NHL 16

Keskustelu osiossa 'NHL' , aloittajana Isaarou, 17.05.2015.

  1. Isaarou

    Isaarou Moderaattori Ylläpidon jäsen

    XBL:
    Isaarou
    PSN:
    Isaarou
    [​IMG]

    Nimi: NHL 16
    Alustat: Xbox One, PlayStation 4
    Kehittäjä: EA Canada
    Julkaisija: EA Sports
    Julkaisupäivä: 17.09.2015 Euroopassa ja 15.09.2015 Pohjois-Amerikassa

    Taas alkavat julkaisuun saakka kestävät spekulaatiot siitä, kuinka loistokas uusi Änäri sieltä onkaan tänä vuonna tulossa. Listauksen tulevan version ominaisuuksista voi käydä lukemassa täältä.

    [video=youtube;IDumJG4RXt8]https://www.youtube.com/watch?v=IDumJG4RXt8[/video]
    [video=youtube;r3NFCibHfj8]https://www.youtube.com/watch?v=r3NFCibHfj8[/video]

    Vaan jos lopputuloksesta haluttaisiin jotain muuta kuin purukumilla paikattua paskaa, niin kaikki yleiseen tekoälyyn ja maalivahteihin liittyvät koodirivit pitäisi maalata ja painaa sitten deleteä. Näin ei tietenkään tehdä, sillä siihen ei EA:n puolelta ole mitään tarvetta. Änäritiimin motto tuntuu muutenkin olevan "mennään sieltä, mistä aita on matalin", joten suuret odotukset kannattaa kohdistaa joihinkin aivan muihin pelisarjoihin. Toki pitää aina myös muistaa, että Änäreitä kyhätään kokoon varmasti varsin rajallisella budjetilla.
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 01.09.2015
  2. Make00

    Make00 Member

    XBL:
    Make7200
    PSN:
    Make7200
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Jo puuttuvien pelimuotojen tuominen peliin saa harkitsemaan ostoa, muuta en sitten peliltä odota, vai pitäisikö...?
     
  3. Subi

    Subi Member

    PSN:
    suppari
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Kunhan tosiaan sisältö palaisi edes samalla tasolle kuin aikaisemmissa. NHL15 tykkäsin todella paljon silloin kun oltiin kaukalossa, mutta toivottavasti nyt asiat olis paremmin sen ulkopuolellakin.
     
  4. Fabre#4

    Fabre#4 Well-Known Member

    PSN:
    Zamppa
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Vanhat jo tutuksi tulleet pelimuodot takaisin on yksi kriteeri. Niitäkin tärkeämpiä ovat kuitenkin tekoälyn toiminta ja kiekkofysiikat. Jos edelleen tekoäly päästää hyökkäysalueelle laidan kautta 9 kertaa 10:stä kunhan vain luistelee ja lisäksi kiekko sekä syötöt ovat tuttua magneettilapaa, niin saman tien omalla kohdalla voin siirtyä odottamaan jälleen seuraavaa versiota. Magneettilapa-arcade-lätkää tuli pelattua jo edellisellä konsolisukupolvella, joten sellaista en tule uudelle sukupolvelle ostamaan. Realismia mukaan rutosti enemmän, niin voi EA:kin saada minulta roposia. Siellä on nyt olleet MM-kisat käynnissä, joista EA:n koodaritkin ovat voineet katsella, miltä se oikea lätkä näyttää.
     
  5. Fudgehog

    Fudgehog New Member

    PSN:
    Fruity_Dream
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    HUT pelimutoon kaipaisin semmoista muutosta, että sitä voisi pelata ilman että käyttää siihen oikeaa rahaa.
    Tuskin tulee tapahtumaan, mutta aina voi toivoa.

    Ja jos saisivat aikaiseksi valikot, joita konsolit jaksaa pyörittää, olisi aika jees.
     
