Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

PS4

Noh enpä tiedä miksi jotku väittää, että ei tuu hyviä kortteja noista HUT:in takaisin paluu pakoista.
7 pakkaa ja nappasin niistä: T.Vanek 87, W.Simmonds 86, B.Dubinsky 86, C.Hagelin 85, A.Henrique 85, M.Raymond 85, R.Josi 85.
Sitten oli myös Nyquist, Yakupov, Tanguay, Brodeur.

Tosta on hyvä lähtee kasaamaan joukkuetta sitten :D

En kans tiedä... omista 3 pakasta paras kortti 85 Demers. Muita huippunimiä omasta tiimistä Regin, Lovejoy, Garbutt, Lapierre, Chiasson, Marincin.
Enempää ei viitti laittaa ettei ketään tuu kateelliseksi :D

Okei no kerrotaan vielä että paras veska 57 Beukeboom
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noniin nyt on pari päivää takana uutta änäriä eli PS4 -versiota. Jotain sanottavaakin pelistä on, jos kiinnostaa niin voi vakoilla alla olevan videon.

Luin vähän tosta noita mollauskommentteja niin olen vähän eri mieltä. Varsinkin ihmisiltä jotka eivät peliä ole edes pelanneet tuo mollaaminen on hieman erikoista, mutta joo peli ei ole täydellinen, kaukana siitä, mutta ei myöskää niin sysipaska, kun intternetissä on meuhkattu!

[video=youtube;iqujns0BPB4]https://www.youtube.com/watch?v=iqujns0BPB4[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=iqujns0BPB4
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noniin nyt on pari päivää takana uutta änäriä eli PS4 -versiota. Jotain sanottavaakin pelistä on, jos kiinnostaa niin voi vakoilla alla olevan videon.

Luin vähän tosta noita mollauskommentteja niin olen vähän eri mieltä. Varsinkin ihmisiltä jotka eivät peliä ole edes pelanneet tuo mollaaminen on hieman erikoista, mutta joo peli ei ole täydellinen, kaukana siitä, mutta ei myöskää niin sysipaska, kun intternetissä on meuhkattu!

[video=youtube;iqujns0BPB4]https://www.youtube.com/watch?v=iqujns0BPB4[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=iqujns0BPB4

Samoilla linjoilla täällä! Siis jos nyt mietitään, ni pitkästä aikaa oikeesti välillä jännittää miten pelit menee. Jumaleissön ku ukko hyppää välillä tuolista ylös asti ku tekee häkkei, millon viimeks änäristä tullu sama fiilis...? Ei mulla ainakaan pitkään aikaan.
Mutta joo se on kylmä tosiasia et paljon kehitettävää ja päivitettävää vielä peliin :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko kukaa törmänny PS4 versiossa be a gm modessa tuohon bugiin kun matsin alussa esitellään veskat, että tilastot näyttävät aina pyöreetä nollaa?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko kukaa törmänny PS4 versiossa be a gm modessa tuohon bugiin kun matsin alussa esitellään veskat, että tilastot näyttävät aina pyöreetä nollaa?

Kyllä. Välillä ne ne pari peliä näyttää (eli vaikka kaks ekaa matsia nollilla, sitten neljännessä matsissa näyttää kahta matsia, sit taas nollaa jne)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jep sain vaan 17 pakkaa HUTissa paluu bonuksena.
Noh eipä se mittään!

K.Turris 87, M.Richards 88, M.Giardano 87, A.Cogliano 85, N. Hornqvist 85, B. Wideman 84, A. Anisimov 84, M. Brodeur 84, J. Scwarth 84 ja Z. Bogoisan 85. Tosta hyvä lähtee! :D

Pelit menny 3-1-0. Harmittava tappio kun oma mokke koppaa 5-4 tappiossa vain 4 kiekkoa ja vastustajan TIM THOMAS peräti 47 kiekkoa! :(
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

PS4

Jooh on tää peli kyllä hyvä. Pakko myöntää se. Harmi vaan kun puuttuu tuo EASHL tai GMC pelimuodot.
Noh HUT:ia hakannut nyt pelejä 4kpl + 1 bottia vs harjoitteluksi.
Pro tason botti otti lättyyn 20-0 niin ajattelin hypätä ihan kaukaloon kokeilemaan onneani.
Pelit sitten päättyikin 9-0, 6-1, 3-0 keskeytys 1 erässä ja 6-0 ja tilastoissa on nyt 5-0-0.

