Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljonko pelaatte?

tilt

New Member
Itse olen koittanut pitää sen kutakuinkin tuossa kolmessa tunnissa päivää kohti. Tietysti liikkeessä ollessa tulee pelattua käsikonsoleilla (GBA & GBC), joten tulee siinä päivää kohden ihan jonkin verran.
 
Liikaa. Toisinaan. Arkipäivisin ei juurikaan ehdi (koulu painaa päälle, ja kohta lukio). Mutta aina, kun siihen tulee hyvä tilaisuus, niin hyvän pelin parissa parissa hurahtaa muutama tunti poikineen. Joskus kesällä tuli pidettyä tollasia FF maratoneja, jossa pelasin esim. FF8:ia noin 18 tuntia putkeen. Sama homma oli FF7:kan kohdalla. Vähän epäterveellisiä nuo maratonisessiot, mutta minkäs teet jos peli on niin hemmetin hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Liikaa. Toisinaan. Arkipäivisin ei juurikaan ehdi (koulu painaa päälle, ja kohta lukio). Mutta aina, kun siihen tulee hyvä tilaisuus, niin hyvän pelin parissa parissa hurahtaa muutama tunti poikineen. Joskus kesällä tuli pidettyä tollasia FF maratoneja, jossa pelasin esim. FF8:ia noin 18 tuntia putkeen. Sama homma oli FF7:kan kohdalla. Vähän epäterveellisiä nuo maratonisessiot, mutta minkäs teet jos peli on niin hemmetin hyvä.

Sama täällä! Nyt oli 6:n tunnin maratoni FFVI:tä ja FFX:n demoa! Mutta joinakin päivinä en pelaa yhtään, joinakin päivinä taas en muuta teekkään!:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Sama täällä! Nyt oli 6:n tunnin maratoni FFVI:tä ja FFX:n demoa! Mutta joinakin päivinä en pelaa yhtään, joinakin päivinä taas en muuta teekkään!:p


Mulla pisin maratooni on 13 tuntia. Joskus on taas pakko lopettaa puolen tunnin jälkeen kun tekee mieli heittää pleikkari seinään ja talloa ohjain paskaksi.
 
Kiinteän nettiyhteyden(kaapelimodeemi)saamisen jälkeen jo ennestään konsoli/pc-pelejä reilusti pelanneena, voi sanoa että verkkopelaamisesta on tullut turhankin kiehtovaa puuhaa. Töistä tulon jälkeen PC auki ja pelaamaan.

Kone saa joka päivä kyytiä ja ajat pyörivät 3-8h ilta/yösessioina.

Q3:Arena mod: True Combat on tällä hetkellä addiktiivisinta hubaa mitä verkosta löytyy. Finnish Beret-77-nimellä tulee peliä tahkottua... ;)
 
Tällä hetkellä vain PESiä kaksinpelinä, 30 min - 1h päivässä. Sitten jos ostaa uuden pelin niin sitä saattaa tulla pelattua useita tunteja päivässä, varsinkin jos opiskelu ei paina liikaa päälle.
 
Vaihtelee erittäin paljon. Joskus voi mennä viikko tai parikin, ettei konsoliin tule juuri koskettua (sitten tulee tärinät ja on pakko saada :)).
Välillä sitten tulee noita addiktiopelejä, jotka meinaavat viedä kaiken vapaa- ja muunkin ajan. WipeOut Fusion näyttää kuuden päivän jälkeen yli 30 pelituntia :rolleyes:. Pitänee mennä jossain vaiheessa taas vieroitukseen...
 
Paras putki on ollu CS:n kohdalla, kun sain ton pelin, tuli heti 18h putkeen:D Muttei 100%:sti, piti "tankata ja tyhjentää"
Se oli sen hetken hubaa, olin ihan hulluna CS:ään! Nykyään peelo/xiitterit pellet ovat pilanneet pelifiiliksen:mad:
CS:ää tulee pelattua 1h/viikko.
Konsolipelit 1h/päivä ja viikkonloppuna 2-6h.

