Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko PS4-versiossa maalinteko vieläkin yhtä helppoo kuin demossa? Demossa hankalimmilla asetuksissa aina jotain 6-0 voittoja, 14:ssa sain yleensä pari maalia pelissä kun sillontällöin pelailin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

En kyl tajua et mitä varten tollaset on otettu pois. Esimerkiksi rankkari kisojakaan ei ole enään.
Ei valitettavasti ole, joudutaan tyytymään Be a GM-moodiin..se on lähimpänä tuota vanhaa kausi-moodia.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eilen kun tuo lähti latautumaan päivällä, niin se latasi mielestäni vain sen pikkupaketin, mutta illalla kun menin uusiksi katsomaan, niin koko peli oli latautunut. Eli kyllä sulla se on vain jotenkin tiltannut. -> poisto -> lataus uusiksi.

Vissiin sama ongelma kun digiversion jouduin ostamaan kun ennakkotilaus ei tullut. 3% on eikä liiku mihinkään. Tämä peli on kyllä
aiheuttanut jo sellasen vitutuskäyrän että nimeksi vois vaihtaa vaikka SYÖPÄ 15, noh mikäs tässä. Pystyy pelaamaan sentään vanhaa
kunnon Kings vs Rangers kamppailua hintaan 69.95€. Hyvä ostos.
Noh kaipa tuo täytyy poistaa kun tässä tunti jo odoteltu 3% kohdilla.

E: Ilmeisesti Settings > PSN > Restore Licenses autto asiaa ja nyt lataa kyllä..
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pari HUT-matsia pelattuna, samaten Live the Lifeä, PS3 mulla alustana.

Alkuun jo huomasi että tuota Hardcore-sim. on turha pitää päällä. Mun omat sliderit tekee pelistä kyllä paljon vaikeampaa ja suosittelen niitä käyttämään ennemmin kuin vakioita versioita.
Peli on muuttunut, mutta samoja bugeja on edelleen, mm. ukko ei tule aina vaihtoon vaan jää pyörimään vaihtoaition eteen. Toinen on se että oma ukko ei tunnu edelleenkään loukkaantuvan (siten että missaisi pelejä) ennen kun on draftattu :( Tämä ei haittaa minua sen suuremmin, mutta on hyvin epärealistista.

Muutama huomio:
Pomppukiekot poissa kun heittää kiekkoa päätyyn.
Nyt jos yrität omalla ukollasi taklata tai jyrätä vastustajan pelaajaa, kaadut myös itse.
Maalivahdit ottavat nyt niitä gamesaveja enemmän jo jopa juniorisarjassa josta itse aloitan luonnollisesti.
Selostus sopii kuvioihin paremmin, vaikkakin juniorisarjoista ne eivät sano muuta kuin joukkueen nimen, harvemmin pelaajien nimiä.

Juniorisarjassa nyt supertähdet on ovr. n.76-77 joten se kompensoi hiukan tuota kun itse aloitat 69-70 ovr. tasolta.
Bo Horvat esimerkiksi on 76 ja sen luistelu, kiihtyvyys ja lähes kaikki muutkin arvot on nyt jo alkuun hyvin lähellä NHL-tason tulokasta.
Itse toivoin aiemmin että omaa ukon arvoa pienenettäisiin, mutta näin päin se käy paremmin järkeen, nimittäin nyt on odotettavissa jo 100 pisteen ylittäjiä juniorisarjassakin.
Olen tämän "ihmeen" nähnyt tasan kerran NHL14:ssa. En muista oliko se Jonathan Drouin vai kuka joka teki 100 pistettä, mutta sen ukon arvot oli jo 87.
Nyt pelaajien ovr. ei ole niin korkea, mutta vedot on vomakkuuksiltaan 85 luokkaa ja tarkkuudet 78+ ja jopa luisteluja löytyy ihan 85+ :)
Täytyy kyllä sanoa että tämä on NHL14, mutta parannettu versio siitä ja oikeastaan ollaan paranneltu semmosia juttuja, jotka parantavat realistisuutta.

Varmaan tulee vielä paljon muutakin eteen, kunhan kerkeää tarpeeksi pelaamaan :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Missä, rautalangasta väännettynä? Ei vain osu silmiin.


