Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Overwatch/Overwatch 2

Vastaus: Overwatch

Se, että vastustajilla on kaikilla samat hahmot - on niiden heikkous ja tulevat häviämään pelin. Esimerkkinä tästä: Betassa vastassa oli capturessa 6 Lucioo (Speed Boost ja Heal 50/50). Vaihdettiin meille kaikille Meit ja voitettiin 100-0. Jos tietää vihun kortit niin omat kortit kuntoon.

Onhan tämä kyllä tosiaan mahtava peli ja veti mukaansa jo betassa eka minuuteilla. Ja competive scene tuo tähän vielä vahvat lisämausteet.
Mukavaa vaihtelua Destinyn moninpeliin.

Ja näin! Pelkkää asiaa.

Overwatch ei toimi kivi-paperi-sakset periaatteella kuten Blizzardin Starcraft, vaan juuri tällä tavalla että sinulla on esim. se Bastion ja sitten on tietty/tietyt herot joita kannattaa ottaa. Esim. Tracer pääsee kyllä selustaan halutessaan, mutta jos Bastion on nurkassa niin väittäisin että kovatasoisessa pelissä ei pärjää vain samassa nurkassa olemalla. Healerit kuten Symmetra ovat myös mielenkiintoisia. Teleportti saattaa tuoda koko tiimin yllättävään paikkaan, hyökkäys sivustasta jne. jne.
 
Vastaus: Overwatch

Se, että vastustajilla on kaikilla samat hahmot - on niiden heikkous ja tulevat häviämään pelin. Esimerkkinä tästä: Betassa vastassa oli capturessa 6 Lucioo (Speed Boost ja Heal 50/50). Vaihdettiin meille kaikille Meit ja voitettiin 100-0. Jos tietää vihun kortit niin omat kortit kuntoon.

Aivan totta, tosin välillä on tosi vaikea saada random-tiimikavereita mukaan muuttamaan hahmojaan tilanteen mukaan. Tuo mainitsemasi Mei on kyllä loistava kontrolloimaan vastustajien liikkeitä. Eilenkin oli hyökkäävässä joukkueessa kaksi hyvin aggressiivisesti Tracerilla pelaavaa tyyppiä, joihin ei meinannut saada millään otetta. Mein jääseinät pelastivat onneksi tilanteen.

Ainoa asia, mikä Overwatchissa on vähän yli sadan matsin jälkeen alkanut rassaamaan on karttojen vähyys tai oikeastaan se, että karttojen pinta-alasta on vain murto-osa aktiivisessa käytössä. Lähes kaikissa pelimuodoissa, joissa valloitetaan jotain tiettyä pistettä, on varmaan 90% kartasta turhan panttina ja toimii vain kulkureittinä valloituspisteelle.
 
Vastaus: Overwatch

Joko alkaisi näkymään suomalaisia Overwatch arvosteluja? Pelaaja, Konsolifin, Gamereactor, Pelit, Tilt, Livegamers, Dome jne.

PS4: 90/100
XO: 92/100
PC: 91/100



Gamer's Temple, 74/100

"It's going to be difficult for me to assign a rating to Overwatch. On the one hand, it features a diverse cast of well-designed characters battling it out on expertly crafted maps. On the other, there's not a whole lot to the game - there are only four team-based, objective-focused modes (and those four modes are really just variations on two game styles), there's no single player content outside of a training mode, and it's completely devoid of story and narrative. In short, what it does it does well, but it doesn't do a whole lot."

https://www.gamerstemple.com/game-reviews/pc/3338/overwatch-review
 
Vastaus: Overwatch

Tyyliinsä uskollisella tavalla on MoonTV pelaillut Overwatchinsa. Oikeita pointteja. Antaisi kuitenkin kesäkuun päivitykselle puheenvuoron ennen loppulausuntoja.

