Vastaus: Paras verkkoräiskintä?
Socom kakkosessa taasen jokainen pelimuoto on erittäin hyvin toteutettu, toisin kuin toteat postauksessasi. Kaikki pelimuodot tuo ihan mielettömän hyviä taktisia puolia sukkaan ja niissä kaikissa pätee ihan oikeasti aivan erilaiset taktiikat. Pari kenttää on toki yksipuolisia ja tylsiä (enowapi, frost fire), mutta muissa tasapaino on oiva ja taktisuus klaanimatseissa se avainsana.
Auttaa kaukaakin... Minäkin osasin tähdätä siinä vaikka jouduin pelaamaan väärällä kädellä... Tähtäys on ylihelppoa, eikä pelissä opittu taito perustu mitenkään tähtäykseen (paitsi snipulla), ja minun mielestäni räiskintäpeleissä tähtäämisessäkin tulevat erot on todella tärkeitä.
EDIT:
Niin, siis tuo "kokonaan kuoleminen" lisää pelin jännittävyyttä, koska ei pääsekän heti pelaamaan uudestaan. Näin kaikki ei rushi koko ajan pelkästään päälle, vaan oikeasti miettii mitä tekee ja yrittää käyttää sitä älliä pelaamiseen
BF:ssä on yksi hyvin suunniteltu pelimuoto. Juuri se jota mainittiin tuolla eestaas sahailuksi. Se on ihan hyvin toteutettu.Pikku_pinokkio sanoi:Oletkos sä ikinä edes pelanut MC:tä Siinä on KAKSI pelimuotoa, jotka ovat sentään tehty huolella, toisin kuten kaikki Socom pelimuodot!
Socom kakkosessa taasen jokainen pelimuoto on erittäin hyvin toteutettu, toisin kuin toteat postauksessasi. Kaikki pelimuodot tuo ihan mielettömän hyviä taktisia puolia sukkaan ja niissä kaikissa pätee ihan oikeasti aivan erilaiset taktiikat. Pari kenttää on toki yksipuolisia ja tylsiä (enowapi, frost fire), mutta muissa tasapaino on oiva ja taktisuus klaanimatseissa se avainsana.
Oletkos sä ikinä edes pelanut Socom 3:sta?Pikku_pinokkio sanoi:Onko teidä mielestä hienoa se "Socomin realistisuus"? Kun kuolee niin sitten kuolee! Eihän se ole pelaamista vaan odottamista! Jopa Socom 1 oli parempi kuin 2 ja ehkä 3:nkin, mutta eivät kaikki yhdessäkään ole MC:tä parempia!!!!!!!!!
Tuo kuoleminen rundin loppuun saakka lisää taktisen elementin, ja se lisää muutenkin pelin viihdyttävyyttä ja pelaajien taitoarvoa. Joka rundin päätteeksi pääsee näkemään miten muut pelaa ja katsomaan ketkä ovat ovelia pelaajia. Erittäin viihdyttävää ja on mukavaa seurata ovelan ukon pelaamista.Pikku_pinokkio sanoi:En tiedä miksi kehutte Socomin realistisuutta että kun kuolee niin sitten kuolee, mutta uskon että kukaan ei pidä siitä *sesta odottelusta.
Pikku_pinokkio sanoi:Ja MC:n automaattitähtäys ei auta mitää ellet ole 2 metrin päässä vihollisesta!
Ja, Grigger, kyllä siinä on sellainenERITTÄIN LIEVÄ automaattitähtäys, mutta se ei lukitu vihollisiin. HArvemmin sitä AT:tä pystyy hyödyntämään...
Auttaa kaukaakin... Minäkin osasin tähdätä siinä vaikka jouduin pelaamaan väärällä kädellä... Tähtäys on ylihelppoa, eikä pelissä opittu taito perustu mitenkään tähtäykseen (paitsi snipulla), ja minun mielestäni räiskintäpeleissä tähtäämisessäkin tulevat erot on todella tärkeitä.
EDIT:
Argg, selitänkin tätä hieman koska näyttää kummalta kommentilta...Pibe sanoi:Tuo kuoleminen rundin loppuun saakka lisää taktisen elementin, ja se lisää muutenkin pelin viihdyttävyyttä
Niin, siis tuo "kokonaan kuoleminen" lisää pelin jännittävyyttä, koska ei pääsekän heti pelaamaan uudestaan. Näin kaikki ei rushi koko ajan pelkästään päälle, vaan oikeasti miettii mitä tekee ja yrittää käyttää sitä älliä pelaamiseen