vaan ymmärrä. Itse pysyn vain kakkosessa tästä lähtien, se 8 pistettä on suht helppo saada kasaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tätä minäkin olen miettinyt, että miksi pelin kuva muuttuu kun mennään ykköseen? Tai pelaamisesta ei tule enää mitään, en vaan ymmärrä. Itse pysyn vain kakkosessa tästä lähtien, se 8 pistettä on suht helppo saada kasaan.

Niinpä. Itsekään en nyt mikään huono pelaaja ole, niin en tajua miten voi pelata kakkosdivarin läpi voittamalla kaikki pelit, mutta sitten ykkösessä peli on sellaista, niinkö ei olisi ikinä pitänyt pleikkarin ohjainta kädessä.. :rolleyes: Mikään ei onnistu ja omat pelaajat ovat koko ajan potkun tai kaksi jäljessä vastustajaa. Ja kun suurin osa peleistä on vieläpä sellaisia, ettei ne ykkösdivarin vastustajat pelitaidoiltaan ole edes selvästi parempia, vaan jotenkin omat pelaajat jumittaa ja eivät saa syöttöjä kiinni jne. Toki välillä tulee vastustajia, joille pitää vaan hattua nostaa että osaavat pelata paremmin kuin itse. Mutta samaan päätökseen olen itsekin tullut, etten enää ykköseen edes yritä, hävitä sitten vaikka taktisesti tahallaan loput pelit, ettei nousua tapahdu... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itse olen raivannut tieni kolmoseen ja voin sanoa, että muutaman kerran meinasin paiskata ohjaimen ikkunasta pihalle. Nyt kuitenkin maltan mieleni, jos peli on selvä jo ennen kuin alkaakaan. Todella monessa pelissä olen huomannut olevani matkustajan paikalla pelin itse viedessä omia ukkoja miten sattuu. Kai nuokin pelit on teoriassa voitettavissa, mutta en tiedä millä sen tekisi. Olen koittanut säätää sen jälkeen hieman taktiikoita jotka kuitenkin jollain tasolla auttaakin, mutta töitä joudut tekemään kaksi kertaa enemmän kuin normaalisti saadaksesi edes sen yhden laukaisupaikan. Nyt kuitenkin jo kolmosessa aloitan kauden ja ylimääräisen puristamisen kun jättää pois niistä tuskaisista peleistä, niin peli ilo kasvaa entisestään.
Kai ne vaikeatkin pelit on voitettavissa kun katsoo muiden tilastoja jos tuhannesta pelistä on tappioita maksimissaan sen 150 kappaletta. Itsellä tilastot on luokkaa 60-35-15. (Toim. huom. Luku on viitteellinen koska en nyt pääse koneelle)

Alla on muutama kuva joukkueesta joka tuli nelosessa vastaan ja voitin 0-2. Ei ollut kummonen pelaaja tai sitten se kiekkojumalat oli minun puolella. Ainakin se alkoi mököttää, kun halusin katsoa maaleista uusintoja, niin aina painoi paussia ja vastustajan nöyryyttäminen keskeytyi ikävästi...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Lähinnä ihmetyttää, että tämä momentum näkyy ku pelaa kaveria vastaa offlinessakin.. Ollaan tasolta yhtä tasaisia niin välillä tulee pelejä, että toinen pelaa jollain JUMALA -moodilla!! Irtokiekot ei enää tartu, syöttöä ei voi katkaista vaikka seisot syöttölinjalla tai lyöt polvelle ja mailan eteen. Taklaukset on sellaista äijän kyljessä suljuamista, vaikka 2lla pääset taklaan, poke checkit menee 100-0 kaverille ja sen ei tarvi tehdä muuta kuin odotella ku kiekot pomppii takas lapaan.. Yleensä näissä peleissä vaan oma veska on hyvä ja pitää pelin "tasaisena"
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tämä muuten on yllättäen alun perusteella ihan hyvä peli offlinessa kun vähän säädin slidereita. En oo sen tarkemmin katsonu miten on muut säätäny esim operation sports sivuilta mutta itse ainakin pudotin koneelta ja itseltä kiekkokontrollia. Eipä ois uskonu EA:sta että niiden pelejä voi jopa offlinessa pelata vielä nykyään, on nimittäin lajista riippumatta niin kuraa ollu yleensä. Niin ja koneen laukaisu tarkkuutta pudotin myös. Taitaa silti olla turha haaveilla 90% torjunnoista.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pääsin viimeisessä turnauksessa (kaverin kanssa omat joukkueet ja sit toinen pelaa aina vastustajalla) ekaa kertaa 10 vuoteen yli 90% [emoji2] 90,7! Kaverilla paras veska 86,4%. Huvittavaa sinänsä vaikka puolustetaan hyvin tasoomme nähden ja pidetään välillä vetomäärätkin pieninä niin sit menee molemmin puolin löröjä sisään.
 
Ylös Bottom