Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Voisko joku ea accesilla tätä testannu vähän kertoa huutokaupan hinnoista? Minkä hintaisia on 85-87 ratingin pelaajat? Entä ihan parhaimmisto (88-90)? Mitä nyt striimejä ja videoita tullut katseltua,ainakin aika kovia vetoja tulee paketeista.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Huttia jo pelanneet tietää varmaan, onko huutokaupat vihdoinkin uusittavissa "yhdellä painalluksella" kuten esim. Fifassa? Paljonko on myyntilista koko?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Katselin tuossa eilen jotain pakka-videoo ja esim halvin Scheifele(87ovr) oli 22k. Tuohan on vähintään 4x kertaa vähemmän kuin olisin odottanut. Eli vaikuttaa olevan markkinat aivan perseellään ja homma tuosta vain odotetusti pahenee. Valtaosan jopa 84ovr pelaajista saa ilmeisesti pikamyydä.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Osa hinnoista tulee nousemaan kun peli julkaistaan. Vielä kun porukalla ei ole kaikkiin varaa, kun ihan jokainen ei tunge tiliään tyhjäksi pakkoihin.

Mutta toki osalla hinnat laskevat heti kärkeen alas ja pelimuoto on nopeasti pilalla. Siellä taisi nytkin olla kaksi vai kolme erikoispakkaa jo myynnissä. Ei voi mitään.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo sinänsä tolla ea:n rahaahneudella ei ole mitään rajaa , harmi ettei heroja voi kerätä enää muutenkuin pakkoja avaamalla . Herot oli mulle iso intohimo keräillä nhl17
Joo ja en kyl laita euroakaa paketteihin jos noi herojen keräämiset on tota ***** rahastusta
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo sinänsä tolla ea:n rahaahneudella ei ole mitään rajaa , harmi ettei heroja voi kerätä enää muutenkuin pakkoja avaamalla . Herot oli mulle iso intohimo keräillä nhl17
Joo ja en kyl laita euroakaa paketteihin jos noi herojen keräämiset on tota ***** rahastusta
Ajan kanssa ne saa ilman rahaa kyllä. Vetelet niitä haasteita läpi ja keräät päiväcoinseja ja teet voitollista myyntiä kauppa-alueella.

Itse toivon kovasti ettei kukaan lahjoita EA:lle liikaa rahaa, sen 20-30€ ymmärrän kun tuo menee itsellänikin tänä vuonna FIFA:n FUT:n aloitukseen.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hinnat huutokaupassa eivät tässä ea acces vaiheessa kerro mitään niistä mitä ne tulevat olemaan. hintojen vaihtelu on nyt todella suurta. Tässä acces vaiheessa kyllä voitehdä huikeita löytöjä joilla saa pienen edun starttiin.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

NHL17 skipattu mutta nyt on itsellä ostettuna tuo Young Stars deluxe -edition, että pääsee jo huomenna pelaamaan. Yhtään pakkaa noiden lisäksi en kyllä osta, vaan tuo 2x viikko saa riittää. Tuossa saa jonkun rookie cardin lempitiimilleen, niin kelasin ottaa Ahon, kun sen rookie kortti taitaa olla parempi kuin itse Aho pelissä, toisinkuin Barkovilla/Laineella. Larkin taitaisi olla muuten paras kortti.

Kauppapaikka oletattavasti on ihan sekaisin nyt alkuunsa kun kenelläkään ei ole coinsseja ostaa mitään ja hinnat saattavat heitellä kovastikin.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

HUT:tiin otettu ensikosketus ja haasteet vaikuttivat mielenkiintoisilta. Ennakkotilaajan paketit avattu, ja onko se tosiaan niin ettei tänä vuonna niitä kortteja voi myydä? Ja onko mulla mennyt jotain ohi, vai missä Legenda kortit on?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

HUT:tiin otettu ensikosketus ja haasteet vaikuttivat mielenkiintoisilta. Ennakkotilaajan paketit avattu, ja onko se tosiaan niin ettei tänä vuonna niitä kortteja voi myydä? Ja onko mulla mennyt jotain ohi, vai missä Legenda kortit on?

