Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä

Nobody Saves the World (Switch)
2022062615313600-c2a1bsjts.jpg


202206281913a300-c2a12zjbv.jpg


2022070515a01600-c2a1kejqq.jpg

Jees, läpi meni. Lopputilastot.
 
Ferrari Testarossa, joka oli lapsuuteni märkä päiväuni (ja on sitä edelleen) pidän sitä yhä tänäpäivänä ehkä kauneimmista ferrareista mitä on tehty, auto mitä en tule koskaan omistamaan mutta onneksi sentään Gran Turismossa siihen oli varaa. Luonnollisesti auto piti tehää Miami Vice valkoiseksi ja kuvatkin tietenkin piti napsia itse Miamista!

T1.jpg
T2.jpg
T3.jpg
T4.jpg
 
Xenoblade chronicles X (WiiU)

Nyt kun kolmosen odotus on kovimmillaan niin päätin katsoa vuonna 2015 tekemäni fiilistely videon ja päätin ladata sen uudestaan tubeen ja linkittää tähän.
Vaikka tämä on vain telkkarin ruudulta kuvattu niin edelleen tämä näyttää mun mielestä paremmalta mitä uudemmat pelit switchilla.
Maailma ja osa vihollisista on massiivisia ja hahmot näyttää "realistisemmalta" sen anime tyylin sijaan.
En siis tarkoita niiden ulkonäköä yleisesti vaan sitä kuinka uusissa ne on enemmänkin cell shading tyylillä tehty.

Myöskään maisemat ei ole uudemmissa tarjonneet sellaisia elämyksiä mitä tässä joka tuosta videoltakin käy ilmi.
Joku witcher 3 tuntui tämän jälkeen tylsältä vaikka teknisesti se tietenkin pyyhkii tällä lattian, pöydän ja vielä naapurin ikkunatkin.

Tämä oli kyllä monolith softilta hemmetin kova suoritus sillä mun silmissä tätä ei ole vieläkään ylitetty.



Ja kukapa ei tykkäisi pelin asuista.
Itse käytin tätä tietenkin täysin ekologisista syistä sillä mitä vähemmän haarniskaan käytetään materiaalia niin sitä vähemmän se kuormittaa luontoa ja tässä kuitenkin ollaan ihan uudella planeetalla niin ei sitä kannata heti tuhota :D

24.jpg

Myös osa vihollisista on äärimmäisen suloisia.

18.jpg
 
Tuli testattua Switchin kuvakaappaustoimintoa Summer Sweetheart-pelillä. Pelkästään kuvake kertoo, että laatua on luvassa...eikö niin?

2022072415541500_s.jpg

Pelissä voi harrastaa mm. valokuhvausta ja käydä ravintaloreissuilla:

2022072415190900_s.jpg
2022072415452600_s.jpg

Sitten tietenkin siirrytään sulavaan keskusteluun upeiden naisten kanssa. Jormaksi nimeämäni päähahmo yrittää tässä tehdä vaikutuksen alkoholiallergikkoon käänteisen psykologian avulla:

2022072415162200_s.jpg2022072415162800_s.jpg

Vaihtoehtoisesti naisiin voi tehdä vaikutusta vaikeaselkoisella dialogilla.

2022072415523700_s.jpg2022072415530100_s.jpg


2022072415413800_s.jpg

Uskomaton tekele.
 

Vaikkeivat autopelit ole yleensä se oma kuppini teetä, niin täytyy sanoa että nämä teikäläisen GT7 kuvakaappaukset ovat jotain aivan uskomatonta! Todella upeita kuvia.
 
Jestas! Olen kyllä enemmän lentosimu miehiä, enkä mä ole varma onko tää GT simu lainkaan. Mutta kun näitä teidän kuvakaappauksia katsoo, niin alkaa mieli kummasti hamuta ostohousuja jalkaan, ja sormi hakeutumaan kohti "osta" painiketta.
 
Jestas! Olen kyllä enemmän lentosimu miehiä, enkä mä ole varma onko tää GT simu lainkaan. Mutta kun näitä teidän kuvakaappauksia katsoo, niin alkaa mieli kummasti hamuta ostohousuja jalkaan, ja sormi hakeutumaan kohti "osta" painiketta.
Samanlaisia tuntemuksia. Xboxille ostin (tai, no, tuli sen passin myötä 'ilmaiseksi') sen niiden mikä lie olikaan nimeltään tämä uusi ja hieno vastaavanlainen autopeli, FH5 - tykkäsin paljon vaikken autopeleistä sinällään perusta. Mutta voisi olla todellakin jotain mitä kokeilla kunhan tipahtaa alelaariin
 
No Mans Sky ollut tulilla melkein viikon verran ja olen päässyt uusinta kontenttia tekee, eli koonnut omaa laivuetta ja keskuskomentosiltaa. Tässä insinöörin suunnittelema kompleksi kaikista moduleista joita on saatavilla.

En taida lähteä hifistelemään sohvilla ja muilla lampuilla, koska se olisi ainakin muutaman viikon homma saada kaikki kasaan. Ehkä tämä riittää tässä vaiheessa ja tänne on kiva palata PSVR2 laseilla :)

 
Kaipa tämä on oikea ketju tälle, no enivei. Pelailen Asuras wrathia, tässä välillä on kuvilla toteutettua tarinankerrontaa. Kuvaa pystyy liikuttelemaan vasemmalla tatilla. Tällainen kaveri paljastui kuvasta kun liikutti oikeaan laitaan. Eikös tuo ole street fighterin Sagat? Tää on vielä capcomin peli niin oisko tässä nyt yksi sellainen easter egg ?
IMG_20220730_194134.jpg
Edit:
Ja lisää puskee Okamin merkeissä
IMG_20220730_200726.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom