Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K2 Pal-Dreamcastilla. Mitään mahdollisuuksia?

spineshank

Active Member
Olen nyt sitten päättänyt hankkia NHL2K2:n itselleni keinolla millä hyvänsä, kun sain kokeilla jenkkiversiota.

Tilasin jo pelin jenkeistä, mutta kysymys kuuluukin nyt:
Onko Pal-koneella mahdollista muuten kuin MOD-chipillä saada peliä toimimaan? Toisella saitilla joku mainitsi netistä imutetun verion toimivan modaamattomassa Pal-koneessa. Onko tämä siis mahdollista, jonkin buutticd:n kanssa? (Utopia?)

Wareversiota en tule missään nimessä hankkimaan, vaan juuri tuon tilaamani version haluan saada pelittämään, vai onko ainoa vaihtoehto tilata Hevnetistä modichippi?

Kiitos jo etukäteen.
 
Eiköhän se tuolla Utopian Boot CD:llä lähde päälle. Ei siinä varmasti mitään modauksia kannata / tarvitse tehdä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spineshank
Wareversiota en tule missään nimessä hankkimaan, vaan juuri tuon tilaamani version haluan saada pelittämään, vai onko ainoa vaihtoehto tilata Hevnetistä modichippi?

taitaa olla toi mod-chip ihan pelleilyä.
en tunne ketään ihmistä jolla ei toimisi kaikki pelit (vähintään boot cd:llä) pal/ntsc/pal/viro
 
Kiitokset hyvin paljon vastauksista. Tuon utopian kävin jo imemässä ja NHL2K2 pitäisi tulla huomenna tai ylihuomenna. Rehellisesti innostus on niin kova, että ihan palleja särkee.
 
Hei, kerro pelin saatuasi, miten se tuolla Utopialla lähtee/ei lähde toimimaan. Itseänikin tuo peli on kiinnostanut jonkin aikaa, ja kun sisko lähtee huomenna jenkkeihin, voisin laittaa tilauksen mukaan :)
 
Minäkin juuri tilasin kaveriltani Dallasista, tuo mukanaan kesälomalle tullessaan reilun viikon päästä.

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spineshank
Toimii vallan hyvin utopialla, eli ei kun ostoon vaan.

Onko sulla RGB:llä kiinni telkussa? Minulla on vain komposiitilla n. 6 vuotta vanhassa Finluxissa, joten tod. näk. värit eivät tule näkymään. En ole varma tukeeko RGB:tä, eikä kyllä ole piuhaakaan. Täytynee alkaa katsella uutta töllöä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb


Onko sulla RGB:llä kiinni telkussa? Minulla on vain komposiitilla n. 6 vuotta vanhassa Finluxissa, joten tod. näk. värit eivät tule näkymään. En ole varma tukeeko RGB:tä, eikä kyllä ole piuhaakaan. Täytynee alkaa katsella uutta töllöä.

Olen pelannut useita boot CD:llä ladattavia pelejä ja kaikissa on näkynyt värit oikein, vaikka DC:ni on ollut s-videolla kytkettynä vahvarin kautta televisioon. Japskipelitkin.
 
Tänään tuli NHL 2K2 ja ihme ja kumma; värit näkyvät vaikka liitäntä on komposiitilla videoitten kautta. Olin jo varautunut uuden telkkarin ostoon, mutta eipä nyt sitten tarvitse ainakaan tuon takia hommata :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Tänään tuli NHL 2K2 ja ihme ja kumma; värit näkyvät vaikka liitäntä on komposiitilla videoitten kautta. Olin jo varautunut uuden telkkarin ostoon, mutta eipä nyt sitten tarvitse ainakaan tuon takia hommata :)

Oletko koittanut pelata VGA:n kautta?

Hankin itsekin NHL2k2:n viikko sitten, mutta en saa mitenkään toimimaan tietokoneen ruudulla. Äänen olen saanut kerran tai kaksi kuulumaan, mutta kuvaa ei näy vaikka koitin myös Utopia 1.2:lla. Tosin tein bootticd:n osaamattomuuttani ilman dummy-fileä, joten se saattaa olla osasyy ongelmaan.

Utopia 1.1:lla toimii komposiitilla (se, mikä tulee DC:n mukana) TV-kortissa, mutta mustavalkokuva alkaa jo kyllästyttämään.

Ennen kaikkea haluaisin tietää toimiiko ylipäätänsä Utopialla vai pitäisikö ostaa Blazen DC-X.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuomasw
Oletko koittanut pelata VGA:n kautta?

Minulla ei ole VGA-adapteria. Peruskomposiitilla olen vielä vanhan telkkarini kanssa pärjäillyt, ja värit näkyvät siinä kaikissa USA-peleissäni, joita ei kylläkään montaa ole. Kaikki eivät toimi Utopialla, mutta Action Replaylla ovat toimineet.

Joillakin on täällä kokemusta VGAn ja boottien yhteensopivuudesta, ja on siitä ollut joissain ketjuissa puhettakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuomasw

Ennen kaikkea haluaisin tietää toimiiko ylipäätänsä Utopialla vai pitäisikö ostaa Blazen DC-X.

Peli toimii vallan mainiosti DC-X:llä, jonka ostin NHL 2K2:n kanssa Ebgames.comista. Peli pyörii 60hz tilassa. :)
 
Ylös Bottom