Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2004

zakk

New Member
Onks kukaan ehtiny vielä NHL 2004:sta kokeilla? oon lukenu arvosteluja, ja ainakin Dynasty mode siinä kuullosti tosi lupaavalta. Mutta toisaalta olen lukenu myös että taklauksia tulee nykyään niin paljon että menee into pelaamisesta.

Tuohon ESPN Hockeyn ilmestymiseen taitaa vielä sen verran mennä, että pitäs harkita tämän ostoa..
 
Moro!

Kävin ostamassa kyseisen pelin perjantaina ja nyt on tahkottu peliä noin kymmenen ottelun verran.
Muutama huomio:

+peli on aivan eri peli kuin NHL 2003
+kikkoja maalintekoon ei ole vielä ainakaan löytynyt
+grafiikka parasta tähän mennessä, vie NHL 2K3:sta mennen tullen
+koneen tekoäly lähellä NHL 2K3:sta.
+yv pyörii paremmin kuin NHL 2K3:ssa
+veskat ei mitään yliluonnollisia
+tappelut parhaita lätkätappeluita tähän mennessä
+selostus ok
yleisfiilis hyvä!

-koneen pakit peruuttavat välillä omituisesti aivan maalivahdin eteen kun kiekko on vielä keskialueella
-uusintoja ainoastaan maaleista ja jäähyistä
-pelaajien liikkeet ei yhtä hyvät kuin NHL2K3:ssa
-lämärit siniviivalta osuvat usein vastustajaan, eikä mene maalille asti. No, sehän on kylläkin meikäläisestä kiinni......
-uusittu taklaussysteemi jakaa varmasti mielipiteet, mutta mielestäni peli on hieman liian agressiivinen, taklaukset hieman yliluonnollisia. Mutta pystyy varmasti hiomaan slidereillä (en ole kerennyt)
-sopivaa kamerakulmaa en oikein löytänyt, mutta kyseessä siis minun mielipide, eiköhän näihinkin totu...
-ei pysty katsomaan tilastoja muista otteluista. Ainoastaan tulos näkyy. Jos simuloit oman ottelun, et pysty myöskään siitä saamaan mitään muuta kuin lopputuloksen

Lopuksi täytyy sanoa, että tällä hetkellä pelaan kyllä enemmän NHL2004:sta kuin NHL 2K3:sta. EA:n tekele veti jotenkin mukaansa. Hauska peli, paljon paljon realistisempi kuin NHL2003.Monella osa-alueella parempi kuin NHL 2K3. Sanoisin näin, että tuleva ESPN Hockey tulee olemaan varmaankin aika lailla NHL2004 + NHL 2K3, eli huippu peli!
Te jotka piditte joskus aikoinaan EA:n lätkäsarjasta, mutta ette ole nyt moneen vuoteen pelannut kyseistä sarjaa, niin kannattaa kokeilla NHL2004:sta.
 
Ois kiva tietää mimmosia maaleja 2004:sessa tulee?EA Sportsin lätkäsarja on mielestäni ihan hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ois kiva tietää mimmosia maaleja 2004:sessa tulee?EA Sportsin lätkäsarja on mielestäni ihan hyvä.

No, ottelut joita oon pelannut on päättynyt yleensä jotain 3-2, 4-1, 6-3, 2-2 etc, eli ihan realistisia lukemia.
Maaleista suurin osa tulee parin metrin säteellä maalista. Aika monta ohjausmaalia oon onnistunut tekemään. Äijää maalille ja vetoa viivasta, niin kyllä ne kiekot menee sinne. Muutama nätti ylämummo rannareilla. Siniviivalta ei oo yhtään lämäriä uponnut, paitsi yksi joka osui pakin mailaan ja pomppasi maalivahdin ylitse. Vanhanaikaisen kiepautin eilen kun pelasin HIFKillä Lukkoa vastaan. Läpiajosta oon tehnyt 3 maalia, ensimmäinen upposi kilpikäden puolelta rystyvippauksella, toinen meni längistä maalin ja kolmas lämärillä tolpan kautta.
Mielestäni otteluissa tulee paljon erilaisia maaleja. Yhtään kaukolämäriä tai ns. helppoa maalia, mitä tuli usein muissa EA:an lätkäpeleissä, ei oo tullut vielä yhtään. Kikkamaaleja, mitä myös löytyi aikaisemmista versioista ei oo tullut, esim. kulmasta maalin eteen ja syöttö toiselle tolpalle ei onnistu joka kerta.
 