En kyllä tosiaan löydä Be a GM:n alta joukkueen säädöistä kuin
- "vaihda ja paranna" jossa on kaikki pelaajavaihtoihin liittyvä
- "hallitse budjettia" jossa on pelaajasopimukset
- "hallitse kokoonpanoja", jonka alla on ketjukoostumukset, kokoonpanosiirrot, kapteenit/pelipaidat, loukkaantumisraportti ja kehitysraportti.

Taktiikoita en löydä mistään. Ainoastaan paitavalinnan jälleen otteluun mennessä ottelukohtaisen valikon, ne ei jää talteen.

Sama homma kun mulla on käsivalintaisella ketjujen vaihdot pelin aikana, en saa niitä automaatille kuin aika erikseen pistämällä..
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Oon tässä nyt perjantain kunniaksi yrittäny mennä mun reitittimen asetuksiin, että saisin sen upnp:n pois päältä, jotta NHL:n pätkiminen lakkais. Rupesin miettimään, että millon konsolipelaamisesta tuli näin vaikeaa. Ja nyt kaiken lisäksi mun buffalo airstation vittuilee mulle eikä päästä kirjautumaan sisään. Pitäs vissiin vaihtaa pelaaminen liikuntaan ja korkeakulttuuriin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Oon tässä nyt perjantain kunniaksi yrittäny mennä mun reitittimen asetuksiin, että saisin sen upnp:n pois päältä, jotta NHL:n pätkiminen lakkais. Rupesin miettimään, että millon konsolipelaamisesta tuli näin vaikeaa. Ja nyt kaiken lisäksi mun buffalo airstation vittuilee mulle eikä päästä kirjautumaan sisään. Pitäs vissiin vaihtaa pelaaminen liikuntaan ja korkeakulttuuriin.

Mulla samaa ongelmaa. Vedin Buffalosta UPnP:n pois päältä, niin eipä enää tabletti löytänyt langatonta verkkoa, ja Soneran netti-tv ei toiminut. :rolleyes:
Eli jos haluan lagitonta OFFLINE pelaamista, niin en voi katsoa telkkaria tai käyttää tablettia, mahtavaa! Todellista tulevaisuutta tämä uusi gen ja uusi änäri... Voi saatana :D

Jos jollain on neuvoja miten saisi lagittomaksi tuon pelaamisen, niin neuvoja otetaan vastaan, olkoon vaikka millaisia poppakonsteja. :p
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mulla samaa ongelmaa. Vedin Buffalosta UPnP:n pois päältä, niin eipä enää tabletti löytänyt langatonta verkkoa, ja Soneran netti-tv ei toiminut. :rolleyes:
Eli jos haluan lagitonta OFFLINE pelaamista, niin en voi katsoa telkkaria tai käyttää tablettia, mahtavaa! Todellista tulevaisuutta tämä uusi gen ja uusi änäri... Voi saatana :D

Jos jollain on neuvoja miten saisi lagittomaksi tuon pelaamisen, niin neuvoja otetaan vastaan, olkoon vaikka millaisia poppakonsteja. :p
Ite henkilökohtasesti tein hard resetin tuolle reitittimelle, että pääsisin pistämään sen upnp:n pois päältä, mutta en edelleenkään pääse sinne sisälle kirjautumaan ja nyt netti on täysin suojaamaton. Taidan ihan periaatteesta palauttaa tuon pelin, ku on reilun vuorokauden aikana aiheuttanu niin paljon vitutusta.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

PS4-version HUT:ia nyt n. 20 peliä takana ja ei oikein tiedä mitä sanoisi. Toisaalta keskustan puolustaminen on nyt huomattavasti paremmalla tolalla kuin aiemmin, mutta taas toisaalta mikään muu kun keskustan sumputtaminen ei tunnu enää järkevältä ratkaisulta ja laidoilta pääsee alueelle sisään aivan liian helposti. Myös kiekon suojaaminen on aivan liian tehokasta, sillä mailalla tökkinen aiheuttaa lähinnä kampitusjäähyjä ja taklaamisella ei ole muuta vaikutusta kuin se, että taklaajan liike hidastuu, mutta taklattava jatkaa menoaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Lisäksi suurin osa maaleista tulee edelleen samoilla vanhoilla kuvioilla eli bugirannaria ylänurkkaan tai one-timeriä takatolpalta tyhjiin 5 minuutin kulmissa pyörimisen jälkeen, kun kiekkoa ei vaan voi saada pois maalin takana/kulmissa suojaavalta pelaajalta.

