Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Lopultakin kahden vuoden tauon jälkeen nousu ykköseen tapahtui. En tiedä oliko vaikutusta, mutta maalilla oli 53 Jenike ja kakkosmokkena 52 Klein. Vastustajan EA kyllä hankki sieltä inhottavimmasta päästä, koska ekan erän kaveri meni oman maalinsa taa pitämään kiekkoa. Piste riitti ja ajassa 19.05 halli repesi D.McCartyn tasoitukseen. Nythän tuosta todennäköisesti tullaan heti takaisin kakkosdivariin, vaikka neljä pistettä onkin neljästä pelistä kasassa. Tärkeintä oli kuitenkin todistaa itselleen, että tuo nousu oli vielä mahdollista. Niin, mie pelaan sitä kaikkien inhoamaa kiekkoa, jossa lauotaan paljon ja taklataan kaikkea mikä liikkuu:D Tämä on itse saamieni viestien perusteella väärä pelityyli ja en osaa pelata ollenkaan. Jos tuollainen pelityyli riittää ykköseen, niin aivan sama mulle. Enpähän ainakaan pelaa joko sitä kulmassa pyörimistä tai L2 pelleilyä.
 
Lopultakin kahden vuoden tauon jälkeen nousu ykköseen tapahtui. En tiedä oliko vaikutusta, mutta maalilla oli 53 Jenike ja kakkosmokkena 52 Klein. Vastustajan EA kyllä hankki sieltä inhottavimmasta päästä, koska ekan erän kaveri meni oman maalinsa taa pitämään kiekkoa. Piste riitti ja ajassa 19.05 halli repesi D.McCartyn tasoitukseen. Nythän tuosta todennäköisesti tullaan heti takaisin kakkosdivariin, vaikka neljä pistettä onkin neljästä pelistä kasassa. Tärkeintä oli kuitenkin todistaa itselleen, että tuo nousu oli vielä mahdollista. Niin, mie pelaan sitä kaikkien inhoamaa kiekkoa, jossa lauotaan paljon ja taklataan kaikkea mikä liikkuu:D Tämä on itse saamieni viestien perusteella väärä pelityyli ja en osaa pelata ollenkaan. Jos tuollainen pelityyli riittää ykköseen, niin aivan sama mulle. Enpähän ainakaan pelaa joko sitä kulmassa pyörimistä tai L2 pelleilyä.
Mie pelaan just niinku siekiin! Otetaan sille vaikka nurmeksesta ootkin! :D
 
Toivottavasti se nyt myöhässä oleva tuner vaihtaa tasan kaksi asiaa: Mailanoston spämmäys pois ja tuo järjetön lavasta hyppäävä magneettikiekko pois. Lisäksi taklauksia pitäisi tuunata osuvammaksi. Nykyisellään gameplay on kohtuu järkkyä epäjääkiekkoa, mutta pohja on ok.

Rosteri:

Mikita-Clarke-Courneyer 86
Giroux-Nieuwendyk-Malkin
Seguin-Ferraro-Zadina IPOTG
Probert-Gilmour 85-Hawerchuk 86

Park 86-JouluWeber
Hanifin-Burns TOTW 86
Iafrate-JouluEkblad

Mike Smith-jämämokke

Mikita vaikuttaa ensipelien perusteella täysin turhalta. Ei saa mitään aikaan kentällä. Ovechkinin peruskortti oli testissä, mutta myin pois kun ei saanut mitään aikaan jäällä. Gilmourista olisi vielä kiva päästä eroon, mutta tilalle ei oikein ole ketään järkevää nyt. Synergioista käytössä PP, S , FM, CP, BU ja BE.
 
Toivottavasti se nyt myöhässä oleva tuner vaihtaa tasan kaksi asiaa: Mailanoston spämmäys pois ja tuo järjetön lavasta hyppäävä magneettikiekko pois. Lisäksi taklauksia pitäisi tuunata osuvammaksi. Nykyisellään gameplay on kohtuu järkkyä epäjääkiekkoa, mutta pohja on ok.

Rosteri:

Mikita-Clarke-Courneyer 86
Giroux-Nieuwendyk-Malkin
Seguin-Ferraro-Zadina IPOTG
Probert-Gilmour 85-Hawerchuk 86

Park 86-JouluWeber
Hanifin-Burns TOTW 86
Iafrate-JouluEkblad

Mike Smith-jämämokke

Mikita vaikuttaa ensipelien perusteella täysin turhalta. Ei saa mitään aikaan kentällä. Ovechkinin peruskortti oli testissä, mutta myin pois kun ei saanut mitään aikaan jäällä. Gilmourista olisi vielä kiva päästä eroon, mutta tilalle ei oikein ole ketään järkevää nyt. Synergioista käytössä PP, S , FM, CP, BU ja BE.
Pahoin pelkään, että "fanipojat" on taas saaneet EA:n pyörtämään tuon uuden päivityksen lupaukset. Sehän alkoi kuulostaakin jo liian hyvältä ollakseen totta:rolleyes: Luistelukisoja olivat McDavidilla ottaneet ja kellottaneet aikoja, sen verran niitä kiinnostaa päivittää peliä:D NHL 18 tyylinen päivitys sieltä lopulta tulee, koska nämä "fanipojat". Mikita ei itselläkään toiminut yhtään, eli oli näkymätön. Normi Ovie sen sijaan toimii, kun on saanut pelejä alle.
 
