Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pieni mahdollisuus on että sen olemassaolevan reitittimen saisi siltaavan (bridged) tilaan ja uusi reititin sen perään.
Kokeilen vielä tuolla NAT tyyppi 1 ja sitten saa olla minun puolesta:D


Edit. Kokeilin yhden matsin huttia ja oli kyllä paras peli NHL 18 aikana, vaikka 2-3 sen hävisinkin. Kyseessä oli kotipeli, mutta en muista että noin sulavaa olisi mikään matsi vielä ollut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kokeilen vielä tuolla NAT tyyppi 1 ja sitten saa olla minun puolesta:D


Edit. Kokeilin yhden matsin huttia ja oli kyllä paras peli NHL 18 aikana, vaikka 2-3 sen hävisinkin. Kyseessä oli kotipeli, mutta en muista että noin sulavaa olisi mikään matsi vielä ollut.
Ketään kiinnosta 446k?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Muutama viikko peliä nyt pelattuna, kyllä tästä HUT:stakin jonkun verran pystynyt nauttimaan muutaman vuoden tauon jälkeen kun vihdoin sai kasattua ilmaiseksi kohtalaisen joukkueen. (Kyllä, käytin slideribugia)

Mutta..
Onhan se pelaaminen pääosin kyllä helvetin rasittavaa. Joo, kyllähän siellä hyviäkin pelejä tulee, mutta tänäänkin ehti muutaman sankarin kanssa taas pelata. Eka vastustaja vaihtoi omaan maalivahtiinsa ohjauksen aina kun sain kiekon haltuuni(!), ja hyökkäys oli taas sitä tuttua kulmissa pyörimistä ja etupesän hakemista. Ei kyllä yhtään mielenkiintoa pelata botteja vastaan.. Toinen kaveri vielä pahempi, kulmaan kulmaan kulmaan, siellä pyöritään niin kauan kunnes päästään ohi pelaajasta ja sitten säbärannari etupesään tai poikkari ja aina sisään. Minkäs teet kun yhtä voit vain kerralla ohjata?

Nooh, kai se täytyy hyväksyä että osa porukasta hakee keinolla millä hyvänsä voittoa. Itse en vain käsitä sitä, kuinka jaksaa yrittää aina samaa kaavaa vaan voittaakseen ottelun. Kyllähän jokainen niitä "bugirannareita" joskus koittaa kun ne hyvin onnistuvat, mutta se kulmissa pyöriminen on niin turhauttavaa pelata vastaan. Nykyään täytyy lähteä aina pelin alussa noita "pyörijöitä" vastaan pois. Säästyy hermot.. :D
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei sitä ole mikään pakko käyttää! :D Sen kun nakkaat toisen tilalle ja testaat sillä.


Ei, kun nimenomaan siihen on valmiiksi asetettu kaikki mahdollinen. Sen tähden se nimenomainen laite pitikin hommata. Osuuskunta on hieman eri asia, kuin normiliittymät operaattorien kanssa. Mikäli näin olisi mahdollista tehdä, niin olisin tämän jo tehnyt. Hyvinpä tuo on nyt toiminut tuolla NAT 1 avulla.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitäs mieltä jengi täällä on hutin synergioista? Itsellä tällä hetkellä päällä S, DZ ja FS, mutta en ole huomannut mitään muutosta pelaajissa, kun olen testannut ottaa synet pois. Eilen Dominointi (Pro nhl pelaaja ja striimaaja) sanoi striimissään että tn synergiasta on vähän hyötyä.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Huvittava tuo top 100 leaderboard-lista. Siellä on pelureita kyllä melkoisilla statseilla. Esim. joku sija 40 oli statseilla 120-250-10 ja pelaa 7.divarissa
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Huvittava tuo top 100 leaderboard-lista. Siellä on pelureita kyllä melkoisilla statseilla. Esim. joku sija 40 oli statseilla 120-250-10 ja pelaa 7.divarissa [emoji32]

Jep, leaderboardit ovat olleet jo vuosia aivan turhia änäreissä. Bonarina jos katsot frendien statseja niin et näe omiasi vertailukohtana. Tarttis saada lisää änärin pelaajia maailmalle, jotta pikkustudio saisi lisää massia palkata koodaajia :)
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jep, leaderboardit ovat olleet jo vuosia aivan turhia änäreissä. Bonarina jos katsot frendien statseja niin et näe omiasi vertailukohtana. Tarttis saada lisää änärin pelaajia maailmalle, jotta pikkustudio saisi lisää massia palkata koodaajia :)

Hutissa on kyllä aina toi leaderboardi ollut päin mäntyjä, mutta eikös online vs puolella ole kuitenkin ihan jokseenkin toimiva?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hutissa on kyllä aina toi leaderboardi ollut päin mäntyjä, mutta eikös online vs puolella ole kuitenkin ihan jokseenkin toimiva?

On toimiva online puolella. HUTissa ollu varmaan viimeset 5 vuotta tollanen pelkästään voitot laskeva järjestelmä, missä häviöt ei tuota minkään näköistä miinusta rankingiin.