 
Vastaus: Overwatch

Joko alkaisi näkymään suomalaisia Overwatch arvosteluja? Pelaaja, Konsolifin, Gamereactor, Pelit, Tilt, Livegamers, Dome jne.

Varmaankin tällä viikolla saadaan meiltä arvio :) Tai sitten ensi viikon alussa. Linkitän sen sitten tänne, niin pääsette heti lukemaan.
 
Vastaus: Overwatch

Varmaankin tällä viikolla saadaan meiltä arvio :) Tai sitten ensi viikon alussa. Linkitän sen sitten tänne, niin pääsette heti lukemaan.

Hienoa!!! Juu, arvostelijalle sellaisia terveisiä että "moni" arvostelija kertonut että pelissä ei ole riittävästi sisältöä. Kun uskaltaa valita uuden heron ja opetella sitä, avautuu peli taas kerraan uudestaan ja erilaisena. Nyt mukana 21 heroa. Syvyyttä löytyy ja opeteltavaa seuraavaksi vuodeksi.
 
Vastaus: Overwatch

Tänään tuli sitten matsi jossa oli 6 symmetraa puolustamassa. Ensin oli aika vaikea päästä basesta ulos ennenko kaikki teurastettiin hengiltä, mutta kun sieltä vihdoin päästiin ei ne symmetrat voinu mitään ja kärryä vietiin eteenpäin reippaasti. Sen jälkeen ne vaihtu 4 aimbottiin jotka nekään eivät saaneet junaa pysäytettyä ja lopulta helppo voitto [emoji16] Mutta oli se kiva katsoa hyökkäys pään ikkunasta ulos kun 6 symmetraa odottaa laskurin menemistä 0, kävin vaan sitten vilkuttelemassa niille.
 
Vastaus: Overwatch

sinuna kokeilisin kaikkia hahmoja, sekä aivan erilaisia pelityylejä / etenemistä. Se että alkuun lähtee henki on sivuseikka, saatat oppia jotain uutta pelaamisesta.

Sä et olekkaan mä joten älä kauppaa omia tapojasi mulle. Kyllä mä pelaan eri hahmoilla, mutta kaikki ei todellakaan miellytä itseäni kuten heelaajista en pidä muista kuin Zenyettasta. Mun ei tarvi oppia mitää uutta pelaamisesta kyllä ne pelit hoituu ilman sun ohjeitasi on hoitunut tähänkin päivään mennessä ja hoituu jatkossakin.
[h=2][/h]
 
Vastaus: Overwatch

Overwatch nettikoodi (graafinen analyysi) ja hyvää tietoa multiplayer pelaajille: https://www.youtube.com/watch?v=vHO6Ky-w0UQ

Minua kiinnostaa palvelimet / nettikoodi, elikkä puhutaan 20 ja pitäisi olla 60. Ranked mode on työn alla ja mietinkin muuttuuko nettikoodi sitten jotenkin? Peli ei siis vielä ole esports kelpoinen, kuten tiedämme, mutta matkalla siihen suuntaan.
 
Vastaus: Overwatch

Sitten ihan alkuun disclaimer, ei tarvi pelin tosifanina sitten purkaa ja vastata tähän viestiin lause kerrallaan, kunhan raapustan omia ajatuksiani pelistä. Kommentoida ja keskustella saa, mutta pidetään se ihan asiallisena. Tiedän että täällä väki välillä tosifaneina ottaa kaikki kriittiset mielipiteet henk.koht. hyökkäyksenä.


Ensimmäisten päivien jälkeen tämä peli on alkanut näyttämään sen todellisen luonteensa, nimittäin aika köykänen on tämä peli lopulta. Toki, räiskintä on hyvää ja toimivaa, hahmot hauskoja ja erilaisia, mutta mutta.. kaikki pelit tuntuvat olevan aina samanlaisia, siellä on ne perus Tornbörgit, Hanzot, Bastionit ja erittäin ERITTÄIN usein Junkrat aina PotG, pelin parhaaksi aina äänestetään se jolla k/d on komeimmillaan ja tankit unohdetaan samaten healerit jotka pitävät koko porukan elossa unohdetaan.

