Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Odotuksia vastaava Xbox peli?

Heh, menen massan mukana ja sanon halo. Peli jota on varauksetta kehuttu lähes kaikkialla. DoA3, Gotham sensijaan näyttäisivät olevan pienoisia pettymyksiä.
 
Vielä kun olisit laittanut "ei mikään" kohdan, niin olisi ollut helppo vastata.
Haloa olen pelannut, eikä vakuuttanut, muita en ole kokeillut. DOA 3 saattaa kyllä olla mahtava.
 
TÄH? Kuka on muka testannut noita kaikkia pelejä? Ei kai tällaista äänestystä minkään screenshottien perusteella voi tehdä :eek:
 
Jet Set Radio Future näyttää lupaavimmalta, sillä kun ykkösosakin jo räjäytti pankin, niin uskallan odottaa jatkolta paljon. Aina on se vaara, että sille käy kuin MGS2selle, mutta noista peleistä ehdottomasti lupaavin!
 
Aivan selkeästi DOA3, tällä hetkellä ainoa XB:n ostettava peli. Halo oli pettymys liialla PCmäisyydellään. Gotham on autopeli, joista en pidä. Munch, eipä kummoinen. Loppuja en ole pelannut
 
Originally posted by Jore
TÄH? Kuka on muka testannut noita kaikkia pelejä? Ei kai tällaista äänestystä minkään screenshottien perusteella voi tehdä :eek:

Originally posted by Unreal-Hawk
Eli mikä noista peleistä vastasi odotuksiasi? Tai mikä näyttää lupaavimmalta?


Otappas tuo jälkimmäinen huomioon Jore.
 
Ookei, mä vastasin Halo, koska se oli siistein näkemistäni. DOA 3:a en ole tosin nähnyt.
 
X-Boxin Haloa oon pelannu ja vaikutti ihan hyvältä. Tosin se tulee myös PC:lle joten sen takia harva varmaan ostaa konsolia... :)
 
Niin tulee, mutta PC:ssä täytyy olla aikamoiset tehot jotta voi pelata yhtä sulavasti (maiden latausvälit) kuin Xboxin versiota, Halosta. Ja tähän kohtaan tulee, mulla ainakin, este. Helpommaksi ja halvemmaksi tulee ostaa Xbox kuin uusi PC.
 
Originally posted by Unreal-Hawk
halvemmaksi tulee ostaa Xbox kuin uusi PC.

Jos pilkunnussijoita ollaan niin ei tule halvemmaksi oikeastaan. Hyvä emo n. 1k, hyvä prossu n. 1k, hyvä näyttis n. 1k.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz


Jos pilkunnussijoita ollaan niin ei tule halvemmaksi oikeastaan. Hyvä emo n. 1k, hyvä prossu n. 1k, hyvä näyttis n. 1k.

+ hyvä kotelo n. 1k, hyvä monitori 2k jne

Back to topic:

Noista peleistä mielenkiintoisimpia on project gotham ja jet set radio.
 
Originally posted by Morden

+ hyvä kotelo n. 1k, hyvä monitori 2k jne

... Unreal-hawkilla ilmeisesti kuule on noi jo jos hän täällä kirjoittelee? Btw, hyvä kotelo ei tod. maksa 1k:ta eikä se niin tärkeä edes ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Niin tulee, mutta PC:ssä täytyy olla aikamoiset tehot jotta voi pelata yhtä sulavasti (maiden latausvälit) kuin Xboxin versiota, Halosta. Ja tähän kohtaan tulee, mulla ainakin, este. Helpommaksi ja halvemmaksi tulee ostaa Xbox kuin uusi PC.

Eihän kukaan voi niin tyhmä olla että PC:n ostaa pelejä varten, mutta huippu PC (pelikelpoinen PC) löytyy aika monelta. PC:n omistajat voivat päivittää konettaan ja ostaa Halon. Eli... Halo ei tuo lisää ostajia X-Boxille ja se oli ainoa X-Boxin kiinnostava peli monien mielestä. Microsoft? Miksi peli julkaistaan myös PC:lle??
 
Originally posted by Solid Snake


Eihän kukaan voi niin tyhmä olla että PC:n ostaa pelejä varten, mutta huippu PC (pelikelpoinen PC) löytyy aika monelta. PC:n omistajat voivat päivittää konettaan ja ostaa Halon. Eli... Halo ei tuo lisää ostajia X-Boxille ja se oli ainoa X-Boxin kiinnostava peli monien mielestä. Microsoft? Miksi peli julkaistaan myös PC:lle??

Oikeastaan kun en ole nörtti niin tarvii PC:tä kuin pelaamiseen ja surffailuun. Mitään ronklaamista ja tällasta en edes ajattele tekeväni, ellei ole ihan pakko. Miksi Halo tulee PC:lle? Se ei ole MS:n päätös.
 
Originally posted by dmz


... Unreal-hawkilla ilmeisesti kuule on noi jo jos hän täällä kirjoittelee? Btw, hyvä kotelo ei tod. maksa 1k:ta eikä se niin tärkeä edes ole.

Mä tiedän koneeni ja sanon että se on sen verran paska vehje, että on ihan pakollista hommata kokonaan uusi kone. Ja mitä olen laskenut se maksaisi mulle yli 5000mk. Ja lisäksi, et saa mistään hyvää näyttistä 1000mk:n ja et tasan saa hyvää prossuakaan.
 
Originally posted by dmz

... Unreal-hawkilla ilmeisesti kuule on noi jo jos hän täällä kirjoittelee? Btw, hyvä kotelo ei tod. maksa 1k:ta eikä se niin tärkeä edes ole.

Hmm... jotenkin tuntuu että Unrealin 233MHz:sessa koneessa on AT kotelo ja kokeile lyödä ATX-emo sinne. Eli kotelosta 400mk, RAMit menee vaihtoon siitä 450mk, näyttis noin 1200mk, emo ehkä 1100mk ja prossu tollaset 1100mk. Tosta tulee 4250mk.... vertaa Xboxin 2850mk:n hintaan. Paskalla mäihällä siihen koneeseen saa ostaa vielä äänikortit jos vanha on ISA-väylänen ja uusissa emoissa harvoin on ISA väylää... Eli kyllä se konsoli aina havlemmaksi tulee...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser


Hmm... jotenkin tuntuu että Unrealin 233MHz:sessa koneessa on AT kotelo ja kokeile lyödä ATX-emo sinne. Eli kotelosta 400mk, RAMit menee vaihtoon siitä 450mk, näyttis noin 1200mk, emo ehkä 1100mk ja prossu tollaset 1100mk. Tosta tulee 4250mk.... vertaa Xboxin 2850mk:n hintaan. Paskalla mäihällä siihen koneeseen saa ostaa vielä äänikortit jos vanha on ISA-väylänen ja uusissa emoissa harvoin on ISA väylää... Eli kyllä se konsoli aina havlemmaksi tulee...

MS on varmasti saanut vaikuttaa siihen tuleeko Halo myös PC:lle. Paljonko X-Boxin hinta tulee olemaan täällä? 5000mk?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


2994mk tai oikeastaan 499E.

Kalliimpi kuin PS2 ja kallimpi kuin GC. Paljon pelien hinta on? Entä GC:n pelien hinta. Ajattelin ensin voittaa ton X-Boxin kilpailusta, mutta kun en voittanut, minun on kai ostettava se. Ehkä reilun vuoden päästä. GC on myös hankinta listalla aika kärkipäässä. Niinkuin Pelit: Pelaan peliä en konsolia.
 
Ylös Bottom