Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä

Outlast 2 (PS4 Pro)

outlast2_rqoo7.jpg
 
^ Miten tuo kuva on jaettu ruutuihin? Onko tuossa photo mode vai kuvankäsittelyohjelmalla tehty?
 
Dissidia NT Final Fantasyn Beta offline ottelu:



En ole spin offin aikasempia osia pelannut mutta tämä kyllä vakuutti ja voin kuvitella millaista menoa onlinessa on :D
 
Ajattelinpa postata vaihteeksi jotain muuta kuin kuvia tai jonkun montagen.
Kyseessä on viimeisin "fiilis" video ja vuorossa on varsin vähälle huomiolle jäänyt agents of mayhem.
Itse en kehtaa näitä arvosteluiksi kutsua. Lähinnä pidän näitä video muodossa olevina pitkinä foorumi viesteinä.

 
Tein Witcher 3 pelistä Ifolor kuvakirjan! Siinä on 96 sivua, kun en pienempään määrään sivuja saanut ahdettua pelin juonta. dlc:t ei ole mukana. Jälkiviisaana olisi pitänyt laittaa vähän marginaalia teksteihin ettei ne uppoa sivujen väliin mutta muuten tuli hyvä. Tuo kirjalaatu on deluxe kuvakirja kiiltävillä sivuilla. Mulla oli kovalevyllä 1600 kuvakaappausta, joista kirjaan päätyi 200. Nuo kuvatekstit sisältää juonipaljastuksia, joten älkää tihrustako niitä jos ette halua spoilaantua.

witcherkansipwrjr.jpg


witchersivut1gxrwb.jpg


witchersivut2hnpcn.jpg
 
Tein Witcher 3 pelistä Ifolor kuvakirjan! Siinä on 96 sivua, kun en pienempään määrään sivuja saanut ahdettua pelin juonta. dlc:t ei ole mukana. Jälkiviisaana olisi pitänyt laittaa vähän marginaalia teksteihin ettei ne uppoa sivujen väliin mutta muuten tuli hyvä. Tuo kirjalaatu on deluxe kuvakirja kiiltävillä sivuilla. Mulla oli kovalevyllä 1600 kuvakaappausta, joista kirjaan päätyi 200. Nuo kuvatekstit sisältää juonipaljastuksia, joten älkää tihrustako niitä jos ette halua spoilaantua.

witcherkansipwrjr.jpg


witchersivut1gxrwb.jpg


witchersivut2hnpcn.jpg
Kannet eivät ole oikein samaa sarjaa sisällön kanssa, mutta upea suoritus muuten. Ei ole ollut helppo tuollaisen kasaaminen.
 
Ylös Bottom