Pelin ulkopuoliset jutut ovat niin ala-arvoista tasoa, että oikein ihmetyttää miten näin keskeneräinen teos on ylipäätään onnistuttu tekemään. Kaikki tuntuu todella tahmealta ja ainakin UT:ssa ketjujen muokkaaminen ja pelaajien myyminen on todella tuskaista. Myöskin pelin etsimiseen saa monesti käytettyä aikaa useita minuutteja, kun peli ilmoittaa vain, että "yhteyttä ei saatu" tms. Lisäksi peli on kahden päivän aikana kaatunut jo useamman kerran kuin 14-versio kaatui koko vuoden aikana. Esim. kesken pelin pausetettaessa peli on kaatunut kahdesti niin, että tulee vain ilmoitus siitä, että yhteys vastustajaan on katkennut ja peli jäätyy "Loading"-valikkoon.

Erikoismainintana täytyy vielä nostaa hattua siitä, että nyt online-peleissä rankkarikisat ammutaan koneen ohjaamaa maalivahtia vastaan. Yhden kerran olen vasta rankkareille asti päässyt, mutta se kerta oli sitäkin humoristisempi, kun kumpikin joukkue teki 9 kertaa putkeen saman kikan ja koneen maalivahti oli joka kerta yhtä pihallla. 10. kierros ratkesi siihen, kun vedin oman yritykseni tolppaan ja vastustaja onnistui 10. kerran putkeen samassa veivauksessa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

PS4-version HUT:ia nyt n. 20 peliä takana ja ei oikein tiedä mitä sanoisi. Toisaalta keskustan puolustaminen on nyt huomattavasti paremmalla tolalla kuin aiemmin, mutta taas toisaalta mikään muu kun keskustan sumputtaminen ei tunnu enää järkevältä ratkaisulta ja laidoilta pääsee alueelle sisään aivan liian helposti. Myös kiekon suojaaminen on aivan liian tehokasta, sillä mailalla tökkinen aiheuttaa lähinnä kampitusjäähyjä ja taklaamisella ei ole muuta vaikutusta kuin se, että taklaajan liike hidastuu, mutta taklattava jatkaa menoaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Lisäksi suurin osa maaleista tulee edelleen samoilla vanhoilla kuvioilla eli bugirannaria ylänurkkaan tai one-timeriä takatolpalta tyhjiin 5 minuutin kulmissa pyörimisen jälkeen, kun kiekkoa ei vaan voi saada pois maalin takana/kulmissa suojaavalta pelaajalta.

Pelin ulkopuoliset jutut ovat niin ala-arvoista tasoa, että oikein ihmetyttää miten näin keskeneräinen teos on ylipäätään onnistuttu tekemään. Kaikki tuntuu todella tahmealta ja ainakin UT:ssa ketjujen muokkaaminen ja pelaajien myyminen on todella tuskaista. Myöskin pelin etsimiseen saa monesti käytettyä aikaa useita minuutteja, kun peli ilmoittaa vain, että "yhteyttä ei saatu" tms. Lisäksi peli on kahden päivän aikana kaatunut jo useamman kerran kuin 14-versio kaatui koko vuoden aikana. Esim. kesken pelin pausetettaessa peli on kaatunut kahdesti niin, että tulee vain ilmoitus siitä, että yhteys vastustajaan on katkennut ja peli jäätyy "Loading"-valikkoon.

Erikoismainintana täytyy vielä nostaa hattua siitä, että nyt online-peleissä rankkarikisat ammutaan koneen ohjaamaa maalivahtia vastaan. Yhden kerran olen vasta rankkareille asti päässyt, mutta se kerta oli sitäkin humoristisempi, kun kumpikin joukkue teki 9 kertaa putkeen saman kikan ja koneen maalivahti oli joka kerta yhtä pihallla. 10. kierros ratkesi siihen, kun vedin oman yritykseni tolppaan ja vastustaja onnistui 10. kerran putkeen samassa veivauksessa.

PS4 versio ei tosiaan ole vielä mikään valmis peli, eikä edes peli, en voi kutsua sitä peliksi. Pakko itekin vain hyväksyä että PS3 on vielä se joka kannattaa... Ainakin vuoden verran.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Juu kyllä täälläkin vain tekisi koko ajan enemmän ja enemmän mieli heittää vesilintua tuolla pelillä. :rolleyes: Ja Pleikalla...