Matsit aina samoja, puolustaessa leiriydytään vastapuolen spawnin eteen bastioneilla ja torbbiksen turretit toki laitetaan niin että niitä ei saa hengiltä millään, hyökätessä yritetään puolen rundin ajan päästä sieltä motista edes alkuun ulos ja vasta sitten siitä kaaoksesta selvittyä yritetään miettiä miten se piste saadaan vallattua. Pelimuotoja vain pari, ja näiden sekoitus, ei sitä oikein jaksa, varsinkin kun jotkut kentät ovat suoraan sanottuna aivan hirveitä. No se on mulle ihan sama kuka camppii ja missä, mutta ne matsit ovat aina vain niin ennalta-arvattavia. Liian usein käy niin että 4 kuudesta kuolee jolloin vihut pääsee pisteelle ja kun olet katsonut kuolinanimaatiot ja spawnannu uusiksi piste on jo menetetty ja auto on matkannut 1/4 reitistään. Asioille pitäisi pystyä tekemään enemmän, nyt se on jotenkin väärinpäin, hyökkääjien matka pisteelle on joku 30m, kun taas puolustajilla moninkertainen, mikä tosiaan johtaa siihen että et ehdi kuoleman jälkeen pisteelle tulitueksi (ellei joku ole älynnyt ottaa symmetraa ja saanut teleportteria paikoilleen), se toki auttaisi jos joskus joku elossa oleva ihan vain uhraisi itsensä ja jarruttaisi pisteen valtaamista jotta apujoukot ehtisivät paikalle, mutta ehei se näyttää huonolta tilastoissa... joita kukaan muu ei näe.

Vaikka päivässä on ihan mukava pelata muutama pikainen matsi, niin tästä tavallaan puuttuu se jokin porkkana jonka vuoksi pelata enemmän, toki joka tasolla saa loottiboksin, mikä on ehkä termina vähän turhankin antelias. Laatikko kun sisältää vain visuaalista tauhkaa jolla ei juuri tee mitään, ei edes kasvata sitä e-peenistä, koko level up systeemin olisi voinut jättää pois, mutta rahaa pitää Blizzardinkin jostain saada.

Hauskaa huvia silloin tällöin, pari peliä illassa, en tiedä miten pitkään tämä jaksaa porukkaa oikeasti kiinnostaa, tulevaisuus riippuu siitä millaista pelimuotoa on tulossa. Ei olisi ensimmäinen peli joka kaatuu sisältönsä vähyyteen (köh evolve, battlefront, jossain määrin kuulemma myös Siege)

Toki kaveriporukassa pelistä varmasti saa irti enemmän, hyvä niin, mutta se ei silti muuta sitä faktaa että se on aina sitä tismalleen samaa, ilman mitään suurempaa porkkanaa. Itse katson mitä tahansa peliä aina siltä kantilta, että onko se minun aikani arvoinen, onko sitä peliä mitään järkeä pelata, saanko siitä mitään onnistumisen tunnetta. Overwatchissa tätä tunnetta ei oikein kunnolla tule, voitto tai häviö kokemusta tulee miltein sama määrä, joten se kulminoituu aina siihen että häröillään siellä ja yritetään tehdä jotain hyödyllistä. Alle 10min myöhemmin tulee voittoa tai häviö, ja sama uusiksi. Välillä avataan paketti josta saa jonkun vihreän skinin hahmon sinisen skinin rinnalle, ja joku spray-maali jota ehkä muistetaan suihkuttaa erän alussa. Eeeeehhhhhh *olankohautus*

Myös pelin koko, ööh premissi, on jokseenkin outo eikä oikein avaudu mulle. Alkuvideossa Winston (hauska hahmo) kertoo tarinaa miten jossain tapahtuu väkivaltaisuuksia ja taas tarvitaan Overwatchin sankareita ihmiskuntaa auttamaan. Sitten itse pelissä Overwatchin sankarit (joskus kloonit kun niitä voi olla yhdessä pelissä vaikka neljä) taistelevat keskenään siitä kuka saa saattaa autoa noin 50-70 metrin matkan, tai kuka klooneista valtaa jonkun parkkipaikan.

