Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paper Mario: Color Splash

JTahti

Well-Known Member

15.jpg


NWR sivun previkassa on hypetetty että paljon parempi kuin Sticker Star.

Youtube:
Paper Mario: Color Splash - Rescue V Episode 1
Paper Mario: Color Splash - Rescue V Episode 2
Paper Mario: Color Splash - Rescue V Episode 3
Paper Mario: Color Splash - Rescue V Episode 4
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paper Mario: Color Splash

Tämä on ensimmäinen Paper Mario sarjan peli mitä pelaan ja tässä tuli yllätyksenä että tämä ei ole lineaarinen, vaan kun palaa takaisin kenttään niin siellä voi olla joku uusi skenaario auennut. Howlongtobeat sivulle on tullut jo muutama lukema ja tässä menee 30 tuntia läpipelaamiseen mikä on paljon enemmän mitä keskiverto Mario tasohyppelyyn.
 
Vastaus: Paper Mario: Color Splash

Tässä on sitten maksimirahamäärä 9999 kolikkoa. Jos tuo määrä alkaa lähestyä niin kannattaa ostaa Prisma Townin sataman mustasta pörssistä kaikki thing kortit mitä löytyy ettei mene ylijäämäkolikot hukkaan.
 
Tämä tuli eilen aloitettua ja ainakin vielä olen tykännyt eikä arvosteluissa mainitut asiat ole ainakaan toistaiseksi häirinnyt.
Korttien selaaminen ja valinta gamepadin ruudulta olisi rasittavaa jos olisi pakko käyttää kosketusta, mutta onneksi tuon saa toimimaan napeilla taistelun aikana, mutta esim kortteja myydessä niitä selataan edelleen styluksella ja jo silloin huomaa kuinka se korttilistan selaaminen on aika perseestä tuolla tavalla kun sulla on likemmäs sata korttia peräkkäin.
Taistelussa voi vaan painaa dpadin pohjaan ja listaa pystyy selaamaan hyvää vauhtia.

Myöskään se ei ole haitannut ollenkaan kuinka kaikki ystävälliset npc hahmot on lähinnä identtisen näköisiä toadeja.
Ihan sama onko kyseessä joku kahvilan pitäjä, arkeologi tai mikä vaan sillä ne näyttää ihan samoilta.
Visuaalisesti tämä sitten onkin komeaa katseltavaa eikä tämän pelaaminen todellakaan tunnu siltä, että pelaat 6 vuotta vanhaa wiiu peliä sillä tämä ei häviä ollenkaan switchin origami kingille.

Mario & luigi roolipelien jälkeen mä oikeasti tykkään siitä, että nyt ohjattavana on vain yksi hahmo joten taistelussa ei tarvitse arpoa kummalla nyt pitää väistää.
Muuten taistelu sitten onkin aika tuttua eli kortin ja sen maalaamisen jälkeen pitää painaa A namiskaa oikeaan aikaan jotta hyökkäyksestä saa maksimi hyödyn irti. Esim hyppy kortilla saa hypättyä viisi kertaa oikealla ajoituksella.
Korteista eikä rahasta ole myöskään ollut pulaa joten eteneminen on ollut varsin sujuvaa, mutta mä en ole vielä päässyt edes toiseen koopalingiin asti joten aika alussa ollaan vielä.
Eipä tämä arvostelujen mukaan pahemmin tuon suhteen muutu joka olis mulle vaan hyvä asia.
 
Tämä oli kyllä paljon mainettaan parempi ja loppuun asti tykkäsin tai olin neutraali oikeastaan jokaisen aiheen suhteen josta ollaan valitettu.
Yksi kritiikin kohde on ollut erilliset kentät yhtenäisen maailman sijaan, mutta tuo mahdollistaa monipuolisemmat kentät ja samalla vanhoille alueille palaaminen on helppoa kun kartta muistuttaa enemmänkin jotain perinteistä super mario peliä.

Eri toadien paljous ei häirinnyt edes lopussa kuten ei sekään, että ne kaikki näytti samalta jos eri väriä ei lasketa.
Korttien selaaminen ja maalaaminen ennen käyttöä ei myöskään ärsyttänyt kun käytin niitä nappi controlleja ja lisäksi gamepadin käyttö pitää varsinaisen peliruudun mukavan puhtaana.
Toki pro ohjain tuki ja telkkarin alareunassa näkyvät kortit olisi ollut ihan hyvä vaihtoehto jos tuota joku haluaisi käyttää sillä valinnan vapaus ei ole koskaan pahasta.

30e hintaan tämä oli varsin hyvä ostos.
 
Ylös Bottom