Legendoja ei ole vielä julkaistu ja kyllä se niin on, ettei ennakkotilauspakkojen kortteja voi myydä. Se on järkyttävää paskaa ja hyvin EA:maista, ettei sitä kerrottu etukäteen. Lisäksi vaihtokaupoissa ei voi käyttää enää coinseja lainkaan, vaan se on ihan pelaaja pelaajasta.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eli ennakkotilauspakkojen kortit ovat arvottomia, eli pakat eivät ole noita gold plus pakkoja oikeasti. Melkoista paskaa kyllä, ettei tästä kerrottu etukäteen. Itseasiassa, ei pelkästään se ettei kerrottu, vaan kerrottiin nimenomaan siten, että "$120 worth of packs" mikä nopealla laskutoimituksella tarkoittaisi 40x gold plus pakkaa. Eli todellakaan ei nyt saanut 40e=120e edestä pakkoja vaan jotain ihan sekundapakkoja ja varmaan tuolla 40e:llä olisi saanut enemmän arvoa ostamalla sitten storesta ne pakat joita voi myydäkin.

Olisi kiva nähdä millaista palautetta EA:lle on tästä tullut.

Btw mulla ei edes näkynyt näitä ennakkotilauspakkoja, ne mcdavidit jne tuli kyllä, mutta ei sitä 2x viikottaista "gold plus" pakkaa
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mahtaakohan tämän vuoden versiossa pelaajien tilastot pysyä tallessa vai bugittaako edellisen version tapaan?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Osaako joku antaa vinkkejä auction housen bidaamiseen. Koitin eilen saada Barkovia, granlundia ja Lainetta halvalla, mutta vaikeaa on voittaa mitään. Ylipäätään tuntuu, että en saa koskaan sanottua ns. viimeistä sanaani vaan kortti viime hetkillä katoaa näkyvistä ja vaikka luulin jo voittavani niin en voittanutkaan. Toiset selkeästi osaavat tehdä asiat paremmin.

Jos biddaan pelaajaa, se menee bidattujen listalle. Kun joku toinen biddaa yli niin se menee unsuccessfull listalle. Täällä voin biddaa uudestaan, mutta kun kello lähenee nollaa niin pelaaja "katoaa" listoilta. Koitin myös tuota watch listin kautta bidaamista, sama ongelma. Yhdessä oli jo time ended ja minun tarjous mutta kun katsoin voitinko niin en ja pelaaja katosi listoilta. Kävin tsekkaamassa auction housen niin sama kortti kerkesi juuri vanhentua (eli oli tullut lisää aikaa kelloon?) mutta ei päivittynyt enää omalla listallani. Eli missä näitä kannattaa kärkkyä ja missä ikkunassa noita oikein kannattaa kärkkyä. Muistelisin, että nhl16 oli tasan samoja ongelmia.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI

Miten noita HUT challenges palkintoja lunastetaan? Olen pelannut joitan lävitse ja saanut tähdet/haaste suoritettu leiman. Silti ainuttakaan kolikkoa tai palkintoa ei ole perille asti tullut. Onko nuo pelattava kaikki ja tulee sitten kerralla?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI

Miten noita HUT challenges palkintoja lunastetaan? Olen pelannut joitan lävitse ja saanut tähdet/haaste suoritettu leiman. Silti ainuttakaan kolikkoa tai palkintoa ei ole perille asti tullut. Onko nuo pelattava kaikki ja tulee sitten kerralla?

Pitäisi tulla automaattisesti, mutta esim co-op -challenget ei tunnu toimivan (EA:n foorumeille laitoin jo topicin asiasta). Normiänärichallenget, joissa pitää saada vain se voitto, toimii kuten pitääkin. Heti pelin jälkeen ropsahtaa kolikot/pakat tilille.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Saakohan ne palkinnot sitten joskus myöhemmin takautuvasti, kun asia on korjattu? Ja juuri nuo kaverin kanssa tehtävät haasteet kyseessä. Ei ole tullut mitään niistä. Yksin tehtäviä en ole vielä koittanut.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko co-op kaverin kanssa Online Seasons vai Offline Seasons?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mulle napsahti ainakin vähän ennen seitsämää gold plus pakka, jonka pystyi lyömään rahoiksi. Joten kyllähän se taisi paikkaansa pitää.
 
Ylös Bottom