Sillähän siitä pääsisi, että olisi sama systeemi kun esim. compin puolella että nouset ja tiput voittojen ja häviöiden myötä.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Millä logiikalla tässä pelissä nyt oikeesti menee tää ea:n antama "tasotus"? Vikasta 20 matsista oon voittanu alle puolet ja max kahdessa hävinny vedot. Yleensä vedot on mulle luokkaa 30-14, ja lopputulokset taas luokkaa 4-2 turpiin. Kiekot ei vaan mene sisään vaikka mitä tekisi ja sitten oma maalivahti taas käyttäytyy maalinsuulla niinku kouluttamaton apina ja pudottaa joka kiekon eteensä. Sama taso on jatkunu vikassa kolmessa divarissa ja nyt turpiin tulee otettua vitosessa
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Millä logiikalla tässä pelissä nyt oikeesti menee tää ea:n antama "tasotus"? Vikasta 20 matsista oon voittanu alle puolet ja max kahdessa hävinny vedot. Yleensä vedot on mulle luokkaa 30-14, ja lopputulokset taas luokkaa 4-2 turpiin. Kiekot ei vaan mene sisään vaikka mitä tekisi ja sitten oma maalivahti taas käyttäytyy maalinsuulla niinku kouluttamaton apina ja pudottaa joka kiekon eteensä. Sama taso on jatkunu vikassa kolmessa divarissa ja nyt turpiin tulee otettua vitosessa

Olen pohtinut samaa. Tuossa oli juuri peli, jossa johdin 3-0 ekan erän jälkeen, kunnes vastustaja teki alivoimamaalin. Sen jälkeen upposikin 5 vetoa peräkkäin ilman maskia ja veska pyöri välillä paikallaan irtokiekkojen päällä saamatta niitä haltuunsa. Ja teen mitä tahansa, menee vedot tyhjistä ohi ja suorat vedot kestävät hiton kauan (pakki ehtii väliin). Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksei voi antaa pelaajien ITSE ratkoa näitä pelejä. Tuntuu jatkuvasti siltä, ettei pelitapahtumat ole täysin omissa näpeissä. MUTTA, ainakin pahin tahmaaminen sentään loppui, kun vedin modeemin yhden portin siltaavaan tilaan ja pleikkarin siihen piuhalla kiinni. Voittoprosentti noussut tuon myötä selvästi.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Moi,

Mitkä on tehdas-asetuksina taktiikoissa ps4 laitteena. Olen niitä asetuksia muuttanut niin en tiedä?

Toki kaikki hyvät taktiikka vaihtoehdotkin kiinnostavat?
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Moi,

Mitkä on tehdas-asetuksina taktiikoissa ps4 laitteena. Olen niitä asetuksia muuttanut niin en tiedä?

Toki kaikki hyvät taktiikka vaihtoehdotkin kiinnostavat?

Eikös ne ole oman suosikkijoukkueen taktiikat. Eli minkä joukkueen olet määrittänyt suosikiksi heti pelin alussa.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ookoo saako ne kumminkin mitenkään vaihdettua tai sen jengin asetukseksi takaisin minkä valinnut?

Ne voi tarkistaa vaikka esim. pelaa nyt moodin kautta ja hakee sen oman suosikkijoukkueen. Tulee sit mahdollisuus vaihtaa taktiikoita.
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

On tämä tasoituspaska vuodesta toiseen vaan härskimpää - äsken kolme peliä, joista kaksi voittoja 7-0 ja 4-1 dekä 1-6 tappio. Hauskaa tuossa oli se, että 7-0 voitto ja 1-6 häviö samaa pelaajaa ja joukkuetta vastaan. Laukaukset voitin voittopelissä 31-9, häviössä tasan 16-16.

Sama paskakaava näyttää jatkuvan mitä vuosia, pitää kikkailla paskalla kakkosveskalla ja koettaa olla hermostumatta kun ea päättää sinulle nyt kuuden voiton jälkeen kolme-neljä tappiota putkeen.

Nautinto katoaa jopa voittopeleistä kun huomaa miten tuskaisesti vastustajan kaverit pelaa ja liikkuu.

Ea - Money, its in the game. Kun "kaikki voittaa välillä" niin kaikki ostaa pakkoja.

Eat shit.

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 18 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko kellään muulla ruvennut tökkimään tuo korttien myyntiin laitto? Itse yritin laittaa kymmenen kertaa soppareita myyntiin, mutta tää valittaa että tarjous on jo tehty.. Sitten arvelin, että pistetään omaan kokoelmaan, no eihän se nyt käy. Virheilmoitus ja peli pomppaa alkuvalikkoon, että hyvin toimii:D Kaiken huipuksi se näytti ensiksi, että mulla on 11 korttia myymättä, mutta tuon virheen jälkeen niitä oli 18. Viisi korttia sain kuitenkin myyntiin jollain tavalla, mutta ei tää nyt ihan kunnossa ole.
 
Ylös Bottom