Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl17 Champions League Draft Ps4

Massikeisari

New Member
Arvon kohta varausjärjestyksen ja laitan sen tähän ketjuun. Sitä mukaa saa alkaa varaamaan joukkuetta. Jokaisella on 24h aikaa varata oma joukkue ja jos siihen mennessä ei ole varannut niin vuoro siirtyy seuraavalle pelaajalle ja se kenen vuoro olisi niin huutaa oman joukkueensa heti kun vain saapuu paikalle! Jos tiedät jo nyt että et kerkeä paikalle niin lähetä minulle yksityisviestinä lista joukkueista siinä järjestyksessä siihen asti että oma vuoro olisi!

Draft toimii siis siten että kirjoita joukkue ja tähän ketjuun sitä mukaa kun oma vuorosi on. Laitan ne järjestykseen listaan niin siitä näkee mitkä on jo varattu! Tsemppiä Draftiin kaikille.

Klo 21 alkaa!!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

1. Sluibari Psn. Sluibaaja_88 Pittsburgh Penguins
2. Iceman92kimi Psn. Iceman92kimi Boston Bruins
3. Elmeri7 Psn. Kaislikko_perunaWashington Capitals
4. erppaggio Psn. JohtajaKoski4 Toronto Maple Leafs
5. Massikeisari Psn. M_assikeisari Los angeles kings
6. Samzoni Psn. Samzoni Tamba Bay Ligtning
7. VILUPOIKA Psn. Vilupoika Chicago Blackhawks
8. Hockey Psn. hazard_laser_ Dallas Stars
9. Parno Psn. parno_ St.louis Blues
10. Veskari25 Psn. Veskari25 New York Rangers
11. Fobba71 Psn. Fobba71 Montreal Canadiens
12. Vilperi90 Psn. Vilperi-90 San Jose Sharks
13. SadaPoika Psn. SadaPoika Anaheim Ducks
14. JVSmoke Psn. JVSmoke Nashville Predators
15. Lapapystyyn Psn. Lapapystyyn Colorado
16. Kapise Psn. kap1se8 Minnesota Wild
17. Dusel Psn. pro_playap Florida Panthers
18. Hyrde1980 Psn. Hyrde1980 Edmonton Oilers
19. Larefa Psn. Torrvelo Philadelphia Flyers
20. Tumpp1A Psn. Tumpp1A Vancouver Canucks
21. Taskine Psn. TepsinMiehii Buffalo Sabres
22. Vizka13 Psn. vizka13 New York Islanders
23. Saipa39 Psn. Saipa39 Winnipeg Jets
24. SaPeEeRe Psn. SaPeEeReDetroit Red Wings

TÄSSÄ ON VARAUSJÄRJESTYS!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Heitetään tähän nyt sitku oma vuoroki jo menny ni Tamba Bay Lightning Samzoni

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Miten niin sun vuorosi menny :) etkö sä oot kuudentena?
Eks tos ollu jokasel 30 min aikaa varata joukkue ? 21 alkoi varaus ja siit lasketaan aika mun vuoroon ni lyhyel matikal laskin noilla säännöillä 23.30-00.00 mun varaus vuoro.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Eks tos ollu jokasel 30 min aikaa varata joukkue ? 21 alkoi varaus ja siit lasketaan aika mun vuoroon ni lyhyel matikal laskin noilla säännöillä 23.30-00.00 mun varaus vuoro.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Okei voi hyvinkin olla noin , mä en tiennyt sitä :)
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Heitetään tähän nyt sitku oma vuoroki jo menny ni Tamba Bay Lightning Samzoni

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Eiköhän nyt vaan tehdä sillälailla, että mennään tossa yllämanitussa järjestyksessä eikä tehdä mitään ennakkovarauksia. Näin tossa draftissä on jotain järkeäkin ja eihän tässä vielä ole mikään kiirekkään kun turnauksen alkuun on vielä aikaa.
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Päätätkö sinä täällä vaikö ? Mielestäni tos lukee ihan selväl suomen kielellä miten toi homma etenee :D noh katotaan mitä johtaja sanoo :eek:

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Päätätkö sinä täällä vaikö ? Mielestäni tos lukee ihan selväl suomen kielellä miten toi homma etenee :D noh katotaan mitä johtaja sanoo :eek:

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Noh säännöissäkin lukee, että jokainen pääsee varaamaan järjestyksessä joukkueensa.

"Pelit pelataan nhl joukkueilla ja joukkueiden valinnassa tehdään draft tyylinen varaus. Eli arvon varausnumerot ja jokainen pääsee varaamaan järjestyksessä sitten joukkueensa."
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Noh säännöissäkin lukee, että jokainen pääsee varaamaan järjestyksessä joukkueensa.

"Pelit pelataan nhl joukkueilla ja joukkueiden valinnassa tehdään draft tyylinen varaus. Eli arvon varausnumerot ja jokainen pääsee varaamaan järjestyksessä sitten joukkueensa."
Ja jokaisella on aikaa 30 minuuttia varata oma joukkueensa. Luulis et sit se siirtyy se vuoro seuraavalle. Niinku sanoin odotetaan et johtaja kertoo miten edetään.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Ja jokaisella on aikaa 30 minuuttia varata oma joukkueensa. Luulis et sit se siirtyy se vuoro seuraavalle. Niinku sanoin odotetaan et johtaja kertoo miten edetään.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Missä lukee edes se 30 min?
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Mietin tässä samaa.
Syvimmät pahoittelut siitä en nää enään itsekään sitä viestiä tuolla tosin tota tekstiä on muokattu mut siin se luki ainakin alussa. Otan pois oman joukkue huutoni!

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Juup niin luki mut otan kans oman huutoni pois


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Joo eli aluksi oli tuo 30min mutta otin sen pois kun sen verran aikaa vielä pelin julkaisuun. Toivon silti että porukka varaa nopeasti joukkueen että saadaan homma hyvin sujumaan!
 
Vastaus: Nhl17 Champions League Draft Ps4

Todennäkösesti näitten 24 joukossa on muutama no-show joka on unohtanu ees osallistuneensa tälläseen, joten jonkinsortin varausvuoroaika ois varmaan hyvä olla. Paljon enemmän kuin puol tuntii kuitenkin. Vaikka päivä tai jotain monet kuitenki kattelee tätä viestiketjuu usein ja on nopeesti valmis käyttää oman vuoronsa niin kerkee saada draftin valmiiks ajoissa. Olis ehkä hyvä olla myös muutama varaosallistujia valmiina koska tosiaan 24 osallistujassa joista osa on ilmoittautunu elo- ja olikohan jopa heinäkuussa on hyvin mahdollisesti muutama ilmoittautuja jotka on unohtanu koko homman.
 
Ylös Bottom