Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13/14 HUT -Ryhmä

Jiihoo86

New Member
Moro kaikki pelaajat... Ajattelin kysäistä tällästä asiaa kun olen pelannut jenkkien kanssa ryhmässä jossa järjestetään turnauksia missä voittoina on pukseja seka pelaajia... Olen nyt perustanut ryhmän jossa näitä asioita järjestetään suomeksi... Yritämme kasvattaa ryhmää ja siksi tännekkin eksyin kyselemään että olisiko teillä mielenkiintoa liittyä ryhmään... Tässä vähän kuvausta ryhmästä

" Pidetään jätkät peli reiluna !

- Ryhmän tarkotus on järjestää turnauksia ( Buy - In , Free tourney's ) joissa palkintona on Ea-Puckseja ja pelaajia. Turnauksiin osallistuminen tapahtuu ylläpitäjien ohjeiden mukaan ( Yleisin tapa on että Ylläpitäjä laittaa kortin myyntiin ja osallistuja ostaa sen mutta free tourneyssä admin maksaa koko prizepoolin )

- Ryhmässä toivotaan olevan " Scammer - Free " asenne. Huijarit pyritään "eliminoimaan" BUY-in turnauksilla.

Jokaisen turnauksen ajankohta ilmoitetaan etukäteen "Tapahtumat" välilehdessä , sekä sääntömuutokset ( Palkkakatto , pelaajarajoitukset ) Yms. löytyvät turnauksen lisätiedoista jos tälläisiä on.


Jos kiinnostuit ja haluat lähteä mukaan pitämään hauskaa ja ansaitsemaan pukseja , niin laitathan täällä viestiä ( FB-nimi ).
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

morjens

mulla pari kysymystä kun alottelen juuri HUT-uraani

ensinnäkin vaaditaanko siihen HUT online peleihin / turnauksiin ja kausiin FACEBOOK tunnukset? tai pitääkö olla maksettuna GOLD jäsenyys?

HUT tia olen pelaillut nyt muutaman päivän , mutta en pääse koskaan mihinkään online peliin / kauteen / turnaukseen mukaan. xboxi sanoo vaan että gamer profiilillani ei ole oikeuksia ko. juttuihin?:)
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

morjens

mulla pari kysymystä kun alottelen juuri HUT-uraani

ensinnäkin vaaditaanko siihen HUT online peleihin / turnauksiin ja kausiin FACEBOOK tunnukset? tai pitääkö olla maksettuna GOLD jäsenyys?

HUT tia olen pelaillut nyt muutaman päivän , mutta en pääse koskaan mihinkään online peliin / kauteen / turnaukseen mukaan. xboxi sanoo vaan että gamer profiilillani ei ole oikeuksia ko. juttuihin?:)

Facebook-tunnuksia ei tarvii olla mutta toi maksettu gold-jäsenyys pitää olla että sitä voi onlinessa hakata :/
Tosiaan tuo oikeuksien puuttuminen meinaa sitä että ei oo kultaliveä.
Pelaaks tätä kukaa boksilla?

Kyllähän tätä ihan liikaa pelataan ;) Tänne pitäs saada xbox-ketju jossa olis eloa..
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Moikka,

Myyn pois yli 500k pucksia rahalla.
1000 pucksia/1€ jos ostaa yli 200k kerralla, niin alennusta voidaan katella.

Jos löytyy kiinnostusta, niin yv:llä yhteyttä, tai boxilla odi144:lle viestiä!

:)
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Hiukkasen oudolta tuntuu kun Xboxin puoli on näin kuollut. Kuin kukaan ei boxilla pelaisi koko HUTtia.

