Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokian huolto

ohjeah

Well-Known Member
Kertokaapas ihmiset minkähintaista on Nokian kännyköiden huollattaminen. Itsellä e51, johon todennäköisesti pitäisi mikrofoni vaihtaa, mutta myös muiden mallejen ja vikojen huollattamisen hinta kiinnostaisi, että vähän suuntaa saisi..
 
Vastaus: Nokian huolto

Jos laitteessa on takuuta jäljellä, niin huollon ei pitäisi maksaa senttiäkään.
Mikäli voit osoittaa ettei vikaa ole aiheutettu itse.

Takuuttoman puhelimen huolto maksaa mallista riippuen +68 euroa + varaosan ylihinnoiteltu hinta.

Mutta jos tinausvermeet pysyvät kädessä, niin kannattaa tsekkailla KLC Finlandin varaosatarjonta.
Sivustolta irtoaa noita varaosia todella edullisesti, mikrofonin saatavuudesta ei ole havaintoa.

Kaikenlaiset "kulutusosat" yleensä löytyvät KLC Finlandin varastosta suht edullisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nokian huolto

Jos laitteessa on takuuta jäljellä, niin huollon ei pitäisi maksaa senttiäkään.
Mikäli voit osoittaa ettei vikaa ole aiheutettu itse.

Itse asiassa kuluttajan ei tarvitse osoittaa vikaa itse aiheuttamattomaksi, vaan jos valmistaja/myyjä/huoltofirma ei halua huoltaa, heidän täytyy osoittaa vika asiakkaan aiheuttamaksi.
 
Vastaus: Nokian huolto

Joo tosiaan, takuu ei ole voimassa ja tinausvehkeet ei pysy kädessä.. eli taitaa tulla kallis homma, vaikka ite varaosa ei montaa euroa maksanut, kun jostain netin syövereistä löysin.. :S
 
Vastaus: Nokian huolto

Joo tosiaan, takuu ei ole voimassa ja tinausvehkeet ei pysy kädessä.. eli taitaa tulla kallis homma, vaikka ite varaosa ei montaa euroa maksanut, kun jostain netin syövereistä löysin.. :S

Joo, no mulla oli N73 ja sitten hienosti muutama kuukaus takuuajan loputtua se alkoi todellakin sekoilemaan, kuten omistajansakin :D ei ottanut mitään nappuloita eikä muutakaan toimintoa. Kävin sitten DNA:n liikkeessä kysymässä hintaa korjaukselle, vielä kun siihen lisää sen, ettei suostunut ottaa vastaan, eikä lähetää multimedia viestejä, eikä nettiin päässyt. Niin kuulemma hinta on sen n70€ että ottaa edes kännykän vastaan tutkittavaksi, sitten siihen lisätään se apauttiarallaa 50€/h sekä tietenkin varaosat, niin siitä olisi tullut aivan liian kallis korjata, joten päätin tilata sitten N79:n itselleni samantien.

Notta ei niitä kännyköitä enään kannata huoltoon lähettää, ellei ole takuuta ;)
 
Ylös Bottom