Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendon 8 bittinen

suokukko

New Member
Elikkä tuli tossa hommattua Nintendon 8 bittinen kun kerta halvalla lähti. Ja nyt heräsi kysymys, että miten sen saa tulille / pelittämään?:confused:. Jos se toimii kuten olen sen laittanut niin täytyy myöntää että se on aika hiljainen. Sehän tulee kiinni siihen mihin antennin johto tulee televisiossa, miten siitä eteenpäin? Kuuluuko siinä itse koneessa palaa punainen valo?

Kiitos jo näin etukäteen vastanneille.
 
Vastaus: Nintendon 8 bittinen

suokukko sanoi:
Elikkä tuli tossa hommattua Nintendon 8 bittinen kun kerta halvalla lähti. Ja nyt heräsi kysymys, että miten sen saa tulille / pelittämään?:confused:. Jos se toimii kuten olen sen laittanut niin täytyy myöntää että se on aika hiljainen. Sehän tulee kiinni siihen mihin antennin johto tulee televisiossa, miten siitä eteenpäin? Kuuluuko siinä itse koneessa palaa punainen valo?

Kiitos jo näin etukäteen vastanneille.

Viritä sitten kanava kohdilleen tv:stä. Tietty pelikasetti pitää olla kans sisällä. Punanen valo kuuluu palaakin.

Aika hassu ilmaisu toi että se on aika hiljainen. Ei ennen vanhaan ollut tuulettimia ja muita mekaanisia juttuja koneissa. :eek:
 
Vastaus: Nintendon 8 bittinen

Ja se audiopiuha RCA-jakajan kautta molempiin sisäänmenoihin eli L ja R tai muuten kuuluu vain toisesta kaiuttimesta :cool: Itse tulee enää pelattua vain emulaattorilla kun kone hajosi/katosi jo toistakymmentä vuotta sitten ja pelitkin oli vuokrattu ärrältä (tuli pelattua oikeestaan vain 5 eri peliä). Itsellä oli vain supermario..:eek:
 
Vastaus: Nintendon 8 bittinen

Joo, kiitos vaan. Sain toimii sen antenni homman kautta kun hain vaan sen kanavan.
 
Ylös Bottom