Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

FrankNyberg

New Member
Niin, kuten kysymys kuuluu, vannotko vain yhden konsolin nimeen, vai käytkö vieraissa? Olkoon herrasi sitten rikspoks, painstation2, gaycube, tai mikä tahansa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Niin, kuten kysymys kuuluu, vannotko vain yhden konsolin nimeen, vai käytkö vieraissa? Olkoon herrasi sitten rikspoks, painstation2, gaycube, tai mikä tahansa.

Tällä hetkellä kyllä, sillä telkun vierestä löytyy vain PS2, mutta eiköhän se kohta saa seuraa;)
Xboxin ostan varmaan kuukauden sisällä ja Cuben kesällä!
 
Lähes kaksi vuotias lapseni PS2 on valitellut kyllä yksinäisyyttä ja hän haluaisi GC:n vierelleen. X-Box on myös hankinta listalla, mutta toistaiseksi viimeisenä.
 
Minä vannon nyt N64:n ja NES:in nimeen. :)
Ostoslistalla on päällimmäisenä Xbox, jota seuraa GameCube (kunhan sille alkaa ilmestymään niitä "kunnon" pelejä). Eli en ole yhden konsolin mies.
 
Tällä hetkellä omistan vain PS2:sen, mutta kesällä tulee hankittua varmaankin toi kuutio. Boksikin kiinnostaa, mutta kallis hinta ei vain siinä oikein viehätä. Eli en ole yhden konsolin mies.
 
Sama täällä. Yhden konsolin omistan ja toinen on tulossa. En vain nyt tiiä onko se xbox vai gamecube. Resident Evil vai Halo? Hmm...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Kotoa löytyy NES, PS ja perjantaina XBOX.

MUTTA VANNON AINOASTAAN BOXIN NIMEEN :cool:

Ok. Asia tullut varmaan jo selväksi. Jotain varmaan kiinnostaa minkä konsolin nimeen anakonda vannoo. Kannattaisi varmaan mennä takas jonneki Tiltin foorumille!
 
En ole yhden konsolin mies, jos se halukkuudesta riippuu... Gamecuben tulen ostamaan, mutta ostaisin tietysti kaikki jos rahaa riittäisi.

Yup, käyn vieraissa.
 
Onhan tossa noita konsoleita jo jonkun verran ollut. (8 tai 9 en muista tarkalleen)

Nyt on ainoastaa Dreamcast ja Ps2........ Mutta Kohta ne saavat seuraa Xboxista ja myöhemmin Cubesta.....

Elikkä en ole yhden konsolin mies.
 
Monen konsolin mies

Löytyy vaikka mitä, kuten Nintendo 64, PSX, Dreamcast, Xbox ja kohta GameCube (kunhan se saapuu Suomeen).
 
Olen niin monen konsolin mies kun rahaa ja kiinnostusta riittää. Luultavasti gc+xbox on tämän kierroksen koneet. Vanhoja koneita on joitain jossain kellarin perukoilla.
 
Yks konsoli: DC

Kesällä luutavasti ostan GC:n DC:n kaveriks.
 
Oon kaikkiruokainen:D
ounaan DC, PS2, SNES, GB, GBA, Sega MD, Saturn, NES ja PS:)

Täl hetkel XBoxi on mieles, mut joskus hamaan tulevaisuuten kun hinnat laskevat....
 
dc ja ps2 tällähetkellä.

konsoleihin ei yleensäkkään liitetä merkkiuskottavuutta niinpaljoa kuin esim pc (nvidia & intel r0xxx0rr!!11 ja muut on perseestä enkä ikinä osta niitä) tai sitten hifissä (jbl on ainoo hyvä merkki!!1 tiiäx!!), yleensäottaen merkkiuskollisuudesta kärsii vain itse.
esim. väkipakolla ostaa vielä kuolevaa systeemiä vain sentakia kun seon senmerkkinen mitä itse palvoo ja muita ei voisi edes harkitakkaan.

vähän aiheen vierestä, mutta iski vaan kirjotusvimma :)
 
Saturn, DC, PS2, XBox ja muita pelikoneita PC, C64, Amiga500.

Vanhan Atari 2600:n ja PS:n myin harmikseni pois aikoinaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Vanhan Atari 2600:n ja PS:n myin harmikseni pois aikoinaan.
Ebayn avulla on helppo korjata vanhoja virheitä. Tilasin viime viikolla Saksasta (ilmeisen) hyväkuntoisen Atari 2600:n. Mallina toki alkuperäinen kuudella vivulla ja puupaneelilla varustettu malli. Kyllä 70-luvun designissä on sitä jotain. ;)
 
Ylös Bottom