Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Onko niillä HockeyFightsCancer - keräilykorteilla mitään käyttöä vai onko parasta ennen -päiväys mennyt jo umpeen?
 
Onko niillä HockeyFightsCancer - keräilykorteilla mitään käyttöä vai onko parasta ennen -päiväys mennyt jo umpeen?

Miten niin? Ei kai niillä mitään parasta ennen aikaa jotkut kortit miellyttää vaan silmään ja jotku ei. Itse tykkään näistä korteista. Ne "peruskortit" aika pliisuja mun mielestä.
 
Miten niin? Ei kai niillä mitään parasta ennen aikaa jotkut kortit miellyttää vaan silmään ja jotku ei. Itse tykkään näistä korteista. Ne "peruskortit" aika pliisuja mun mielestä.
Tarkoitin siis HFC keräily-, en HFC pelaajakortteja.

Tuli HFC pakoista 1/pakka jos oikein muistan. Silloin en niihin kiinnittänyt sen kummemmin huomiota, mutta tänään kun ne huomasin kokoelmassa, en löytänyt mitään mihin niitä voi käyttää.

Sillä kysyin siitä parasta ennen päiväyksestä, että onko niitä aiemmin pystynyt johonkin settiin käyttämään ja enää ei pystyisikään? Huutokaupassa niitä näkyi olevan jonkun verran ja hintahaitari oli 100:sta muutamaan tuhanteen... :confused:

Tuossa YouTube videossa kohdassa n.55 sek näkyy ko. kortti:
 
Viimeksi muokattu:
Onko niillä HockeyFightsCancer - keräilykorteilla mitään käyttöä vai onko parasta ennen -päiväys mennyt jo umpeen?

Ei tee mitään enää niillä. Ne pystyi vaan käyttää sen syöpä eventin aikana. Sama kaikissa pitkissä kertaeventeissä. Face off, halloween jne jne
 
Mut siis mitä noista jos hyvä kortti ja synergiat kai se tärkeintä et soveltuu jengiin ku joku settejen väsääminen tms.. Halloweenista 88 Byfuglien on meitsin ihan lemppareita. Siinä nukku matti tulee monesti vastustajalle.
 
Jos jengillä löytyy JYP:n äijiä niin 3-5k maksan per ukko. Paitsi immosen TOTW, sitä kyttäilen sopuhintaan. Max 15k.
Yonkmanista alaspäin puuttuu aika paljon muuten ukkoja.
Xboxilla siis tämä. Jos löytyy niin pistäkää kolmen päivän myyntiaika niin käyn nappaa puuttuvia pois.
 
Jos jengillä löytyy JYP:n äijiä niin 3-5k maksan per ukko. Paitsi immosen TOTW, sitä kyttäilen sopuhintaan. Max 15k.
Yonkmanista alaspäin puuttuu aika paljon muuten ukkoja.
Xboxilla siis tämä. Jos löytyy niin pistäkää kolmen päivän myyntiaika niin käyn nappaa puuttuvia pois.

Puuttuuko monta viel? Edit: sori huomasin tämä oli xboxille. Mun moka. Mulla siis ps4, joten ei onnistukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo kilpailullinen kausi on kyllä suurin vitsi hetkeen. Ei oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa tuota ranking systeemiä. Olin 19 ottelun voittoputkessa ja tälläkin uusimmalla kierroksella 9 voittoa, 0 tappiota pohjilla. Edellisestä 7-0 voitosta sain peräti yhden (1!!!) pisteen ja tipuin ottelun jälkeen kahdeksan pykälää taulukossa vain alaspäin(!?). Noh, nyt kun ensimmäinen tappio koitti (jossa vastustajan Trouba mm. luisteli St. Louisin heittämällä läpiajosta kiinni, vaikka juuri olin aikalisänkin käyttänyt ja tuoreilla jaloilla piti ukkojen olla liikenteessä) tipuin sitten kertarysäyksellä yli 3000 sijaa alaspäin ja nuo paremmat palkinnot voikin unohtaa samontein. Eipä vois pelimotivaatio juuri alemmas vajota tuon tekeleen kans.

Ymmärrän kyllä, että korkealla sijalla olevia vastaan saa enemmän pisteitä, mutta jos olin korkeimmillaan sijalla 31 ja tilastot 9-1, miten voi yhden tappion jälkeen löytää itsensä sijalta ~3500? Kuka jaksaa edes pelata tuollaisen jälkeen...

(Laittakaahan YV:tä jos kiinnostaa neuvotella legendoista. Xbox.)
 
Tuo kilpailullinen kausi on kyllä suurin vitsi hetkeen. Ei oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa tuota ranking systeemiä. Olin 19 ottelun voittoputkessa ja tälläkin uusimmalla kierroksella 9 voittoa, 0 tappiota pohjilla. Edellisestä 7-0 voitosta sain peräti yhden (1!!!) pisteen ja tipuin ottelun jälkeen kahdeksan pykälää taulukossa vain alaspäin(!?). Noh, nyt kun ensimmäinen tappio koitti (jossa vastustajan Trouba mm. luisteli St. Louisin heittämällä läpiajosta kiinni, vaikka juuri olin aikalisänkin käyttänyt ja tuoreilla jaloilla piti ukkojen olla liikenteessä) tipuin sitten kertarysäyksellä yli 3000 sijaa alaspäin ja nuo paremmat palkinnot voikin unohtaa samontein. Eipä vois pelimotivaatio juuri alemmas vajota tuon tekeleen kans.

Ymmärrän kyllä, että korkealla sijalla olevia vastaan saa enemmän pisteitä, mutta jos olin korkeimmillaan sijalla 31 ja tilastot 9-1, miten voi yhden tappion jälkeen löytää itsensä sijalta ~3500? Kuka jaksaa edes pelata tuollaisen jälkeen...