  6. hynde

    hynde Active Member

    XBL:
    hynde90
    PSN:
    Hyndeman
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Toivottavasti EA:n pojat Vancouverissa ottavat vaikutteita enemmän sieltä änärikiekosta kuin jostain kämäsestä skoda cupista.

    Kuten toisessa ketjussa tuli jo todettua, suurin toive on ehdottomasti se, että Rammer tiimeineen saa sisällön määrän NHL 14 -tasolle. Lisäksi yhdyn Isaarun kommentteihin koodirivien tuhoamisesta. Jäädään odottelemaan ja kuulostelemaan, että pitääkö tässä vetää vielä kolmas vuosi putkeen NHL 14 parissa.
     
  7. Make00

    Make00 Member

    XBL:
    Make7200
    PSN:
    Make7200
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Tämä olisi kyllä mahtavaa, mutta tiedättehän EA:n..., uskon että jotain paranellaan ja uudistetaan, itselleni tärkeintä on, että kaikki NHL 14 aikaset pelimuodot takas. Odotan myös uusia suomalaisia NHL rivistöön ja jokohan numero #8 tekee paluun legendan muodossa?

    Vielä semmonen mietintä, että oliko NHL 14 enemmänkin kynäkikkoja kuin NHL 15? En ole asiaa katsonut tai kokeillut, mutta muistan 14 aikaan "osavani" vaikka minkälaisia kyniä, nyt en juuri käytä/"osaa" mitään.
     
  8. Omenanraato

    Omenanraato Well-Known Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Omenanraato
    Switch:
    Omppu
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Nimenomaan näin. Kaukalossa oli parasta lätkää tähän asti. Kuitenkaan esim be a gm:ssä ei esim taktiikat tallentuneet jne naurettavuuksia jotka sai raivon partaalle. Sit kaukaloon päästyä leppyi sen verran et taas kesti valikot.
     
  9. Subi

    Subi Member

    PSN:
    suppari
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Niinpä :D Ne valikot oli paras läppä koko pelissä.
     
  10. milesizdead

    milesizdead KonsoliFIN Alumni

    XBL:
    milesizdead
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Hmmm. Pelattiin eri peliä selkeästi :)
    Kaikki oli niin avustettua pelissä, että välillä ei tiennyt oliko kontrolleri edes konsoliin synkattuna. Syötöt, vedot, taklaukset ja välillä luistelukin oli enemmän EA:n kuin omissa kätösissä.

    Onneksi ainakin pass assistiin on tulossa muutos ensi hokkiin. Jos vaikka omilla peukuilla olisi taas merkitystä.
     
  11. Subi

    Subi Member

    PSN:
    suppari
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    En mä tuollaisista tiedä mitään :D mielestäni pelaajat tottelivat ihan hyvin mua. Komppaan kyllä omppua. Parasta lätkää mitä toistaiseksi olen pelannut.
     
  12. Omenanraato

    Omenanraato Well-Known Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Omenanraato
    Switch:
    Omppu
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Mä pelasin siin vain hardcorella be a gm:ää omilla slidereilla. Eikös nimenomaan esim hut ollut erittäinkin avustetuilla slidereilla?
     
  13. milesizdead

    milesizdead KonsoliFIN Alumni

    XBL:
    milesizdead
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Kaikki kolme online-moodia olivat assisteja pullollaan. Allstar/hc-slidereilla. Aiempiin vuosiin verrattuna huikeasti enemmän assisteja tässä lätkässä, vaikka asetukset pysyneet onlinematseissa samoina.
     
  14. Ac3way

    Ac3way Active Member

    Steam ID:
    Ac3way
    XBL:
    Ac3way
    PSN:
    BandW1897
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Kyllä, erittäin avustettu ja normaali online pelit muutenkin huonoilla slidereilla. Yksipelistä on tosiaan saanut parasta EA:n lätkää sitten NHL 09:n. Kiva ollut pelata, vaikka puutteita ja vikoja löytyy. Eiköhän kaiken järjen mukaan NHL 16 ole fixattu NHL 15, joten mitään ihmeellistä tuskin luvassa tekoälyyn tai yksinpeliin. Laittavat nyt moninpelin varmaan takaisin siihen kuntoon, missä se on ollut. Viime vuodeksi hehkutettu NBC:n presentaatio oli täysi vitsi, oikeasti NHL 94:ssa oli jo asiat paremmin sen suhteen.

