Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sontza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sontza

New Member
Elikkä, minulla hajosi vanha pleikkari tässä viikolla ja ostin eilen uuden mutta en pääse kirjautumaan online nickilläni enään uudella pleikkarilla. Ruutuun pomppaa virheilmoitus että en voi kirjautua sisään toisen käyttäjän id:llä :confused:
kävin playstation sivuilla ja rekisteröin ton uuden pleikkarin sarjanumeron sinne mutta sekään ei näyttänyt auttavan asiaa.
Osaisiko joku auttaa että mitä minun tulisi tehdä että taas pysytisin pelaamaan minun vanhalla online käyttäjätunnuksella uudella pleikkarilla. vai onko se mahdollista? onhan sillä vanhalla tunnuksella vaikka kuinka paljon kamaa ostettu storesta ja niin pois päin... :(

Vastaus: Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle

Osaisiko joku auttaa että mitä minun tulisi tehdä että taas pysytisin pelaamaan minun vanhalla online käyttäjätunnuksella uudella pleikkarilla.
Totta kai on mahdollista. Luo uusi käyttäjä ja sitten käytä olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Jos tuonkin jälkeen saat vielä virheilmoituksen, kerro se virheilmoitus SANATARKASTI. Parasta olisi, että vaihtaisit järjestelmäkielen englanniksi ja kertoisit myös sen englanninkielisen virheilmoituksen.

Ylös Bottom