(Laittakaahan YV:tä jos kiinnostaa neuvotella legendoista. Xbox.)


Juu sama. Hyvissä asemissa olin tiistai iltana kausissa. Sit 2 armotonta lagia alko kahessa pelissä noin puolivälin huitteilla. Meikä kun ei lagissa saa mitään tehtyä niin sijalta 600 ja rapiat helähdettiin sijalle 8000 ja risat.
Oon todennut, että sijoitusotteluiden jälkeen jos on itelle mieluisalla sijalla niin kyttäilee sijotuksen kehittymistä. Ja pelaa vaan ns.pakollisen pelin jos on tyyliin ihannhilkulla siitä paremmasta sijoituspoolista.
Näiden lagien takia ei viitti riskeerata niitäkään pakkoja mitä on saamassa ahnehtimalla enemmän.
Todennäköisyys sille,,että lagi tuhoaa pelin onnliian suuri.
Aika moni jättää kerroksen siihen jos saa sen 2 voittoa sijoitusotteluista. Se on viisautta se.
 
Oisko xboxilla joku kenties kiinnostunut vaihtamaan EVO Burnsin?
Voisin antaa vaihdossa EVO Malkinin ja hiilikeräilyn. Tai EVO Malkin, EVO Aho ja EVO Gunzelin.
 
Onko tälle vuodelle yhtään hyvää mokkea HUT:ssa? TN, S ja LL on synergiat, joiden ympärille rakennan joukkuetta.
 
Onko tälle vuodelle yhtään hyvää mokkea HUT:ssa? TN, S ja LL on synergiat, joiden ympärille rakennan joukkuetta.

Käyppä katsomassa kakkosmokeks noilla synilla pronssimoke ja ykköseks joku muu!
Jos en väärin muista niin just noi kolme synaa ainakin yheltä pronssimokelta löytyy. Viimeks kun katoin niin oli joku 30k about. Xboxilla siis tuo

https://hutdb.net/18/builder/212446

Tuolta löytyy hyvä haku jos haluu jotain tiettyä pelipaikkaa hakee. Voipi määrittää synergiat niin löytyy helpommin haluamansa pelaaja halutuilla synilla. Ja sit ei kun huutokaupasta jahtaamaan :)
 
Hohhoijjaa, kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa usko hiipumaan tätä pelisarjaa kohti. Ihan väärään suuntaan on kehitys menossa, jos paras keino puolustaa on antaa AI:n hoitaa hommat, aika monella myös karvauksen. Kyllä se vaan niin on, että paljon parempi oli kun tekoäly oli hieman hölmömpi.
 
Hohhoijjaa, kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa usko hiipumaan tätä pelisarjaa kohti. Ihan väärään suuntaan on kehitys menossa, jos paras keino puolustaa on antaa AI:n hoitaa hommat, aika monella myös karvauksen. Kyllä se vaan niin on, että paljon parempi oli kun tekoäly oli hieman hölmömpi.
Ilmankos sitä pärjäsi NHL 11-14 versioissa:) Suunta on aivan väärä, koska pelaajan ei tarvitse kohta tehdä yhtään mitään. Lisäksi tässä alkaa olla automatiikkaa vähän joka osa-alueella. Luulen lisäksi, että aikoinaan tekoäly oli tyhmempi, niin pärjäsi vaikeimmalla ja toiseksi vaikeimmalla vaikeustasolla leikiten. Enpä ole enää jaksanut koko pelimuotoon koskea, koska aina sama käsikirjoitus. Itsellä ainakin on kolmenlaisia matseja hutissa: Peli alkaa lagaamaan aivan älyttömästi kesken pelin. Seuraava versio on, että lauon lähes 50 kertaa ja saan kiekon kerran maaliin. Vastustaja tekee 10 laukauksella sen kolme maalia vähintään. Kolmas versio on helppo 2-0 johto ja sen menettäminen 9/10 kertaa. Tuosta voi jokainen miettiä, että jos laukoo tuon lähes 50 kertaa, niin tuosta on ainakin 1/3 huippupaikkoja. Minä ainakin haluaisin, että pelissä hävitään matsi, jos ei edes päästä b-pisteiden väliin. Ei voi olla, että pelin voittaa laukomalla rannevetoja viivalta ilman maskia. Toisessa päässä mokke esittää Hasekia ja ei mene edes tyhjään maaliin kiekko. Pelasin kaksi matsia IS Cupissa ja hävisin molemmat matsit, mutta hävisin paremmalle. Siinä pelattiin oikeasti kiekkoa ja molemmilla oli paikkansa voittaa, mutta peli kääntyi ansaitusti paremmalle pelaajalle. Varmaan tuntuu typerältä valittamiselta, mutta joku varmaan samaistuu tähän:)
 
Hohhoijjaa, kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa usko hiipumaan tätä pelisarjaa kohti. Ihan väärään suuntaan on kehitys menossa, jos paras keino puolustaa on antaa AI:n hoitaa hommat, aika monella myös karvauksen. Kyllä se vaan niin on, että paljon parempi oli kun tekoäly oli hieman hölmömpi.

Itse olen aina tykännyt hoitaa puolustuksen enkä antaa koneen sitä tehdä.
Tässä versiossa on vähän pakko aika useasti.
Ainakin hybridillä jolla pelaan on puolustuksessa pelaajan vaihto horroria. Syystä tai toisesta ei välillä vaan suostu vaihtamaan äijää. Liekkö sitten bugi vai tarkoituksellista.
Varsin ahterista kuitenkin.
Skill stickistä en tiedä toimiiko siinä pelaajan vaihto moitteetta.
 
Ylös Bottom