Ja joku joka tuosta UPnP:n pois ottamisesta kertoi niin itse tein sen. Arvatkaa auttoiko? Ei. Yllätys? Ei. Offline pelit ne vain jatkoi nykimistä, selostajien puhe kuului yhdessä vaiheessa kaikumalla, ihan kuin olisi muoviputkeen puhunut. :D Sekä myös musiikit pätki hallissa. On niin rikki tämä peli, että huhhuh. Mutta arvatkaas mikä mulla sitten loppupelissä auttoi tuohon kuvan nykimiseen...otin koko netin pois Pleikalta päältä. Ja heti kun iski netin takaisin niin sama ongelma tuli takaisin.

Mulla oli myös Demossa jo tuota nykimis ongelmaa. Ja mulla on ollut tuossa Pleikassa muutenkin nyt jonkun aikaa hirveä nettiongelma...kuten olen täällä valitellut. Kadottelee yhteyttä ihan millon huvittaa ja Änäriä mahdoton edes pelata netissä, ei ole yhtään hauskaa. Tuohon vielä se älytön kuvan nykiminen niin voi tsiisus. Onse kumma, 99% muista talouden laitteista rakastelee netin kanssa ihan innoissaan. PS4 on näköjään toista sorttia.

Alkaa ideat loppua. Ei tällästä kikkailua pitäisi kuluttajan joutua harrastamaan jos ostaa PS4:sen ja NHL 15:sta. PS4:sta vain piuhat seinään ja telkkariin ja virrat päälle ja netti päälle, sitten Änäri sisään ja nauttimaan. Noin sen pitäisi mennä, mutta tämä nyt on kaukana siitä. Kai se on pakko koittaa saada tuota takuuseen, jos olisi laitteessa vikaa. Ei ainakaan tuollainen offline pelin pätkiminen netin ollessa päällä ole millään tavalla hyväksyttävää. Vian on pakko olla laitteessa tai pelissä, ei kuluttajan päässä.

V*tun Sony, PS4, EA ja NHL 15! :D Kiroan kaikki alimpaan helvettiin ja pääsevät takaisin taivaaseen kun joskus pääsen taas nauttimaan Änärin pelaamisesta...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

On näille maalivahdeille jotain tehty, uskomattomia gamesavereita välillä ja reboundit, niihin ne adjustaa nyt jotenkuten. Samaten maalivahdit ei ole enään kuolemattomia. Niiden päälle voi ajella jos huvittaa, mutta tappeluhan siitä sitten tulee. Vielä en ole onnistunut loukkaannuttamaan mokkea :rolleyes:
Jopa pienet lisäykset peliin on tuoneet itselleni ainakin lisää intoa pelata, vaikka harmittaakin kun tuo PS4 versio on mitä on...
Olisi jo korkea aika siirtyä uudelle konsolille, mutta ei pelin kanssa jossa on noin perkeleesti ongelmia mitä täällä on lukenut :(
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Viimeinkin. Jumalattoman tappelun ja hiuksien repimisen jälkeen peli toimii sulavasti! Samalla tuli vaihettua wlanin salasanat ja muut, joten ei huono!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Millä tuon kiekon saa pois vastustajalta? :D

Pelsin kolmatta matsiani (HUT). Vastustaja jäi idlaamaan toisen erän puolivälissä ja seisoi kiekko lavassa siis puoltoista erää paikallaan. Tuntuu että kiekko on vaikeampi ottaa pois paikallaan seisovalta pelaajalta kuin liikkeessä olevalta. Melkosta tuskaa. Otin vissii kolme jäähyäkin kun yritin taklata ukkoa nurin että sais sen siitä liimalavasta irti. Se kauhominenkaan ei hirveen hyvin toimi. Aivan saatanan hirveää!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No jumaleisson. Hienoa! Mitä kikkailit että tuo kuvan nykiminen loppui? :eek:
Hard reset reitittimelle, jumalaton paniikki, kännykän netillä ohje miten reititin takasin kuosiin, homma hoitoon, upnp pois päältä ja peli käyntiin. Näin se toimi mulla, ei silti varmaan kaikilla :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Näköjään melkoista tappelua tuon pelin kanssa next gen versiossa :D itse tilasin ps3 version ei ole kyllä vielä tullut perille asti.
Vieläkin mietin mikä järki kummastakaan on täyttä hintaa maksaa, toisessa versiossa pelimuotoja karsittu urakalla ja toinen samanlainen kuin edellinen versio pienillä pelillisillä parannuksilla. :cool:
 
Ylös Bottom