Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kellään muulla yhteysongelmia nhl18 onlinetilojen suhteen esim. hut, en pääse ollenkaa hockey ultimate teamiin ja tulee pitkä litania virhekoodia ja aikakatkaisu 5 min odottelun jälkeen , onko servut alhaalla?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kellään muulla yhteysongelmia nhl18 onlinetilojen suhteen esim. hut, en pääse ollenkaa hockey ultimate teamiin ja tulee pitkä litania virhekoodia ja aikakatkaisu 5 min odottelun jälkeen , onko servut alhaalla?
Oliskos omassa operaattoorissa mahdollisesti? Esim viime viikolla DNA:lla oli vikoja EA pelien suhteen..
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

HUT online vs. tulee 8 divarissa tukkaan niin huolella, ettei mitään rajaa. Kaikilla on jumaljengit ja mun 90 overall molarin torjuntaprosentti huitelee alle 50. Vakiomaali, mikä usein uppoaa jo vastustajan ensimmäisellä kudilla, on poikittaisliikkestä siniviivan ja b-pisteen välistä ammuttu rannekuti moken räpyläpuolen yläkulmaan. Menee käytännössä aina maaliin, viimeistään kolmannella kerralla. Ja kun 1-0 aukeaa vastustajalle, niin sen jälkeen omat kudit ei osu enää maaliin, syötöt ei mene perille ja kaikki vastustajan maalille antamat poikittaissyötöt alkaa menemään omista ukoista läpi. Ja sitten vielä kun oma AI kääntyy pois irtokiekoista, niin kyytiläisenähän sitä on. Tappiot on usein luokkaa 1-7 tms. Tuossa ei siis ole pienintäkään järkeä, vaikka synergioistakin päällä Rocket Skates, Dangler Zone, Clutch Player ja Hammer Time.

En mä nyt koskaan mikään pro ole ollut, mutta 17:ssä kuitekin 2 ja 3 divareissa jotenkin pärjäsin.

Mitä tuossa HUT:ssa nyt siis kannattaa pelata? Coineja löytyy 120k. Mä taidan olla aika kujalla tästä HUT kikkailusta, kun vain myyn noita gold packeista saatuja collectibleja yms.

ps. Ja miksi teillä monilla tuntuu olevan joku 60 levelin kakkosmokke?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

HUT online vs. tulee 8 divarissa tukkaan niin huolella, ettei mitään rajaa. Kaikilla on jumaljengit ja mun 90 overall molarin torjuntaprosentti huitelee alle 50. Vakiomaali, mikä usein uppoaa jo vastustajan ensimmäisellä kudilla, on poikittaisliikkestä siniviivan ja b-pisteen välistä ammuttu rannekuti moken räpyläpuolen yläkulmaan. Menee käytännössä aina maaliin, viimeistään kolmannella kerralla. Ja kun 1-0 aukeaa vastustajalle, niin sen jälkeen omat kudit ei osu enää maaliin, syötöt ei mene perille ja kaikki vastustajan maalille antamat poikittaissyötöt alkaa menemään omista ukoista läpi. Ja sitten vielä kun oma AI kääntyy pois irtokiekoista, niin kyytiläisenähän sitä on. Tappiot on usein luokkaa 1-7 tms. Tuossa ei siis ole pienintäkään järkeä, vaikka synergioistakin päällä Rocket Skates, Dangler Zone, Clutch Player ja Hammer Time.

En mä nyt koskaan mikään pro ole ollut, mutta 17:ssä kuitekin 2 ja 3 divareissa jotenkin pärjäsin.

Mitä tuossa HUT:ssa nyt siis kannattaa pelata? Coineja löytyy 120k. Mä taidan olla aika kujalla tästä HUT kikkailusta, kun vain myyn noita gold packeista saatuja collectibleja yms.

ps. Ja miksi teillä monilla tuntuu olevan joku 60 levelin kakkosmokke?