Mahtavaa kiekkoa tarjoaa kyllä tää peli, harmi vaan kun ei ole niitä pelimuotoja joista itse nautin. Taino edelleenkin se EASHL on se ykkönen eikä kakkonen, vaiko onko se kakkonen se ykkönen :rolleyes:

PS. On toi T.Vanek kyllä kova! Hakannut jo 12+17=29 +24 mun jengissä. Toivottavasti se hakkais minnesotassa tällä kaudella yhtä hyvin niin nähtäis mikket ja koivut ja haulat ym juhlimassa Stänlei kuppii :D Tietty vanek hakkas mulla 10 pistettä bottia vs :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikös pro taso ole joku toiseksi helpoin vaikeustaso? :) kun vaikein on super jotain ja sen päälle vielä slidereilla säädät ai:ta paremmaksi ja itseä huonommaksi, niin eiköhän tasoitu, jos ei niin videota ihmeessä slidereiden kera.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

PS3

Tulipas itsekkin ostettua tämä ja mukavaa on ollut 3 välivuoden jälkeen palata änärin pariin. Pahasti näyttää siltä että menee kohta siihen suuntaan miksi aikoinaan paussin aloitinki eli, yöunet tulee olemaan lyhyemmät kun pitäisi :D EASHL oikeestaan ainut mitä pelaan ja tyytyväinen siihen paitsi oman ukon tasoon :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

PS4

Jooh on tää peli kyllä hyvä. Pakko myöntää se. Harmi vaan kun puuttuu tuo EASHL tai GMC pelimuodot.
Noh HUT:ia hakannut nyt pelejä 4kpl + 1 bottia vs harjoitteluksi.
Pro tason botti otti lättyyn 20-0 niin ajattelin hypätä ihan kaukaloon kokeilemaan onneani.
Pelit sitten päättyikin 9-0, 6-1, 3-0 keskeytys 1 erässä ja 6-0 ja tilastoissa on nyt 5-0-0.

Mahtavaa kiekkoa tarjoaa kyllä tää peli, harmi vaan kun ei ole niitä pelimuotoja joista itse nautin. Taino edelleenkin se EASHL on se ykkönen eikä kakkonen, vaiko onko se kakkonen se ykkönen :rolleyes:

PS. On toi T.Vanek kyllä kova! Hakannut jo 12+17=29 +24 mun jengissä. Toivottavasti se hakkais minnesotassa tällä kaudella yhtä hyvin niin nähtäis mikket ja koivut ja haulat ym juhlimassa Stänlei kuppii :D Tietty vanek hakkas mulla 10 pistettä bottia vs :)

Voi kuule, odotappa ku pääset ylempiin divareihin!! Itellä oli aluks kans samanlaisia tuloksia ja nyt ku oon kammennu itteni tänne 3 divariin ni voi morjes... on vähän tiukempia pelejä! :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noniin nyt on pari päivää takana uutta änäriä eli PS4 -versiota. Jotain sanottavaakin pelistä on, jos kiinnostaa niin voi vakoilla alla olevan videon.

Luin vähän tosta noita mollauskommentteja niin olen vähän eri mieltä. Varsinkin ihmisiltä jotka eivät peliä ole edes pelanneet tuo mollaaminen on hieman erikoista, mutta joo peli ei ole täydellinen, kaukana siitä, mutta ei myöskää niin sysipaska, kun intternetissä on meuhkattu!