Juurikin näin.

Muuten, nyt ne kellä on vielä kulta keräilykortteja jemmassa kannattaa ehkä miettiä niiden myymistä. Nimittäin ehkä pienimuotoinen "99 buumi" meneillään ja gold collectable hinnat pompannut viimeisen 24h aikana 12,500 >> 15,500. Alle 16k hinnalla vain kaks kourallista noita kortteja marketissa.

Itse tosiaan eilen aloitin tekemään noita legendoja joten voin sanoa seuranneeni tilannetta. Samalla on myös noiden legendojen hinnat laskenut, ja esim. Hrudeyn korttia sai ihan oikeesti kaupata ennenkuin sain 55k hinnalla myydyksi. Mutta, jos tekisin jommankumman 99-legendan ja möisin marketissa siten että saisin edes 2,7m nettona niin silti tuosta jää voittoa 400k, olettaen että Larionov vielä myy suht normaaliin hintaan, muut on mennytkin jo.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmen matsin perusteella betasta ei ole jäljellä kuin luistelu. Tämä tuneri kiteytyy kolmeen asiaan: Luistelu, kiekon suojaaminen ja kuka osaa one-timerit parhaiten. Sitten kysymys viisaammille, eli toisessa matsissa mulle ilmestyi menetettyjä paketteja 13. Pelaaminen oli myös ihan outoa, kun pelaajat ei totelleet yhtään ja taklauksiakaan ei saanut perille. Itsellä nuo menetetyt paketit tulivat joskus, kun kokeilin älypuhelimella VPN yhteyttä. Toisena nuo on tulleet, jos 2G on päällä. Vaikuttaako tuo vastustajan yhteys sitten kuitenkin tähän peliin? Sain nuo menetetyt paketit pois vasta käynnistämällä pleikan uudelleen. Kotonakaan ei ollut ketään muuta netissä ja eipä mahda noita 100/100 valokuidulla helposti tullakaan. Enkä ollut wifin kautta, vaan piuhan.
 
Ei tuo gameplay kyllä ainakaan mun mieleen ole. Kiekko on edelleen ihan ihmeellinen objekti ja käyttäytyy vieläkin liikaa kuin joku magneetti. Lisäksi kiekon kanssa tapahtuu edelleen asioita, jotka päättää peli, et sinä. Esimerkkinä nyt, että blokkasin vedon joka ei lähtenyt lavasta vaan liukui hitaasti jäätä pitkin. Kiekko menee käytännössä mun polvisivuasennossa olevan pelaajan läpi ja suoraan takaisin sen menettäneelle vastustajalle. Aiemmassa kiekko oli rasittavampi, kun oli enemmän magnetoitu superpallo kuin kiekko, mutta ei tuo vieläkään ole hyvä. Taklaaminen on ok ja poke ei ole spämmiä, mutta kiekon karvaaminen on jotain ihan ihme kiinniliimautumista, jossa kiekko sitten vaan hyppää lavasta. Pitää vähän tutkia tarkemmin tuota, kun testailen lisää vielä huomenna.
 
EA poistanut yöllä/eilen illalla Bobby Hullin seteistä. Toivottavasti tämä on moraalinen poisto.
 
Se on lähteny sieltä jo naistenpäivän kunniaks perjantai-iltana. Ja ite kans toivoisin että kaverin töppäilyjen takia katotaan joku muu siihen.
 
EA poistanut yöllä/eilen illalla Bobby Hullin seteistä. Toivottavasti tämä on moraalinen poisto.
Se poisto tais tapahtua perjantaina jo. Jengi veikkaa moraalista poistoa, itse veikkaan että tämä on ns. taktinen poisto kun on nuo kisat ja kaikkee. Jotta ei tulis tilannetta että toisella on ja toisella ei. Tosin, onhan Hullin menneisyys aika EA:n ideologian vastainen, mut jotenkin kuvittelisin että tuo ois heidän tiedossaan.
 
Ei kannata ostaa noita TOTY pakkoja. Ostin yhden 100K pakan kokeilu mielessä kolikoilla ja parhaat kortit olivat kaksi hopeakeräilykorttia. Kultakeräilykortit jatkaa alamäkeään, nyt jo 7K pintaan sais noita. Olisikin kannattanut ostaa ja tehdä halpa legenda:mad:
 
@fcnurmes Kuka hullu nyt koskaan ostaa kolikoilla pakkoja? Mutta kyllä ollaan alas tultu HUT:n osalta, kun TOTY-pelaajiakin saa enää näemmä nykyään vain TOTY-pakoista. Pelistä on poistunut aikalailla kaikki mistä pidin ja tilalle tullut pelkkä rahojen repiminen pelaajien lompakoista.

Tätä se on nykyaika näemmä vaan. Aina on toki taas ensi vuosi joka tuo GMC:t, uudet grafiikka- ja pelimoottorit, oikeasti uudet Franchise Modet, Live a Lifet yms jne... ja sitten mä heräsin.
 
Ylös Bottom