Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Northern Light R.I.P. - kauan eläkoon karma!

Karma

Member
Harvan suruksi ja monen iloksi tuon viestin kaukaa: Northern Light on kaatunut taistelussa.

Nortin nähtiin tekevän levitaatioharjoituksia (ks. linkki) Blizzardin alueella viime sunnuntaina kun tuulenpuuska oli tarttunut taistelijaamme ja kuljettanut hänet läheisen mökin päälle jossa tuuli oli yllättäen laantunut. Nortti oli pudonnut piipun reunalle, tasapainoillut hetken, jonka jälkeen livennyt - täysin tapojensa mukaisesti. Nortti putosi pää edellä piipusta sisään ja paloi savuna ilmaan.

Muutamat samassa taistelussa mukana olleet kertoivat nähneensä tuhkasta Feenix-linnun lailla nousseen, hyvin paljon Northern Lightia muistuttaneen hahmon joka silminnäkijöiden mukaan oli vilkaissut Nortin tuhkan jäännöksiä, tokaissut jotain joka oli kuulostanut sanoilta "Bad karma" ja kadonnut savuverhoon ennen kuin kukaan oli ehtinyt reagoida tapahtuneeseen.



Kunnioittaen, karma (.fi)



PS. Kylläpä onkin erilainen fiilis pelissä kun kuulee toisten puheet ja tietää että saa heti halutessaan yhteyden toisiin taistelijoihin. Myös yhteyden vaihto muutti fiilistä - duunin yhteydellä jengi warppaili jatkuvasti lukuunottamatta aamuyön tunteja mutta tuolla Welholla (525) pelaaminen on varsin jouhevaa. Nyt väheni vuosia sitten 28 -modeemiyhteydellä Quakessa (I) opitut maneerit ja omien ampuminenkin vähennee radikaalisti :)
Nyt vasta tajuaa kunnolla kuinka paljon on tullut sähellettyä juostuaan ympäriinsä kuin päätön kana ja varmaankin lukemattomat kerrat on tullut pilanneeksi toisten taktiikat..
En yhtään ihmettele että ekoina päivinä pelatessani online ja ollessani Pakon kanssa samalla puolella, se tuli viimeiseksi mieheksi jäätyään ampumaan muutaman sarjan Nortin kuolleeseen ruumiiseen :D
(ainakin muistelen sen olleen Pako..)
 
Jaa, se olit sinä eilen pelissä. Ihmettelinkin että kuka ihmeen karma :)

No varmaan oli mukava kuunnella koko pelin ajan kun minä ja Rujo puhuttiin vaan paskaa eikä hirveästi keskitytty peliin :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Manix
Jaa, se olit sinä eilen pelissä. Ihmettelinkin että kuka ihmeen karma :)

No varmaan oli mukava kuunnella koko pelin ajan kun minä ja Rujo puhuttiin vaan paskaa eikä hirveästi keskitytty peliin :D

No, se oli hyvää totuttelua :)
Tajusin yhden varoituksenkin antaa juuri ennen kuin jouduin lähitaisteluun mutta menee varmaan jonkin aikaa ennen kuin oppii kommunikoimaan tehokkaasti.

Onhan tuossa äänenlaadussa parantamista, vaikka hyvällä yhteydellä puhe onkin ihan selkeää.
Mutta kun olin käynyt ekan pelin tsekkaamassa norjalaisella palvelimella ja sen jälkeen siirtynyt UK -alueelle, luulin hetken että olin taas norjalaisten ympäröimänä. Brittienglanti yhdistettynä kuulokkeiden laatuun tuottaa näköjään herkästi norjaa.

t: karma
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mmmela
No, se oli hyvää totuttelua :)
Tajusin yhden varoituksenkin antaa juuri ennen kuin jouduin lähitaisteluun mutta menee varmaan jonkin aikaa ennen kuin oppii kommunikoimaan tehokkaasti.

Onhan tuossa äänenlaadussa parantamista, vaikka hyvällä yhteydellä puhe onkin ihan selkeää.
Mutta kun olin käynyt ekan pelin tsekkaamassa norjalaisella palvelimella ja sen jälkeen siirtynyt UK -alueelle, luulin hetken että olin taas norjalaisten ympäröimänä. Brittienglanti yhdistettynä kuulokkeiden laatuun tuottaa näköjään herkästi norjaa.

t: karma

Näin on, brittien molotuksesta ei tahdo saada mitään selvää. Auta armias jos joku skotti sattuu vielä samaan peliin, siinä on kyllä naurussa pitelemistä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Manix
Näin on, brittien molotuksesta ei tahdo saada mitään selvää. Auta armias jos joku skotti sattuu vielä samaan peliin, siinä on kyllä naurussa pitelemistä :)
HAHA :D juu!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mmmela

En yhtään ihmettele että ekoina päivinä pelatessani online ja ollessani Pakon kanssa samalla puolella, se tuli viimeiseksi mieheksi jäätyään ampumaan muutaman sarjan Nortin kuolleeseen ruumiiseen :D
(ainakin muistelen sen olleen Pako..)
varmistin vain ettei kaveri kituisi :D
 
Ylös Bottom