[video=youtube;iqujns0BPB4]https://www.youtube.com/watch?v=iqujns0BPB4[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=iqujns0BPB4

Tästä tuli mieleen että tommosia 30 minuutin pätkiä pelistä katselen itse ainakin mielelläni, kommenttien tai selostuksen kera. Ja mielellään eri pelimuodoista, BAP ja GM esim.
PS3:lla on uudet selostajat.
Olen samaa mieltä tuosta laukomisesta, se pitää tuntua siltä että pelaajat laukoo tosiaan eikä vain vippaile kiekkoa.
NHL14 oli tuo automaattiharhautus mukana.
Taklausäänet, ne on kyllä kovin huonot.
Jos pelistä poistettaisi GM ja laitettaisi vanha Dynasty takaisin, niin videon tekijä taitaisi tykätä siitä :D Se oli oikeasti hyvä pelimuoto! Nyt kun tässä GM:ssä on kaikkea automaattidraftia ym. pilattuja juttuja niin itseä ei huvita koko pelimuoto. Tämän kun korjaaavat, niin ostan tämän PS4:lle ja aloitan GM:n peluun sillä.
Edelleenkään aloittajia ei vaihdeta koskaan, mikä on ihmeellistä, sekin on poistettu ominaisuus joka varmaan tulee sitten "uudistuksena" joskus 2020 :D
Gameplay version oli mukana jo NHL14. Sillä sai ihan erinäköiset pelit aikaiseksi. Yksi niistä oli mm. semmonen jossa tapeltiin ja taklaukset oli todellakin HARDCORE.


Ajatelkaa mitä tämä kaikki on sitten kun saaadaan kaikki vanhat pelimuodot toimivina takaisin!!! :rolleyes: Tosiaan näyttää se komialta, mutta itse en pääse yli siitä ettei noita pelimuotoja ole mukana.

Miten muuten onko tuo PS3 ja 4 version HUT-pelimuoto ihan eri tavaraa, vai voinko siirtää esimerkiksi PS3 HUT:in PS4:een suoraan vai miten siinä käy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Voi kuule, odotappa ku pääset ylempiin divareihin!! Itellä oli aluks kans samanlaisia tuloksia ja nyt ku oon kammennu itteni tänne 3 divariin ni voi morjes... on vähän tiukempia pelejä! :D
Kyllähän meikäläinen nyt tuon tietää :) Viime NHL versiossa tais lähteä samallaisella lennolla toi HUT käyntiin. Mut joo, ei ne pelit kokoajan tule loppumaan 6-0 lukemiin. Sehän on selvää. :cool: Toivottavasti vaan menis yhtä hyvin kuin viime NHL:ssä. Taisi olla niin, että pelasin ykkös divassa 9 kautta ja 7 mestaruutta tuli silloin napsittua, ja toki kaikki muut nousujohteiset divat päättyivät myös mestaruuteen.

Onkos muuten se bugi poistettu tästä versiosta jossa vastustaja ottaa maalivahdin pois ja aloittaa vippaamaan kiekkoa katsomoon, jonka jälkeen peli jäätyi. Oli kyllä niin rasittava bugi jonka takia itsekkin sitten lopetin HUT:in pelaamisen viime versiossa. :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kertokaapas enemmän pelanneet vinkkejä miten päästä alkuun nhl kanssa. Muutaman aiemman pelin vanhoilla konsoleilla omistaneena ja ehkä noin 5 tuntia humalassa niitä pelanneena. Tuntuu jo pro tasolla hieman hankalalle tämä 15. Suurin häviö mitä ennätin saamaan tekoälyä vastaan oli 12-3 mikä kertoo korkeasta tasosta. Varmaan harjoittelemalla sitä taitoakin saisi nostettua, mutta tuollaiset lukemat syö sen verran miestä, että vitutus kasvaa nopeammin kuin taidot. Tai sitten on vaan laitettava peli edullisesti myyntiin ja todettava, että olen yhtä huono kiekossa sekä aidolla jäällä, että virtuaalisella.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kertokaapas enemmän pelanneet vinkkejä miten päästä alkuun nhl kanssa. Muutaman aiemman pelin vanhoilla konsoleilla omistaneena ja ehkä noin 5 tuntia humalassa niitä pelanneena. Tuntuu jo pro tasolla hieman hankalalle tämä 15. Suurin häviö mitä ennätin saamaan tekoälyä vastaan oli 12-3 mikä kertoo korkeasta tasosta. Varmaan harjoittelemalla sitä taitoakin saisi nostettua, mutta tuollaiset lukemat syö sen verran miestä, että vitutus kasvaa nopeammin kuin taidot. Tai sitten on vaan laitettava peli edullisesti myyntiin ja todettava, että olen yhtä huono kiekossa sekä aidolla jäällä, että virtuaalisella.