Pakko kysyä onko kukaan pistänyt merkille, että jos yrittää tehdä rahaa(puckseja) ostamalla ns. alihintaisia pelaajia ja myymällä ne kalliimalla pois, saa takaisin vain pelaajan ostohinnan?!? Esimerkkejä löytyy ja puckseja on hävinnyt kuin tuhka tuuleen reilusti yli 100k. Ihan esimerkkinä Hossa ja Duchene jotka sain parhaimmillaan alta 80k ja myin 90k:lla pois, tilille rapsahti takaisin vain ne alta 80k. Kesti aika kauan ennen kuin lopetin pääni hakkaamisen seinään. Parhaiten näin sen kun sain ostettua pari kallista pelaajaa niin, että puckseja jäi alle 100, tulin töistä kotiin jonka aikana 180k kaupat tehty ja tilillä on about 165k puckseja.

Ja ihan näin minuutti sitten 7700 pucksilla myin pelaajia joista tilille tuli 7300. Ilmeisesti "vahingossa" myynyt hieman ostohintaa kalliimmalla jonkun. Mukava olisi saada kyllä ostohinta pelaajista jotka pakon edestä joutuu myymään halvemmalla pois. Mutta eihän se nyt niin voi mennä. ;) Ei niitä puckseja ilmaiseksi saa EA:lta mutta väkipakolla kyllä viedään pois ilmaiseksi. Kyllähän se tässä vähän kyrsii kun yrittää Suteria myydä pois ostohintaan (n.175k) kun sitä myydään tällä hetkellä 160k:lla. Voisin vaihtaa E. Karlssoniin jos joku tahtoo. :)

Rasittavaa, mutta hyvä niin lopulta. Lopetin tuon ja olenkin yhtäkkiä 350k:sta hypännyt alta viikon aikana 1 000 000 pucksiin kun saanut parikymmentä NHL-jengiä kasaan. Pakkojen ostamisen olen lopettanut jo aikoja sitten, ei niistä ikinä mitään tule. Pacioretty ja Hossa tullut n. 400k sijoituksella jolla olisi saanut 10 halvinta NHL-jengiä kasaan ja ohessa bonuksina sen toisen 400k takaisin ja toisen 400k myymällä kasatut jengit pois. Harmi kun tajusin vasta näin myöhään. Eka oikeasti aktiivinen vuosi HUTissa kun on. Jatkellaan ja toivotaan jotain eloa tänne.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Kyllähän tuota HUT:tia tulee väännettyä, pelejä vähemmän mutta korttikikkailua jonkin verran. Aiempina vuosina mennyt hermo pelimuotoon ennen kuin on ehtinyt suuremmin pelailemaankaan kun tuntuu, että HUTin puolella on enemmän juustoilijoita pelailemassa kuin muissa pelimuodoissa. Ja heti ensimmäisen kuukauden jälkeen vastaan luistelee pelkkää Gretzkyä ja Getzlafia. Tänä vuonna noita bugimaaleja ei oikeastaan ole, joten peli-ilokin säilynyt kauemmin. Ei noita matseja silti ole pelattuna kuin kolmisenkymmentä toistaiseksi, vitosdivari taitaa olla kotina tällä hetkellä. GM Connected vie liikaa aikaa jotta HUT:tia kerkeäisi sen enempää pelailemaan :)

Tänä vuonna kun nuo tiiminkeräysbonukset nostettiin järkevämmiksi, niin on motivoinut tiimien keräilyyn ihan mukavasti, itse vasta noin puolet Liigajoukkueista kerättynä mutta hitaasti ja varmasti projekti jatkuu.

Pakkojakin on tullut osteltua, sekä kamppishintaisia, että normikultapaketteja. Rahaa en ole käyttänyt senttiäkään mutta noita kiekkoja kun kertyy aina parikymmentätuhatta niin muutama pakka on mennyt ostoon. Suurimpia nostoja ovat olleet Price ja HUTL Seguin, noista sai mukavasti kiekkoja kauppapaikalla joilla tiimiä paranneltu hieman, ja uusia tiimibonuksia keräilty.

