Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat nettikaupat

Calathia

New Member
Jees, tarkoitus olisi hankkia platina cubeeni 1-3 Nintendon omaa ohjainta. Värin on oltava luonnollisesti silver. Olen tässä etskiskellyt googlella ja mitä nyt muutamaan saittiin törmäsin.

Koska ei aikaisempaa kokemusta nettikaupoista minulla ole, kykyn teiltä kokemuksia ja neuvoja nettikaupoista.

Eli luotettavat / halvat paikat kiinnostaa :)

Ohjaimen tiimoilta löysin nämä: Goblindirect, Therage, onko kannattavaa ostaa noista?
 
dvdboxoffice täältä kannattaa myös katsella ja on omakohtaisia kokemuksia tästä paikasta. Ei välttämättä nopein, mutta tavara kohtuuhintaista ja toimitusvarmuus hyvä.

-KTB-
 
http://dvdcrave.com

aussi-firma, mutta ainakaan pelit ei ole tulliin jääneet. siinä on semmonen gift lappu päällä ;)
R
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rellonen
Kotimaisista kaupoista ainakin täälläkin mainostettu konsolinet.fi nimimerkillä kokemusta on.

Todella hyvä kauppahan tuo, mutta ei suomessa noita silver-ohjaimia juuri ole näkynyt.
 
GC Platinum Zelda -paketti Saksan Amazonilta

Jotkut kyselivät täällä (jossain toisessa threadissä, jota en nyt löydä) Platinum-pakettien perään. Tilasin itselleni Saksan Amazonilta Zelda Platinum Zelda -paketin hintaan 205,00e postikuluineen. Se tuli tavallisessa postissa ehjänä perille tasan viikossa.

Amazon ilmoittaa sivuillaan, että paketti on "saksankielinen". Paketissa tuleva Zelda WW kuitenkin on monikielinen (englanti, saksa, ranska, espanja, italia). Bonuslevyä en ole vielä ehtinyt testata, mutta paketissa lukee english-deutsch-francais. GC:n paketissa on monikieliset ohjeet (myös suomeksi), jos niitä joku johonkin tarvitsee. Tiedoksi: Saksalainen pistokekin käy kätevästi suoraan suomalaiseen pistorasiaan, jos sähköpuolen sopivuus epäilyttää.

Paketteja näyttäisi olevan kaupassa vielä jäljellä: http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000091ASY/qid=1055333200/sr=2-1/ref=sr_aps_prod_1_1/302-3037437-2332861
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

itse tässä paripäivää takaperin yritin tilata Atomicpark.com :sta ja tänään laittoivat mailia että haluavat skannauksen visasta ja kuvan... aattelimpa varoittaa jos joku meinaa tilata itse en uskolla visaa skannata vaikka kuulemma on ihan normaalia!!!.... katsoin just jutun wikipediasta niin sieltä löyty tämmönen juttu! :mad:

"In 2001, the company notified approximately 500 of its customers that credit card numbers had been stolen from it, advising them to contact their credit card providers, and noting that the thief had attempted to divert money from a corporate credit card to Indonesia. A spokesman for the company stated that it had responded to this by bringing in the FBI and taking "measures to make sure this can't happen again"." :eek:

onko kellään tietoa tarviiko tonne videogamesplus.ca visaa skannailla?
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

ISODee sanoi:
onko kellään tietoa tarviiko tonne videogamesplus.ca visaa skannailla?
En ole kuullut, että kukaan olisi joutunut skannaamaan korttiaan tuonne. Eivät minultakaan ole kortista kuvaa kyselleet.
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

mites onko kellään muita hyviä jenkki kauppoja tiedossa mistä lähetetään suomeen pelejä (esim. amazon.com ei lähetä suomeen)
ja paljonhan tuolta videogamesplus.ca tulee postikuluja?:confused:
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

Chip^ sanoi:
Teinpä näistä nettikaupoista listan: TÄSSÄ

Vaikuttavan kokoinen lista, mutta osittain jo vanhentunut. Esim. Pahasana.comista, Hugohouse.netistä tai Pelipassi.fi:stä ei kannata enää tilata ainakaan ennakkomaksulla, jos haluaa saada rahoilleen myös vastinetta.

Ennen oudosta kaupasta tilaamista kannattaa tietysti perehtyä siihen, mitä puljusta tietävät esim. http://www.kaupat.com/ ja http://www.verkkokaupat.org/ sekä erinäiset keskustelufoorumit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Parhaat nettikaupat

ISODee sanoi:
mites onko kellään muita hyviä jenkki kauppoja tiedossa mistä lähetetään suomeen pelejä (esim. amazon.com ei lähetä suomeen)
ja paljonhan tuolta videogamesplus.ca tulee postikuluja?:confused:
Itse tilasin viime viikolla Mega Man Anniversary Collectionin videogamesplussalta ja postit makso 6,99CAD:ia eli n.5€
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

itse tässä katelin lisää paikkoja ja löysin tämmöisen kuin www.cduniverse.com ajattelin että tuolta tilaan megamanin X collectionin... onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? :confused:
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

Kaikista paras on kyllä http://vpd.fi

Huonoin on taas vaihtopelit.net.

Syy: Olen ennakkotilannut Wiin ja maksanut sen, mutta tilaushistoriassa ei ole mitään mainintaa maksusta.
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

Vpd on kyllä tosi hyvä,nyös gamelife.Siinä olikin mun mielestä ne parhaat.
 
Vastaus: Parhaat nettikaupat

Tarvisin ennen joulua kaksi GameCuben Wavebird ohjainta, mutta Suomesta ei tunnu löytyvän järkevään hintaan. Mistä nettikaupasta nuo kannattaisi tilata. Tälläisiä vaatimuksia olisi.

- Halpa
- Luotettava
- Nopeat toimitusajat
- Tuotetta on varmasti varastossa
- Ei tuu mitään ylimääräisiä maksuja (tulli yms)

Kiitän...
 
Ylös Bottom