Nyt en voi pelata PS2:ta, kaveri lainoi sen, FFX -friikki!
Olisi tarkoitus ottaa SNES pölyjen seasta, ja pelata Super Street Fighter 2 ja Chrono Trigger:D Kummatkin aivan upeita pelejä!
 
joo nettipelit on ihan liian hyviä :D ensin pso (dreamcastilla), jota pelasin pitkään joku 6h per päivä (kauheilla puh. laskuilla). sit CS (5 tuntii päivä :D ) ja nyt return to castle wolfenstein (kaikki vapaa aika :D )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
joo nettipelit on ihan liian hyviä :D ensin pso (dreamcastilla), jota pelasin pitkään joku 6h per päivä (kauheilla puh. laskuilla). sit CS (5 tuntii päivä :D ) ja nyt return to castle wolfenstein (kaikki vapaa aika :D )
Itsekkin pelailen MOH:AA:ta ja DOD 2.0:aa joka päivä pari tuntia, tulis vaan tohon PS2:eenkin kunnon netti ja pelejä, et pääsis silläkin pelaan netissä.
 
En pelaa kovinkaan paljoa mutta netissä oloa pitäisi vähentää kun menee minuuttitaksat ja on vielä todella hidas 56k modeemi.
Tosin jos laskua tulee todella paljon on hyvä syy ottaa kiinteä yhteys :)
 
Aika vähän loppujen lopuksi. Joskus pelaan 10h päivässä, ja joskus menee viikkoja pelaamatta.
Mun pelaamista rajoittaa vaimo ja työt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Aika vähän loppujen lopuksi. Joskus pelaan 10h päivässä, ja joskus menee viikkoja pelaamatta.
Mun pelaamista rajoittaa vaimo ja työt.

Yhdyn edelliseen puhujaan.

Välillä ei tule pelattua yhtään. Kun taas eilen pelailin noin 6h ja sitten meni hermot jumiin jäämisen kanssa. Välillä pitkän pelaamisen jälkeen aivot eivät yksinkertaisesti toimi. Seuraavana päivänä kuitenkin ratkaisu tulee kuin kirkkaalta taivaalta.

Myös vaimo ja työt vievät oman aikansa, sekä vaimon pelaaminen myös rajoittaa omaa pelaamistani. Onneksi vaimolla on aika valikoiva pelimaku.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Myös vaimo ja työt vievät oman aikansa, sekä vaimon pelaaminen myös rajoittaa omaa pelaamistani. Onneksi vaimolla on aika valikoiva pelimaku.

Lucky bastard. Mä ostin sille DC:n joululahjaksi, joka osoittautui pahaksi virhearvioinniksi ja sitten pitikin mennä heti joulun jälkeen korukauppaan. Nyt mulla on kaksi DC:tä. Meillä ei pelaa kuin minä.

Paitsi DC:n cha cha amigo ja marakassit sai naisenkin konsolin äärelle.
 
Muutaman kerran kuukaudessa. Peiliaika alkaa menna ohi. Nuorempa 80-luvun alussa tuli pelattua paljon.
 
Joopa jooh, ohan tuota noin noita nettipelejä tullu kokkeiltuu, ihan TF ajoista tänne MOH:AA:han... CS:ää pelasin ihan riittävästi joskus 9kk sitten, yhteensä sitä on tullu tahkottua 2vuottakos noin. Puhelinlasku oli silloin modeemi aikoina kun CS:ää pelasin jotain 1500mk, pelkästä netistä...:rolleyes:. Siitä päätelkää kauanko olen pelannu päivässä, suunnilleen toi koko vapaa-aika :)

Ksava: Eikö teil pitäny olla kaks konetta? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Ksava: Eikö teil pitäny olla kaks konetta? ;)

Toinen PS2:nen oli läpikulku matkalla. Silloin ei ongelmaa ollutkaan. Tosin eilen sain pelailla rauhassa, kun vaimo innostui pelaamaan PC:llä Theme Hospitalia pitkästä aikaa.

Ja en ole saanut vielä puoltoa toisen PS2:sen omaksi ostamiseen :(

PS: Perhana, tuli 107 Eur Soneralta laskua ilman netti pelaamista. PS2FINin syy !
 
Ylös Bottom