Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras radiokanava?

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Täällä pääkaupunkiseudulla se on taajuudella 100 MHz, Radio KLF.

Soittaa välillä hyvinkin kliseistä tanssimusiikkia. Siihen mahtuu kaikki aina Scatmanista Paul Van Dykkiin. Etusivulta näkee mikä biisi soi juuri nyt. Näin palvellaan kuluttajaa :D

Sigussa suosikki netin puolelta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras radiokanava?

Töissä tulee kuunneltua Ylex kun ei rock ei kuulu, muuten Radio Rock
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras radiokanava?

Groove FM, Radio City oli kyllä ihan ykkönen, vaikka lopussa sekin alkoi soittaa vähemmän rokahtava Schessea, josta en pitänyt. Radio Rock kalpenee vertailussa Radio Citylle. RIP Radio City.
 
Vastaus: Paras radiokanava?

Mä tykkään YleX:stä. Hauskimmat jutut ja musiikissa sopivasti vaihtelua. Muuten kyllä musiikkini kuuntelen muualta. Radiota kuuntelen vain vähän, silloin kun ajan pitkiä automatkoja, mut silloinkin yleensä soitan muuta.
 
Vastaus: Paras radiokanava?

Onko niitä hyviä radiokanaviakin olemassa?

Ite lopetin radion kuuntelun jotain pari-kolme vuotta sitten, koska eihän sieltä mitään hyvää tullut. Tai siis tuli, mutta todella harvoin.
 
Vastaus: Paras radiokanava?

No tietty Radio Helsinki

Kakkosena perässä Bassoradio, KLF, Groove, Metro FM jotka käydään läpi sillon kun Radio Helsingistä ei tule mitään hyvää.

Jos noiltakaan ei mitään löydy, mikä joskus harvoin sattuu, niin voi käydä nuo tusinakanavat läpi. Ylex niistä varmaan mieluisin.

Ja radiotahan tulee tietty autossa kuunneltua eikä juuri muuten.
 
Vastaus: Paras radiokanava?

Groove FM, jos jotain täytyy kuunnella. Ilta-aikaan YleX on toinen hyvä.
 
Vastaus: Paras radiokanava?

Jaa, en kuuntele juuri koskaan radiota, mutta jos näistä suomen asemista pitää valita niin KLF. Paras radio on kuitenkin di.fm netissä. Elektronista musaa joka makuun, ja parhaillaan soivasta biisistä aina foorumikeskustelua ja äänestyksiä.
 
Vastaus: Paras radiokanava?

Radio Peili

Olen aina pitänyt puhe- ja asiaohjelmista sekä radiodokumenteista ehkäpä juuri ihmisäänen itsensä vuoksi. Tuntuu, että oli aiheena mikä tahansa (Työpaikkakiusaaminen seurakunnissa tai Nykytaiteen uudet ilmaisukeinot), olen kuunnellut mielenkiinnolla ja poiminut siinä samalla asioista hirmuläjän tietoa. Tämän tyyppisiä ohjelmia Yle 1 onkin tarjoillut kiitettävästi. Mutta valitettavasti Yle 1 soittaa klassista musiikkia ihan asiallisten ohjelmien välissä ja tätä en voi sietää. Torvi- ja jousisektion iskiessä täydellä voimalla tärykalvoon keskellä kirkasta päivää on kuin suoraan hirmumyrskyssä kohti tuleva sotalaiva salamoiden leikatessa mustaa taivasta.

Muita kanavia olen yrittänyt kuunnella, mutta satunnaisesti radion päälle pistämällä harvoin mikään kanava soittaa juuri sitä soundia, joka iskee oikealla tavalla musiikkimakuhermooni :) Toisaalta, hyvän kanavan löytyessä miellyttävää äänivirtaa kestää vain hetken. Levyjen soittajat kun harvoin tuntuvat käsittävän tuon taivaallista sellaisista asioista kuin "setin rakentaminen" tai "tunnelman luominen", tai sitten soittajille varattu ohjelma-aika on rajallinen, puhumattakaan siitä, että soittajat eivät itse voi valita soitettavia levyjä (ts. soittolistaradiot). Pitäisi varta vasten tietää hyvien ohjelmien lähetysajat ja olla kärppänä vastaanottimen äärellä (kännykässä). Tämä taas on aika ristiriidassa radionkuuntelufiilisten kanssa. Televisiosta eroon hankkiutuminen kun vapautti niin silmäni kuin minutkin tietyiltä rutiineilta, ja tämä vapaus tuntuu aika kivalta. Radio Peili on siis pääsääntöisesti silloin valittuna kun haluan kuunnella radiota, eikä varsinaisesti tiedä mitä on eetterissä. Tämän jälkeen tulevat Bassoradio ja Radio Helsinki, jotka soivat silloin tällöin työn tai kotihommien taustamusiikkina. Muut kanavat - no jaa... minun korviini se audiosaaste on joko kuulijaa aliarvioivaa turboaahdettua nyrkkipanoa tai hektisellä ja samalla täysin mielenkiinnottomalla elämäntyylillä tunnottomaksi itsensä turruttaneen ihmisen sielutonta räimettä.

Löytyykö muuten täältä sielunkumppaneita vai yksinkö olen ajatuksineni? :)
 
Vastaus: Paras radiokanava?

En kyllä kuuntele paljoa radiota, ennemminkin mp3-soitinta, mutta silloin kun kuuntelen sitä, on taajuus 101,6 ja kanava NRJ, vaikka vanhemmat kuuntelee autossa ja muualla radio novaa, valitettavasti.
 
Pedantiikka on ilomme.

Kauheasti näyttää tulleen vääriä vastauksia, parasta radiokanavaa kun ei ole olemassakaan. Eikä minkään muunkaanlaista radiokanavaa. Kanavia löytyy televisiosta ja sitten vesireiteiltä. Radiossa on ihan vaan asemia...
 
Ylös Bottom