Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat NES-pelit

Solid Snake

Active Member
Tulee muistoja mieleen. Aina kun menen mummolaani kaivan esiin vanhan NESsin ja vedän Super Mario Brossis läpi. Aikaa menee muutama minuutti, mutta hauskaa on. Metal Gear on myös loistava peli edelleenkin ja kaikkein paras on Battle of Olympus. Kuinka moni täältä on omistanut/omistaa NESsin ja mikä on paras peli?
 
Mä omistin kans joskus NESin. Parhait pelejä siin on kyl ollu Chip & Dale, Super Mariot 1 ja 3, Battletoads, Megamanit ja se yks, jonka nimee en muista.
 
Mega Manit ovat rakkaimpia Nes-pelejä olleet aina minulle! Myöskin Super Mariot 1 ja 3 yms. yms.

Mega Man kakkosen vedän tyttöystävän Nesillä säännöllisesti pari kertaa vuodessa läpi!
 
Juu, olen ollut NES:n iloinen omistaja ja parhaita pelejä olivat Super Mariot 1-3- varsinkin kolmas osa säväytti ilmestyessään. Turtles ja Double Dragonit olivat kaksinpeleinä ehdottomia, kuten myös Ice Climber.
 
Kyllähän sitä on nessiekin nurkassa lojunut, ja parhaita pelejä sille taisivat olla Super Mariot ja Mega Manit luonnollisesti.
 
Megaman pelit olivat ihan siistejä. Wizards&Warriors (joku tuommoinen) oli kanssa ihan hauska ja Faxanadun pelasin monta kertaa läpi. Tetris oli myös kova sana ja porukassa tuli välillä ammuttua sorsia Duck Huntin myötä.
 
Parhaiten mieleen jääneitä NES-pelejä ovat mm: Tecmo Cup, Faxanadu, Little Nemo, Mega Man 2, Contrat, Shadowgate, Bionic Commando, Double Dragon II, Duck Tales, Excite Bike, Blade of Steel, Ice hockey, Castlevaniat, Commando, Bomber Man, Metroid, Rygar, Battletoads, Ice Climber, Metal Gearit, Nintedo World Cup Soccer, Bart vs. The Space Mutants, Track & Field II, Shadow Warrior, Ikari Warriors, Wizards & Warriors (Solid jo mainitsikin)... Plus tietysti Mariot ja Zeldat ja lukemattomia klassikoita, joita muistelee näin vuosien jälkeen suurella lämmöllä. Oi niitä aikoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Street gangs ja nintendo world cup.
Mutta kyllä edelleenkin super mario 2 ja turtles 2 ovat yhtiä parhaista peleistä megamanien kanssa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tbone
!!!Urheilupelit kunniaan!!!!

Track & Field 1&2 ja paras kaikista GOLD MEDAL CHALLENGE

Track&Field oli kyllä peli mikä melkein sai minut jäämään pois koulusta. Aamulla heräsin viideltä pelaamaan ja vähän vaille yhdeksän äiti käski lähteä kouluun. Koulun loputtua rupesin pelaamaan. Se oli kyllä niin addiktoiva varsinkin kavereiden kanssa pelatessa.
 
Osasko kukaan mitään erikoistaktiikoita Track&Fieldiin? Mä muistelisin että jotkut osas esim. sytkällä rämpyttää niitä nappeja uskomattoman nopeesti, sitten oli tietysti perus lattiaa vasten runkutus jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Osasko kukaan mitään erikoistaktiikoita Track&Fieldiin? Mä muistelisin että jotkut osas esim. sytkällä rämpyttää niitä nappeja uskomattoman nopeesti, sitten oli tietysti perus lattiaa vasten runkutus jne.

Patterilla ja lusikalla hinkkaaminen...
 
Kynällä.

Megadrivella oli myös joku yleisurheilupeli, jota pelattiin I-Pasilan nuorisoklubilla. Sitä räplättiin kynällä, kunnes parin session jälkeen valvoja sano, että "Prkl ohjaimet hajoo. Käyttäkää vaan niitä sormianne!" :D
 
Omistan NES:in ja Castlevania III: Dracula's Cursen. Tämän lisäksi mainittavia pelejä ovat Kirby's Adventure sekä Battletoads.
 
Ylös Bottom