Säädä asetuksista vaikka omaa maalivahtia hieman paremmaksi. Myös tekoälyn oppimista voi kokeilla pienentää. Kokeilemalla se selviää mikä itselle mieluisa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko muilla ilmennyt suurempia ongelmia verkossa pysymisen kanssa? Itellä pätkiny niinä kahtena päivänä, joina olen ehtinyt HUTtia verkossa lämimään. Välillä katkeaa yhteys ja välillä pätkii niin, ettei pelaamisesta tahdo tulla mitään.

Syytän mielummin palvelimia kuin reititintä :D

Änärialokkaana plakkarissa kaksi voittoa ja nippu tappioita. Silti viihdyn verkossa, vaikka turpaan tulee :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itse löysin yhden bugin PS4 versiosta. bugi liittyy tilastoihin. Katsoin pelaajatilastoja ja huomasin että ainakin voittomaalit tilastossa on bugi. Voitin 5-2 ja voittomaali kyseisessä pelissä merkattiin sellaiselle pelaajalla joka ei tehnyt yhtään maalia koko pelissä. Eikös voittomaali ole esim tuossa voitossa hänen, joka teki minun 3:n maalin? No anyway sille sitä ei merkattu vaan tosiaan pelaajalle joka ei tehty yhtään noista maaleistani :D


Onko kukaan muu huomannut samaa bugia
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itse löysin yhden bugin PS4 versiosta. bugi liittyy tilastoihin. Katsoin pelaajatilastoja ja huomasin että ainakin voittomaalit tilastossa on bugi. Voitin 5-2 ja voittomaali kyseisessä pelissä merkattiin sellaiselle pelaajalla joka ei tehnyt yhtään maalia koko pelissä. Eikös voittomaali ole esim tuossa voitossa hänen, joka teki minun 3:n maalin? No anyway sille sitä ei merkattu vaan tosiaan pelaajalle joka ei tehty yhtään noista maaleistani :D


Onko kukaan muu huomannut samaa bugia

En ole ikinä ymmärtänyt aikaisemmissakaan peleissä, että mistä tuo koko tilasto tulee. Nhl14:satakin välillä oli kauden päätteeksi eniten voittomaaleja mun joukkueesta tyyliin 3kpl.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mikäs juttu tää on, että läpiajosta tehdyt maalit ja one-timerit on glitchi maaleja nykyään? :D Pari kertaa nettipelissä saanut haukkuja kun teen pelkkiä glitchi maaleja. Kuulemma pitäs tehdä vaan joko lämäristä tai ranteelta suoraan maali niin ei oo glitchaamista? :D En nyt tietenkään koko ajan samoja maaleja viljele, mutta jos nyt sattuu pääseen läpiajoon niin miks ihmeessä vetäisin suoraa kun varmemmin saa harhauttamalla maalin. Ikinä en oo ennen änäreissä tällaisia haukkuja saanut. :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

On kyllä niin kova polte päästä kiekkoilemaan, että pakko tämä on tänään ladata. Alustana siis PS4. Lisäilkää tuo Kuutti_ kavereihin. Ois mukava joskus huvikseen pelailla vastakkain. :)
 
Ylös Bottom