Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?

Robotti

Active Member
Ainoa oikea syy ostaa fyysinen peli on sen jälkimarkkina-arvo.
Vau. No niin sen täytyy sitten olla. Kirjoittaja unohti lisätä, että ainoa oikea mielipide on hänen mielipiteensä.

Ja kuten jo aikaisemmin todettu, niin otetaan vaikka esimerkkinä Xbox. Pelejä saa netistä halvemmalla diginä, kuin MS omasta kaupasta. Tähän päälle vielä katsoo mistä ja koska ostaa sitä rahaa, niin saa selvästi halvemmalla, eikä vinguta visaa suoraan kauppapaikalle.
Ja kuten on jo aikaisemmin kysytty:

Kerro minulle mihin kivijalkakauppaan Suomessa voit nyt kävellä ja ostaa lunastuskoodin johonkin peliin selvästi halvemmalla kuin mitä se maksaa konsolin kauppapaikalla? Kerro minulle myös mistä kivijalasta saan ostettua selvästi halvemmalla digivaluuttaa käytettäväksi konsolin kauppapaikalle? Huom. vastaukseksi ei kelpaa ulkomaalainen verkkokauppa tai prisman tuplabonuspäivät. Haluaisin kovasti tietää kaupan johon voin vaan kävellä ja ostaa sen pelin lunastuskoodin tai digivaluttaa. Haluaisin myös säästää tässä konsolin monopolikauppapaikkaan nähden.
Vastausta ei silloin tullut. Mitenkäs tällä kerralla?

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Samoin vantaalla paikallinen VPD on edelleen pystyssä vuodesta 1992, paikka toki muuttui muutamalla metrillä kun omistaja vaihtui.
Laajentanut tuotevalikoimaa läppäreihin, televisioihin, puhelimet, tabletit, hiiret, näppäimistöt jne. Eli kyllä sielläkin on jo reakoitu bisnesympäristön muutokseen. Helpoin tavoitettavuus vie lopulta voiton.

Omenanraato

Well-Known Member
Samoin vantaalla paikallinen VPD on edelleen pystyssä vuodesta 1992, paikka toki muuttui muutamalla metrillä kun omistaja vaihtui.
Mutta heilläkin iso osa myynnistä tulee verkosta. Ne on sentään elänyt kehityksen mukana. Gamdstopilla vähän toisin.

Omenanraato

Well-Known Member
Ja kuten on jo aikaisemmin kysytty:
Vastausta ei silloin tullut. Mitenkäs tällä kerralla?
Aloitetaan nyt siitä, että miksi täytyy olla kivijalkakauppa, kun kyse on ylipäätään digitaalisesta valuutasta? Ihan suomenkielisillä sivuilla, suomalaisella verkkopankilla voi maksella jne. Tälläkin hetkellä esim livekortista satasen rahaa 90:llä, joka ei vielä edes ole kovin kummoinen hinta, mutta kymppi se on siinäkin säästöä. En minä voi sanoa kivijalkakaupoista mitään, kun ostan diginä digivaluuttaa ihan Suomesta. Jokatapauksessa niissäkin kaupalla on kate, joten kyllä niitä voidaan halvemmalla myydä jos halutaan.
Tämän lisäksi kun seuraa foorumeita, kauppapaikkoja jne. Itsekin olen ostanut useamman kerran esim 100e edestä rahaa 65-70 eurolla yksityiseltä.

Toisaalta jos mietitään pelaajaa joka ostaa sen pari peliä vuodessa, niin miksi joku tuplabonuspäivät tai vastaavat ei kelpaa? Ostat halvalla esim 150e edestä rahaa, joka taitaa olla maximi jonka kerralla saat syötettyä. Sillä saat ne pari peliä vuodessa ja jää säästöönkin.

MAINOS

Ylös Bottom