Hiljaa hyvä tulee, ja stressitasot pysyvät matalana kun ei ole oikeaa rahaa kiinni pelimuodossa :)
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Oliskos täällä luotettavaa kumppania tekeen vähän puckseja hutissa? Jos on kiinnostusta nii pistä yyveetä tulemaan.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Täällä olis myös puckseja myynnissä. 100k/10e ja jos ostat isomman läjän niin hinnan saa vähän alemmas.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Aikaisempi valittamiseni jatkuu tosta, että puckseja ei saa samaa määrää takaisin kuin myydyn pelaajan arvo on. Olen nyt laskenut laskimen kanssa oikein, että 0,944-0,947 on kerroin jolla puckseja tulee takaisin. Eli karkeasti 5% myyntihinnasta jää jonnekin bittiavaruuteen. Mikähän järki tossa on? On myyty kauan aikaa sitten Stamkos 720000 pucksilla ja takaisin napsahti 680k eli tein 20k tappiota myymällä pelaajan ostohintaa 20k kalliimmalla?!?!? Nyt ei ihan aukea!!! Olenko minä ainut??? Tuskin. Tosta lähin olen ollut vallitsevan markkinahinnan kanssa tarkkana. Saa miettiä kaksi kertaaa kun melkein pitää 10-15% voitolla myydä jos haluaa mitään järkevää marginaalia. Saakelin valtio on mätkässy 5% ALV:n HUT-pelaajille. Ja toi Stamkos ei ole ainut esimerkki. Niitä riittää, eli kaikki mun myynnit koko pelin pelaamisen aikana. Ainut mistä saa sen mitä pitää on quicksellaaminen.

Asiasta toiseen. Keräämättä NHL-jengeistä enää PIT, WSH ja DET. Hyvin on pucksit karttunut kokoelmia keräämällä ja poismyymällä. AHL, ELH, National League, SM-liiga ja SHL kerätty ja osittain pois myyty ja puckseja teoreettisesti jo 1,7m, oikeasti lähempänä 1,6m:aa koska ALV menee ja varmana mun kuudesta myynnissä olevasta jantterista. Kohtahan se on jo aika laittaa Dreamteam kasaan ku fyffet riittää. Nyt pelailen perusjengillä ja menee todellakin yllättävän hyvin vaikka mukana boostaamatonta Oshieta, Leopoldia yms. Crosbyt, Malkinit ja Oviet ei kuulu mun jengiin, ei vaikka olisi varaa.

Vielä asiasta kolmanteen. Välillä tuntuu, että on pelaajista löytyy kartelleja jotka vaikuttaa korttien markkinahintaan. Esim. Kane ja Toews ollut pitkään 350-400k ja 560-600k ja yhtäkkiä alkaa rimpsuittain pudota Kanea lähemmäs 300k ja T:a lähemmäs 500k myyntiin. Itse juuri muka ostanut alihintaisena molemmat ja yhtäkkiä saisin taas tehtyä tappiota kun ALV iskee. Ei varmaan mene kaupaksi tällä hetkellä mun pyyntiin.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

EA ottaa viisi prosenttia myyntihinnasta, kauppapaikan ylläpitäjänä samaan tyyliin kuin eBay/huutonet/discogs/etc.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

EA tosiaan vetää jokaisen huutokaupassa myydyn kortin myyntihinnasta 5% välistä. Koskee myös hyväksyttyjä vaihtotarjouksia joissa on puckseja mukana. Järkevää kyllä, mitähän EA tästäkin hyötyy..