Itellä oli alkuun samoja ongelmia mutta vaihdoin puolustustaktiikaksi vetäytyvä ja edustan suojaus ja muutin karvauksen maltilliseksi niin auttoi jonkin verran. Ei se menestys vieläkään hääppöstä oo mutta parempaa. Toi moke homma varmaan perustuu siihen että noilla huonompien sarjojen veskoilla on useampi synergia. Itsellä ainakin tuo puolustuspelin opettelu vei aikaa ja nyt opetellaan hyökkäämään :)
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itellä oli alkuun samoja ongelmia mutta vaihdoin puolustustaktiikaksi vetäytyvä ja edustan suojaus ja muutin karvauksen maltilliseksi niin auttoi jonkin verran. Ei se menestys vieläkään hääppöstä oo mutta parempaa. Toi moke homma varmaan perustuu siihen että noilla huonompien sarjojen veskoilla on useampi synergia. Itsellä ainakin tuo puolustuspelin opettelu vei aikaa ja nyt opetellaan hyökkäämään :)

Täytyy testata. Varmasti on omassa pelissä vikaa, kun noin paljon kolisee. Maalille suuntautuvien syöttöjen katkaiseminen tuntuu olevan puolustuspään vaikein juttu mulle. Ne tuntuu menevän läpi, vaikka olis polvella maila jäässä tai poke checkais olevinaan oikeaan suuntaan. Eri molareita oon testaillu, mutta oli se sitten 84 tai 90 overall, niin ei tunnu vaikuttavan mitenkään.

Mä olen luopunut noista maalivahtien synergioista, kun lähes kaikki vaatisi 10 pojoa. Muutenkin tuntuu olevan niin pelikohtaista eri pelaajien tehokyvykkyys, että keskimäärin parhaiten tuntuu tehoilevan 85 jätkät. Jos lähtee menemään vihkoon, niin se tuntuu olevan sama kenellä se kiekko on, kun mikään ei osu maalia kohti. Kaikki kenttäpelaajat kuitenkin on synergioiden piirissä.

Nyt kun luin tätä ketjua enemmän, niin yhdyn kyllä siihen kuoroon, joka toivoisi noita algoritmeillä toteutettavia tasoituksia / momentumeja paljon pienempään rooliin. Esimerkkinä alivoima, jolla saatan saada selkeästi parempaa pelaajaa vastaan sen luokan momentumin päälle, että myllytän lähes koko alivoiman hyökkäyspäässä (sama toimii toki toiseenkin suuntaan). Samoin tykkäsin aikaisemmin siitä, että HUT:n joutui käytännössä aloittamaan huonommalla jengillä, jollainen vastustajillakin keskimäärin oli. Nyt oli jo aloitusdivarissa kaikilla Laineet, Stamkovit yms. viilettämässä.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Millä pikanapilla maalivahdin saa pois PS4 versiossa.

Ja jos maalin saa niin tuleeko se automaattisesti takaisin vai pitääkö tehdä jotain vielä
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa, että onlinessa pelatessa yhteys näyttää vihreää ja alle 20ms pingiä, mutta input lagi on silti aivan järkyttävää? Challengeja tehdessä pelaaminen on erittäin sulavaa joten ilmeisesti jokin yhteysongelma kyseessä vaikka vihreää connectionia näyttääkin?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Osaako kukaan sanoa, että jos teen nyt Prime pakan ja avaan sen vaikka kuukauden päästä niin tuleeko pakasta tämän viikon vai kuluvan viikon (avausviikon) pelaaja? Voisi kerätä pakkoja parempia viikkoja varten, kun ei niitä voi tehdä kun yhden per viikko...
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Osaako kukaan sanoa, että jos teen nyt Prime pakan ja avaan sen vaikka kuukauden päästä niin tuleeko pakasta tämän viikon vai kuluvan viikon (avausviikon) pelaaja? Voisi kerätä pakkoja parempia viikkoja varten, kun ei niitä voi tehdä kun yhden per viikko...