Jotenkin se miten peli kertoo että tälläinen olen, ja miten peli näyttää käytännössä millainen se on, on niin ristiriidassa keskenään että sitä miettii mitäköhän hittoa tämä on nyt oikein olevinaan?
 
Vastaus: Overwatch

Vaikka päivässä on ihan mukava pelata muutama pikainen matsi, niin tästä tavallaan puuttuu se jokin porkkana jonka vuoksi pelata enemmän, toki joka tasolla saa loottiboksin, mikä on ehkä termina vähän turhankin antelias. Laatikko kun sisältää vain visuaalista tauhkaa jolla ei juuri tee mitään, ei edes kasvata sitä e-peenistä, koko level up systeemin olisi voinut jättää pois, mutta rahaa pitää Blizzardinkin jostain saada.

Toki kaveriporukassa pelistä varmasti saa irti enemmän, hyvä niin, mutta se ei silti muuta sitä faktaa että se on aina sitä tismalleen samaa, ilman mitään suurempaa porkkanaa.

Haaste, haaste ja haaste. Yhdessä sekä yksin. Siitä se koukku syntyy. Yhteistoiminta ja se miten porukalla pystymme kääntämään pelin voitoksi. Jatkuva puheen sorina, vastustajan alun tylytys meitä kohtaan ja kuitenkin satumaisten sankaritekojen tuloksena saavutettu voitto. Niitä hetkiä lähdetään hakemaan kun pelit pyöräytetään päälle. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä sieltä annetaan tilastoja tai visuaalista tauhkaa. Kaikilla samat hahmot ja samat aseet, loppu on sinusta ja tiimistäsi kiinni. Joskus toki hullutellaan ja mennään kaikki Torbjörneinä radalle.

Mitä tulee Rainbow Six Siegeen, on siellä samat teesit. Tosin yksin en kentälle lähde ilman tuttua tiimiä.
 
Vastaus: Overwatch

Sitten ihan alkuun disclaimer, ei tarvi pelin tosifanina sitten purkaa ja vastata tähän viestiin lause kerrallaan, kunhan raapustan omia ajatuksiani pelistä. Kommentoida ja keskustella saa, mutta pidetään se ihan asiallisena. Tiedän että täällä väki välillä tosifaneina ottaa kaikki kriittiset mielipiteet henk.koht. hyökkäyksenä.


Ensimmäisten päivien jälkeen tämä peli on alkanut näyttämään sen todellisen luonteensa, nimittäin aika köykänen on tämä peli lopulta. Toki, räiskintä on hyvää ja toimivaa, hahmot hauskoja ja erilaisia, mutta mutta.. kaikki pelit tuntuvat olevan aina samanlaisia, siellä on ne perus Tornbörgit, Hanzot, Bastionit ja erittäin ERITTÄIN usein Junkrat aina PotG, pelin parhaaksi aina äänestetään se jolla k/d on komeimmillaan ja tankit unohdetaan samaten healerit jotka pitävät koko porukan elossa unohdetaan.