Onkos kyseinen peli sitten jo ilmestynyt kauppojen hyllylle?Paikallisesta marketista sanottiin että julkaisu on siirtynyt lokakuulle....puhuivatko puuta heinää siellä?
 
Peli ilmestyi X-Boxille ja PC:lle 25.9.03. PS2 versio pitäisi ilmestyä kauppoihin tällä viikolla. On muuten ihan OK peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mattaa
Onkos kyseinen peli sitten jo ilmestynyt kauppojen hyllylle?Paikallisesta marketista sanottiin että julkaisu on siirtynyt lokakuulle....puhuivatko puuta heinää siellä?

Omani ostin ainakin Helsingistä Dosesta perjantaina 25.9. Anttilasta kylläkin myytiin samana päivänä eioota. Eli riippuu vähän myymälästä.
 
Mites te ketkä ootte pelanneet, mitä mieltä siitä uudesta dynasty modesta? Oon lähinnä sen takia ajatellu hankkia, jos vaikka yksinpelinä viihdyttäis kauemmin ;)
 
Dynasty Mode lisää varmasti pelin kestoikää, sillä siinä on mahdollisuus rakentaa joukkuetta jopa 20 vuotta. Draftit, Vapaat pelaajat ja Sopimuksien uusimista eli lähes kaikki TJ:n ominaisuudet on mukana. Ostamisen arvoinen.
Onko kukaan huomannut/löytänyt missä on loukkaantuneiden pelaajien poissaolo aika???
 
Dynasty mode on vielä testaamatta mutta muuten on kyllä sanottava että tuntuu huomattavasti paremmalta kuin 2003.
Pelaajien liikkeet on taas mun mielestä hienommat kuin 2K3:ssa,
jarrutukset ja muut.Ei tartte enää tehdä puolen kentän kierrosta että äijä kääntyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fedorov
Dynasty Mode lisää varmasti pelin kestoikää, sillä siinä on mahdollisuus rakentaa joukkuetta jopa 20 vuotta. Draftit, Vapaat pelaajat ja Sopimuksien uusimista eli lähes kaikki TJ:n ominaisuudet on mukana. Ostamisen arvoinen.
Onko kukaan huomannut/löytänyt missä on loukkaantuneiden pelaajien poissaolo aika???

No eiköhän se sitten pidä käyä tosta kaupasta hakemassa :)
 
Mä nyt oon ihan amatööri täs pelissä eli aamupäivää vasta tahkottu:) Mä en päässyt kertaakaan tappelemaan. Ruutuun tulee teksti fight mut peli jatkuu normaalisti... luin käyttiksetkin mut en löytänyt vastausta...
 
Kävin viikonloppuna ostamassa pelin, ja on kyllä ihan jees mun mielestä. Tuli sitä heti tahkottua useita pelejä putkeen :)
 
Tää on taas tätä tuttua Ea:n kakkaa , peli jaksaa kiinnostaa jonkin aikaa ja sit se alkaa vituttamaan.
Eli vuodesta toiseen samaa paskaa eri kansissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Tää on taas tätä tuttua Ea:n kakkaa , peli jaksaa kiinnostaa jonkin aikaa ja sit se alkaa vituttamaan.
Eli vuodesta toiseen samaa paskaa eri kansissa.

Tiesit tämän ja silti menit ostamaan?
 
Loukkaantumiset ja muut tiedot löytyvät valmentaja kohdan alta, ja sieltä joukkueraportit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fedorov
Dynasty Mode lisää varmasti pelin kestoikää, sillä siinä on mahdollisuus rakentaa joukkuetta jopa 20 vuotta. Draftit, Vapaat pelaajat ja Sopimuksien uusimista eli lähes kaikki TJ:n ominaisuudet on mukana. Ostamisen arvoinen.
Onko kukaan huomannut/löytänyt missä on loukkaantuneiden pelaajien poissaolo aika???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Tiesit tämän ja silti menit ostamaan?

Itseasiassa luojan kiitos en mennyt ostamaan , enkä myöskään warettamaan.
Vaan mulla oli toi peli pari päivää lainassa , ja sitten päätin sen palauttaa kun sitä samaa paskaahan se oli eri kansissa.
Mut ei tästä tarvii kenenkään herneitä nokkaan vetää.
 
Ylös Bottom