Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä

Gotham Knights (Series X)

Tuli käytyä testaamassa Red Hoodia ja samalla tuli vedettyä porukkaa turpiin.


ea4fb2bd-b62d-46f2-aziel5.jpeg

4cc313ba-9299-4335-a4jies.jpeg
 
Pari kuvaa Vampire Survivors-pelistä (XSX).

Näissä kuvissa Rane on käymässä kirjastossa. Laaja-alainen ja tiukka valkosipulin katku auttoi pitämään kanssakirjastelijat loitolla pitkän aikaa. Ranen yksilökeskeistä kirjastokokemusta edesauttoivat myös veden heittely lattioille sekä rikinkatkuiset tujaukset.
smellofnapalm.png

Lopulta kuitenkin kanssaeläjät saivat haisulista tarpeekseen ja kävivät Ranen päälle kuin mitkäkin käärmeet. Ranen päivä oli pilalla ja hän murtuikin paineen alla.
död.png
 
Miles Morales PC:llä touhuttuna läpi.

Hintalapusta on ollut aika paljon ulinaa ja tavallaan kyllä ymmärrän, sillä tämä on aika snadi peli ja kaava on hyvin pitkälti sama mitä edeltäjässä. Alennuksella ihan kiva välipala, joskin aika mauton sellainen. Milesin maailmaan olisi ollut ihan mukava mennä syvemmälle, kaikkeen mitä kulttuuri ja asuinympäristö toisi mukanaan. Aika virtaviivaistettu tapaushan tämä oli - aivan kuten Spider Man -speli. Fetch-questien ja rosvojoukkojen loputon nitistäminen on melko puuduttavaa pelattavaa, mikä on harmi, sillä itse pelaaminen on ihan hauskaa... tai no, ehkä tarkoitan enempi liikkumista kaupungilla. Isoimmat taistelut ovat melko typeriä "tässä sulle sata vihua, piekse" -touhua ja jos on nähnyt kymmenen rosvojoukkojen ryöstöyritystä, on nähnyt ne sata seuraavaakin.

Vuodenaikana alkutalvi oli aika kiva. Itse pari kertaa Nykissä käynyt ja tavallaan sitä ympäristöä kyllä tunnisti tästä, mutta aika kasvottomaksi kuitenkin kaupunki jää. Manhattan on alueena kuitenkin yllättävän pieni ja tavallaan sitä toivoi, että pelintekijät olisivat ottaneet enemmän vapauksia sen kanssa jotta saisi hieman variaatiota.

Tarina oli vähän halvan oloinen ja itse en oikein päässyt siihen mukaan. Ehkä näin jouluihmisenä kuitenkin tämä maistui rentoilupelaamisena kuitenkin.

Ihan ookoota 3/5 touhuamista tämä on - varsinkin alelaarista hankittuna.

miles-morales-01.jpgmiles-morales-02.jpgmiles-morales-06.jpgmiles-morales-14.jpgmiles-morales-11.jpgmiles-morales-16.jpgmiles-morales-17.jpgmiles-morales-12.jpgmiles-morales-13.jpgmiles-morales-123.jpg
 
Arkistojen kätköistä neljä Hatsune Miku biisiä.
Vastahan tämä video on maannut mun pc:n kovolla vuodesta 2016 lähtien.
Tämän tarkoitus ei siis ole esitellä mun olemattomia pelitaitoja sillä pelaan vain hardilla, koska se on ainoa vaikeustaso jolla saan täyden combon, mutta ehkä joku saattaa kiinnostua tästä.
Jokainen neljästä biisistä on varsin eri tyylinen.

Tämä näyttää olevan nyt myös tarjouksessa psn storessa ja kaikki 220 biisiä sisältävän paketin saa 20e hintaan.
https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP0177-CUSA06211_00-DIVAFT39BUNDLE00

 
Tuli tuossa todettua, että tämän Uuden-Seelannin 22-kilometrisen pätkän on oltava yksi nautittavimpia erikoiskokeita tämän hetken rallipeleissä. Edestakaisin kallistelevalla tiellä "tanssiminen" on jotain uskomattoman hienoa jos rytmistä saa kiinni. WRC Generations, PS5 ja DualSensellä ajettu. Ikävä kyllä pelin uusinnoissa on jokin bugi, joka katkaisee kuvan aina yhdeksän minuutin kohdalla, joten parhaiten onnistunut pätkän loppuosuus jäi pelkän onboardin varaan.

Edit: Näköjään Youtubella kestää taas melkoisen kauan käsitellä video HD-laatuiseksi. No ehkä se sieltä jonain päivänä.

 
Ylös Bottom