Matsit aina samoja, puolustaessa leiriydytään vastapuolen spawnin eteen bastioneilla ja torbbiksen turretit toki laitetaan niin että niitä ei saa hengiltä millään, hyökätessä yritetään puolen rundin ajan päästä sieltä motista edes alkuun ulos ja vasta sitten siitä kaaoksesta selvittyä yritetään miettiä miten se piste saadaan vallattua. Pelimuotoja vain pari, ja näiden sekoitus, ei sitä oikein jaksa, varsinkin kun jotkut kentät ovat suoraan sanottuna aivan hirveitä. No se on mulle ihan sama kuka camppii ja missä, mutta ne matsit ovat aina vain niin ennalta-arvattavia. Liian usein käy niin että 4 kuudesta kuolee jolloin vihut pääsee pisteelle ja kun olet katsonut kuolinanimaatiot ja spawnannu uusiksi piste on jo menetetty ja auto on matkannut 1/4 reitistään. Asioille pitäisi pystyä tekemään enemmän, nyt se on jotenkin väärinpäin, hyökkääjien matka pisteelle on joku 30m, kun taas puolustajilla moninkertainen, mikä tosiaan johtaa siihen että et ehdi kuoleman jälkeen pisteelle tulitueksi (ellei joku ole älynnyt ottaa symmetraa ja saanut teleportteria paikoilleen), se toki auttaisi jos joskus joku elossa oleva ihan vain uhraisi itsensä ja jarruttaisi pisteen valtaamista jotta apujoukot ehtisivät paikalle, mutta ehei se näyttää huonolta tilastoissa... joita kukaan muu ei näe.

Vaikka päivässä on ihan mukava pelata muutama pikainen matsi, niin tästä tavallaan puuttuu se jokin porkkana jonka vuoksi pelata enemmän, toki joka tasolla saa loottiboksin, mikä on ehkä termina vähän turhankin antelias. Laatikko kun sisältää vain visuaalista tauhkaa jolla ei juuri tee mitään, ei edes kasvata sitä e-peenistä, koko level up systeemin olisi voinut jättää pois, mutta rahaa pitää Blizzardinkin jostain saada.

Hauskaa huvia silloin tällöin, pari peliä illassa, en tiedä miten pitkään tämä jaksaa porukkaa oikeasti kiinnostaa, tulevaisuus riippuu siitä millaista pelimuotoa on tulossa. Ei olisi ensimmäinen peli joka kaatuu sisältönsä vähyyteen (köh evolve, battlefront, jossain määrin kuulemma myös Siege)

Toki kaveriporukassa pelistä varmasti saa irti enemmän, hyvä niin, mutta se ei silti muuta sitä faktaa että se on aina sitä tismalleen samaa, ilman mitään suurempaa porkkanaa. Itse katson mitä tahansa peliä aina siltä kantilta, että onko se minun aikani arvoinen, onko sitä peliä mitään järkeä pelata, saanko siitä mitään onnistumisen tunnetta. Overwatchissa tätä tunnetta ei oikein kunnolla tule, voitto tai häviö kokemusta tulee miltein sama määrä, joten se kulminoituu aina siihen että häröillään siellä ja yritetään tehdä jotain hyödyllistä. Alle 10min myöhemmin tulee voittoa tai häviö, ja sama uusiksi. Välillä avataan paketti josta saa jonkun vihreän skinin hahmon sinisen skinin rinnalle, ja joku spray-maali jota ehkä muistetaan suihkuttaa erän alussa. Eeeeehhhhhh *olankohautus*

Myös pelin koko, ööh premissi, on jokseenkin outo eikä oikein avaudu mulle. Alkuvideossa Winston (hauska hahmo) kertoo tarinaa miten jossain tapahtuu väkivaltaisuuksia ja taas tarvitaan Overwatchin sankareita ihmiskuntaa auttamaan. Sitten itse pelissä Overwatchin sankarit (joskus kloonit kun niitä voi olla yhdessä pelissä vaikka neljä) taistelevat keskenään siitä kuka saa saattaa autoa noin 50-70 metrin matkan, tai kuka klooneista valtaa jonkun parkkipaikan.

Jotenkin se miten peli kertoo että tälläinen olen, ja miten peli näyttää käytännössä millainen se on, on niin ristiriidassa keskenään että sitä miettii mitäköhän hittoa tämä on nyt oikein olevinaan?
Kuulostaa aivan siltä mitä jo videoita katsoessa huomasin, eli team fortress 2. Ihan samat ongelmat team fortress tekeleessä ja ei sekään huono peli ole, mutta pitkään sitä ei jaksa. Tuli sitäkin vedettyä monta vuotta ja jos olisi aikaa laittaa tälläiseen peliin niin voisin tämän hommata ihan vain team fortress fiilistelyjen takia.
 