Muistelisin ainakin jostain lukeneeni, että totw pakoissa toimii ainakin niin, että tulee sen kuluvan viikon pelaaja. Luulisi toimivan myös prime timessä,mutta ihan varmaksi en kyllä osaa sanoa.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa, että onlinessa pelatessa yhteys näyttää vihreää ja alle 20ms pingiä, mutta input lagi on silti aivan järkyttävää? Challengeja tehdessä pelaaminen on erittäin sulavaa joten ilmeisesti jokin yhteysongelma kyseessä vaikka vihreää connectionia näyttääkin?

Kyllä on juuri tuonlaista. Kymmenestä pelistä varmaan se puolet on lagikuraa ja osa peleistä lisäksi sitä, että pelin aloitus alkaa sen 4-6 kertaa uudestaan ja sit yhteysongelma katkasee pelin. Pari tappiotakin on tilastoihin tullut ton katkeemisen takia.
Olen siitä videonpätkää ottanut ja EA:lle pistänyt tickettiä.
Vastaus on ollut sitä luokkaa, että ”we know this problem and our best team is working on it”
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tosiaan olis kiva jos tänne porukka laittaisi minkälaisia jengejä niiltä löytyy. Ylhäällä on hyvä jengi mut en itse näe, kun s ja tn synergiat tarpeellisena muut on plussaa.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tosiaan olis kiva jos tänne porukka laittaisi minkälaisia jengejä niiltä löytyy. Ylhäällä on hyvä jengi mut en itse näe, kun s ja tn synergiat tarpeellisena muut on plussaa.

Joo ei noi synergiat taivasta tee. Ite kokoan tiimiä ihan mieleisten äijien mukaan. Toki kahdesta mieleisestä valitsen sen jolla saa synan päälle. Tuossa kokoonpanossa nyt testasin sit 7 synaa. Ihan hyvin toimii. Viime versiossa oli suuria ongelmia synergioitten kanssa. Joskus koko paketti hajos joillain synergioilla. Tässä ne toimii varmemmin eikä ainakaan hajoita joukkueen pelaamista.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oma pullamössöporukka vetelee ilman synergioita, ei haittaa menoa. Vain lagi haittaa :)
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Suosittelen että operaattorin verme sillattuun tilaan ja perään reititin johon saa päivitettyä dd-wrt firmwaren (useimpiin Asuksen vermeisiin saa) ja konsoli ethernet piuhalla kiinni reitittimeen.
Vasta tuo auttoi itsellä, tätä ennnen kokeiltu kaikki mahdollinen säätö.

Kiitos tästä vinkistä (sama kiitos myös ylläollevan viestin jatkajalle)! Kolme peliä putkeen tahmas niin pahasti että tuli testattua tää siltaus sekä zyxelin kytkin modeemin ja ps4:n väliin. Seuraavat kolme peliä meni hyvällä sykkeellä ja voitot tuli kun ylimääräinen viive katosi kaikista toiminnoista. :cool: kumma ku eashl puolella samaa ongelmaa ei ole ollut
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Myykää joku mulle xboxilla IFK:n Miihkali Teppo? Salo70 Hockey on meikäläisen tunnus HUTissa.
 
Saisivat korjat pokecheckin tässä pelissä, mailaa saa takoa mielinmäärin vastustajan jalkoihin eikä siitä hirveän helpolla jäähyä saa.. Samoin läpiajoissa voi tökkiä selän takaa kiekon aivan liian helposti irti ilman, että saa rankkaria.
 
Saisivat korjat pokecheckin tässä pelissä, mailaa saa takoa mielinmäärin vastustajan jalkoihin eikä siitä hirveän helpolla jäähyä saa.. Samoin läpiajoissa voi tökkiä selän takaa kiekon aivan liian helposti irti ilman, että saa rankkaria.

Juu. Ja saisivat korjata tuota pokea muutenkin. Irtokiekkoa hakiessa ei kerkee edes koskeen kiekkoon tai syöttään kun vastustajalla pokenappi pohjassa ja kiekko on jo vastustajalla. Menee pikkasen överiks.
 
Ylös Bottom