Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras 24" pelinäyttö hintaluokassaan?

Exhorder

Member
Oon miettinyt 24" tietokoneen näytön ostamista pelkästään ps3, xbox 360 ja wiiU käyttöön tulevaisuudessa joten mikä on paras malli UUTENA hintaluokassa 100-200e?

Kannattaako käytettynä ostaa?

Mitkä kajarit näytälle konsolipelikäyttöön olisi hyvät hintaluokassa 50e uutena?

Näin koska mun huoneessa ei oikein ole tilaa isommlle näytölle eikä seinälle voi asentaa telkkua tms.

Ehdottakaa VAIn noita 24" pelinäyttöjä mulle!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras 24" pelinäyttö hintaluokassaan?

Osta tv saat enemmän vastinetta rahalle . Vasta oli verkkokaupassa tarjous 4hd tvstä alle 500€ ja tais olla 39 joten varmaan 24 saa parilla sadalla!
 
Vastaus: Paras 24" pelinäyttö hintaluokassaan?

Osta tv saat enemmän vastinetta rahalle . Vasta oli verkkokaupassa tarjous 4hd tvstä alle 500€ ja tais olla 39 joten varmaan 24 saa parilla sadalla!
Nyt on kyllä pakko kysyä ihan seikkaperäisesti perustelut tähän tv:n paremmuuteen hintaansa nähden, joten voisitko hivenen avata?
 
Vastaus: Paras 24" pelinäyttö hintaluokassaan?

Yleisesti sanottuna selaile tuota verkkokaupan valikoimaa, siellä on niitä parin kolmen millisekunnin vasteajalla olevia näyttöjä useampi. Valitse sieltä joku itseäsi kiinnostava ja googlaile arvioita

https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/5916c/Naytot-24

Ja voihan niitä sitten myös vertailla tuon uuden Powerin valikoimaan, sieltä suodattimilla itsellesi sopiva

https://www.power.fi/tietotekniikka/naytot/pl-3373/

Osta tv saat enemmän vastinetta rahalle . Vasta oli verkkokaupassa tarjous 4hd tvstä alle 500€ ja tais olla 39 joten varmaan 24 saa parilla sadalla!

Jos sitä pelinäyttöä halutaan pelaamiseen eikä mihinkään muuhun, ni ei siinä telkkareiden vasteajat pysy pelissä mukana
 
Vastaus: Paras 24" pelinäyttö hintaluokassaan?

Niin käyttökokemuksiako sitten kellään ei ole vai? Luen nuo sivustojen arvostelut jne tässä kun ehdin.
 
Ylös Bottom