Vastaus: Overwatch

Kiitti Huttu sisältörikkaasta viestistä jossa avattiin vähän enemmän. Betasta jäi sellainen mutu että näinköhän se alkaa toistamaan itseään liikaa ja minuunkaan ei vaan kyllä nuo "hassut veikot" ja hassut aseet teema kolise_toisin kuin Team Fortressissa jossa ne kuitenkin muistuttaa etäisesti oikeita juttuja. Kiinnitin huomiota heti kärkeen myös Cobalosin mainitsemaan "osa kartasta turhan panttina" -ongelmaan joka on aika yleinenkin synti monissa objektiivipohjaisissa tiimi mätöissä. Välillä sitten on nerokkaasti suunniteltua settiä kuten mm. Siege ja valittavat puolustuspisteet. Toivoisin että mokoma systeemi yleistyisi jatkossa muillakin, tuo vaihtelua peleihin ja onhan se viisautta käyttää kaikki sisältö hyödyksi pelillisesti. Minusta vertailu Siegeen on kuitenkin aika turhaa kuin niin erilaiset pelit kaikinpuolin, Benchmark on Team Fortress 2 ja minusta tämä ei tule yltämään siihen tasoon pitkässä juoksussa.

Steamissähän tämä jo saavuttikin alelaaristatuksen aiemmin, eli jäämme odottamaan jos ja kun konsoliplattareille tulisi myös tarjoukseen. Missään tapauksessa en ole valmis tähän kuutta kymppiä laittamaan mutta ihan mielenkiinnosta halvemmalla saattaisin haksahtaa kokeilemaan sellainena välipala täytepelinä.

Edit: Ah näköjään jo ensi viikolla pikku rabatti Xbox Onelle, mutta välttämättä tuolla hintaa ei vielä tule kauppoja. Minusta 40 korvilla olisi ollut sopiva lähtöhinta kuten aiemmassa viestissä jo totesin.
 
Vastaus: Overwatch

Olen osittain samaa mieltä kritiikin kanssa. Varsinkin randomien kanssa pelattuna saattaa peli toistaa itseään. Toki tällöinkin tapahtuu hienoja nousuja ja täpäriä ratkaisuja juuri ennen ajan loppumista tai jatkoajalla. Peli on muuttunut hiukan haastavammaksi jo viikon aikana, kun pelaajat oppivat pelaamaan eri hahmoja hyödyntäen niiden vahvuuksia. Ja pikkuhiljaa alkaa esiintymään epäilyjä joidenkin kykyjen/hahmojen yli-/alivoimaisuudesta. Jotain pieniä säätöjä ilmeisesti onkin lähiaikoina tulossa.

Onhan se selvää, ettei täysin samanlaisena peliä varmaankaan huvikseen jaksa loputtomiin tai edes kauhean kauaa pelata. Täytyy toivoa, että uusia karttoja, pelimuotoja ja hahmoja tulee nopeahkolla tahdilla. "Tosissaan" pelaavat lienevät tyytyväisiä kilpailullisempaan pelimuotoon, joka kesän aikana ilmestyy. Puhetta on ollut myös mm. kilta-/klaanituesta.

Itselleni peli vielä maistuu, vaikka turhautumista silloin tällöin aiheuttaakin. En tosin nyt alkuhuuman jälkeen välttämättä enää joka ilta lyö peliä tulille, varsinkin, kun on Uncharted 4 kesken ja Doom ja Witcherin DLC vielä aloittamatta.
 