Noista pelaajien hintojen vaihteluista sen verran, että jos myynnissä on joku erikoispakka (esim jouluna tämä naurettava 750k pakka), pelaajien hinnat laskee huutokaupassa välillä rajustikin. Syynä siis se, että hyviä pelaajia on pakkojen ansiosta paljon enemmän myynnissä kuin muulloin, jonka takia myös hinta laskee. Päinvastoin taas jos erikoispakkoja ei ole pitkään aikaan ollut myynnissä, pelaajien hinnat ovat korkealla. Tätä siis kannattaa hyödyntää niin, että ostaa pelaajia juuri kun erikoispakka on lähtenyt kaupasta ja myy ne juuri ennen seuraavan pakan tulemista. Tätä nyt on tietysti aika hankala ennustaa milloin niitä tulee, nyt jouluna aika moni varmaan arvasi että on pakka tulossa.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Ois pelaajia sekä puckseja myynnissä!
Löytyy:
J.Toews
P.Kane
J.Quick
E.Karlsson
S. Weber
Z. Parise
P. Bergeron
M. Duchene
R. Suter
D. Doughty
HL R. Kesler
HL P. Marleau
HL D. Byfuglien
HL J. Boewmeester
R. Miller
B. Burns
+ 400 000 pucksia.
Kaikki myytävänä kovaa valuuttaa vastaan! Jos kiinnostuit laita meiliä tommi_heikkila@hotmail.com nii sovitaan hinnasta!
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

XBOXin puolella ei oikeen sopivaa ketjua ollut, mutta tälläsellä asialla eli:

Jos haluat pelaajastasi nopeasti eroon, niin ostan niitä hienoisella alihinnalla ja myyn ajan kanssa pois. Kitetytettynä homma menee siis niin, että mä teen hieman hommia pucksien eteen ja, jos haluat itse jostain pelaajasta pucsit heti käteen nii mä maksan ne pienellä alihinnalla. Jos tunsit kipinän toimi näin:

1. Ota yhteyttä XBOX:lla minuun, gamertag: Qurr3
2. Kerro mitä korttia olet kauppaamassa
3. Vastaan viestissä paljonko pelaajasta tarjoan
4. Hyväksyt tai hylkäät tarjouksen. Jos hyväksyt laita myyntii johonkin ylihintaan. Maksan vaihtotarjouksella sovitun hinnan.

Hinnan lasken tilannekohtaisesti itse, mutta nyrkkisääntönä tarjoukseni on:
markkinoiden halvin osta nyt sillä hetkellä - 5% veroja tästä summasta - 1-10k voittoa minulle pelaajan arvosta riippuen

Huomaathan, että sinun ei tarvitse maksaa tätä kautta veroa yhtään, koska vaihtotarjouksesta sitä ei vähennetä.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Huomaathan, että sinun ei tarvitse maksaa tätä kautta veroa yhtään, koska vaihtotarjouksesta sitä ei vähennetä.

Hyväksytystä vaihtotarjouksesta menee sama 5% vero kuin muillakin myyntitavoilla. Ei EA sentään omiaan unohda.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Morjensta!!

Jos täällä on vasta-alkajia HUTin parissa niin oisin valmis myymään joitain täysiä joukkueita.
Extraligan joukkueet kyseessä.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Zzau. Nyt on tullut mulle aika lopetella hutin peluu.. Eli yritän myydä pelaajani. Olen kerännyt kaikki kokoelmat pl. Pens,Kings,Wash ja Chi. Eli kaikki muut kokoelmat on. On kalliita milestone pelaajia, selänne,koivu,hall,campbell etc etc. Sidney Crosby wc muodossa, sekä aikas paljon hutlive kortteja. Myös vajaat 500k kiekkoja jäljellä. En ole pyytämässä mitään mahti summia, joten rohkeasti tarjousta tulemaan yyveellä.

Omat lempiketjut tällä hetkellä.

Parise - Giroux - Gaborik
Stamkos - Crosby - MS.Hall
Kolmosta vaihtelen, mutta nyt muodossa MS Selänne - MS Koivu - St.louis

Chara - Karlsson
MS Cambpell - Weber
Subban Myers

Rinne-price.
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

TUMEKOIVU

olisin kiinnostunut joistain pelaajista ja ehkä buckseista... Ootko minkälaisia hintoja ajatellu??
 
Vastaus: NHL13/14 HUT -Ryhmä

Morjensta!

Pelaako kukaan täällä gm connectedia?? Kämppiksen kans olis hakusessa liiga mihin mahtuisi pelaamaan.
Laittakaa infoa jos liigoja löytyy
 
Ylös Bottom