    Uutta peliä en hirveästi odota, mutta mielenkiinnosta pitää seurata pelin kehittymistä. Ja tosiaan mitä, jos tällä kertaa tehtäisiin nopeammat valikot peliin.
     
  15. Azerach

    Azerach Active Member

    PSN:
    Azerach
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Naurettavinta oli se että nuo assistit vain häiritsivät pelaamista. Syötöt lähtee ihan eri ukoille mihinkä tähtäät.
     
  16. Subi

    Subi Member

    PSN:
    suppari
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Joskus on iloa ettei ole liian hc pelaaja :D minä nautin joka hetkestä myös online puolella ;)
     
  17. milesizdead

    milesizdead KonsoliFIN Alumni

    XBL:
    milesizdead
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Näinhän se on, usein pelissä on vikoja jotka rassaavat vain meitä "HC-pelaajia". Sitten kun me rutistaan vioista niin tulee lokaa niskaan :) (yleisesti, ei tällä kertaa)

    Pass assistit yms ovat vain sellaisia juttuja jotka vievät pois mahdollisuuksia pelata virtuaalilätkää oikean tavoin. Aiemmin pystyi esim heittämään laidan kautta avauksia ja seinäsyöttöjä hyökkäyspäässä ilman, että EA päättää syöttöyrityksen olevan juuri sille jampalle jolle ei missään nimessä halua syöttää syötönkatkoa välttääkseen. Lätyillä toki onnistuu nytkin, mutta ne on niin laiskoja nopeudeltaan assistisyöttöihin verrattuna, että kiekon kantaminen on kannattavampaa kuin lätyn käyttö.

    Jos katsoo "huippuhokkaajien" striimejä ja utube-pätkiä, niin tämä syöttöpelin toimimattomuus on aiheuttanut sen, että kiekkoa kannattaa kuskata luistellen maalintekopaikkoihin klipklap-kiekon sijaan. On kamala katsoa, ja pelata sellaisia pelaajia vastaan, kun itse pelaa mahdollisimman realistisella tyylillä.
     
  18. Vesa85

    Vesa85 New Member

    PSN:
    Vesa_85
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    15 oli niin surkea tekele että saa 16 jäädä välistä rangaistuksena EAn suuntaan.
     
  19. Tuulis

    Tuulis Well-Known Member

    XBL:
    PopulousLyric2, SonicElephant62
    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Öh?

    Käsittääkseni myös HUT:issa on ne halvat, hikiset pelaajat joilla pystyy vetelemään kaikki huippujoukkueet Crosbyineen nippuun? Ja kai HUT:issakin treidaamalla saa tehtyä jäätävän saaliin puckseja?

    Se on sit toki aina itsestä kii, et jos ei nappaa nähdä aikaa ja vaivaa sen eteen että saa niitä hyviä kuponkeja

    Veikkaan että vievät HUT:in transfer markettia FUT:in suuntaan, niin että sieltä poistuu trade offerit ja marketista myyvän joukkueen nimi. Pääsevät sit eroon näistä: "Maksan 25€ Crosbyn Lots-a-Tots kortista touhuista"
     
  20. Juhis82

    Juhis82 Member

    Vastaus: NHL 16 [Hype]

    Tilastot on olennainen osa minusta urheilupelejä joten saisi laittaa tilastot toimimaan nyt ainakin. Olen meinaan huomannut että tilastoinnissa on bugi. Ainakin voittomaalien osalta. Päästään kysymykseen mitä tekee tilastoilla jotka ei toimi kunnolla :D
     

Jaa tämä sivu