Vastaus: Overwatch

Kun ei pelin ydin idea aukea niin minkä sille voi. Ota jokin random hero jota et ole pelannut ja tutustu tilastoja myöten heroon, katso YouTube video, pelaa ja harjoittele. Tässä teille sisältöä viikoiksi.

Toinen pointti on se että 6 suomalaista on minulle ainoa tapa pelata peliä. Jos pelaan yhden kaksi peliä muuten vaan silloin random, mutta meillä ollut jo monta iltaa kun langoilla säätää "vakio" porukka ja hemmetti että on hauskaa, siinä samassa vaihdellaan kuulumisia ja laitetaan yhdessä vastustajaa kakkoseen. Käykää välillä ulkona!
 
Vastaus: Overwatch

Sitten ihan alkuun disclaimer, ei tarvi pelin tosifanina sitten purkaa ja vastata tähän viestiin lause kerrallaan, kunhan raapustan omia ajatuksiani pelistä. Kommentoida ja keskustella saa, mutta pidetään se ihan asiallisena. Tiedän että täällä väki välillä tosifaneina ottaa kaikki kriittiset mielipiteet henk.koht. hyökkäyksenä...

Otat vaan rohkeasti sen koko hahmopaletin haltuun, niin veikkaan että viihtyvyys olisi parempaa (kattelin että olet pelannut melkein yksinomaan Reinhardtilla). Itsekin yritän pitää hommaa virkeänä juuri tuollaisella hahmoswäppäilyllä. Mukavuusalueella olemisessa on se vaara, että homma voi alkaa maistumaan ennen pitkää vähän tympeältä.
 
Vastaus: Overwatch

Kun ei pelin ydin idea aukea niin minkä sille voi. Ota jokin random hero jota et ole pelannut ja tutustu tilastoja myöten heroon, katso YouTube video, pelaa ja harjoittele. Tässä teille sisältöä viikoiksi.

Sulla tuntuu jokaiseen kritiikkiin olevan vastaus: "Ota toinen hero."
Eipä se sankarin vaihto paljon edellä mainittuihin huomautuksiin helpotusta tuo. Omasta mielestänikin peli alkaa toistaa itseään todella helposti. Kartat kun on kerran kunnolla opetellut, niin tästä katoaa se tietynlainen viehätys. Toki peliporukka tuo mukavaa vaihtelua pelaamiseen, mutta jos sekin alkaa menemään tiettyyn linjaan (jokainen valitsee aina sen oman heron, jolla on tottunut ryhmässä pelaamaan), niin onhan tämä aika nähty homma. Useasti ryhmässä tuleekin juuri se vaihe, että tietty henkilö menee aina tankilla, toinen healerina ja loput jakautuu offense/defense -heroihin.
 
Vastaus: Overwatch

Otat vaan rohkeasti sen koko hahmopaletin haltuun, niin veikkaan että viihtyvyys olisi parempaa (kattelin että olet pelannut melkein yksinomaan Reinhardtilla). Itsekin yritän pitää hommaa virkeänä juuri tuollaisella hahmoswäppäilyllä. Mukavuusalueella olemisessa on se vaara, että homma voi alkaa maistumaan ennen pitkää vähän tympeältä.

Juu sillä oon pelaillu enimmäkseen. Oikeastaan siksi kun väki harvoin ottaa tankkia alleen, niin yleensä itse otan sitte Reinhardtin jotta olisi edes jonkinlaista tankkia tiimissä
 
Vastaus: Overwatch

Juu sillä oon pelaillu enimmäkseen. Oikeastaan siksi kun väki harvoin ottaa tankkia alleen, niin yleensä itse otan sitte Reinhardtin jotta olisi edes jonkinlaista tankkia tiimissä

Jos nyt välttämättä haluaa tankitella, niin löytyyhän niitä muitakin vaihtoehtoja. Sanoisin että ainoastaan saattomoodissa on enemmän tuolle Reinhardtillekin käyttöä. Muissa pelimuodoissa ei niin välttämätön heppu.
 
Ylös Bottom