Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat rounditulokset & streakit

SandZe

New Member
Joo jos on turha tai tämmöne on jo niin poistakaa.

Joo mikkäs on teidän parhaat runtu tulokset
Mun on tällä hetkellä pub. servulla
26kills 2assists ja 4deaths
ja streak oli joko 17 tai 16
ja peli on Cod4 map: Countdown
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Jaa tästä mun parhaimmasta on jo aikaa jonkun verran joten en muista ihan täysin tarkalleen.

Mutta aika lähellä oon ollu maksimi rundituloksia S&D:ssä. (Siis tapoissa).

eli maksimi rundi tuloshan S&D:ssä on: 6+6+6+6+6+6+6=42 tappoa

Ite oon tainnu saada 32 tappoa S&D:ssä. kuolemia ja assisteja en muista, mutta varmasti tuli kuoltua kerran tai kaks. :D

Paras kill-streak on muistaakseni 19 kun en pelaile ollenkaan respa muotoja ja S&D:ssä on vaikee saada edes 7 tappoputki :)
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Oma enkka on 29. Normi klaanimatsissa ennätys 24 tappoa, Promode matseissa enemmänki, siinähän on rundeja enemmän.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Sabotagesta saat hyvät streakit kämppimällä, itellä joskus taannoin 105- 43 creekissä.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Wawissa respa:lla 80-6 streak 40
wawin sd 28 tappoo ja oisko ollu 3 kuolemaa

Codi neloses shipmentissä tuli joskus jotaki 160 tappoo ja kuolemii joku 40
sd:tä en muista
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

sain kerran codi nelosessa lentsikat

ja sit toine kova saavutus on ku kerran klaanimatsissa sain tapettua qbqbqb:n
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Jaa tästä mun parhaimmasta on jo aikaa jonkun verran joten en muista ihan täysin tarkalleen.

Mutta aika lähellä oon ollu maksimi rundituloksia S&D:ssä. (Siis tapoissa).

eli maksimi rundi tuloshan S&D:ssä on: 6+6+6+6+6+6+6=42 tappoa

Ite oon tainnu saada 32 tappoa S&D:ssä. kuolemia ja assisteja en muista, mutta varmasti tuli kuoltua kerran tai kaks. :D

Paras kill-streak on muistaakseni 19 kun en pelaile ollenkaan respa muotoja ja S&D:ssä on vaikee saada edes 7 tappoputki :)

On tullu WaWissa sellane saatua kerran :).
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

58-4 on ehdottomasti paras tulos, etenkin kun se tuli mp44:lla, mappina oli muistaakseni downpour.
Boksipuolella streakki on 40, mutta ps3-puolella on jäänyt vain 29:ään. Outoa sinänsä, kun boksipuolella kd-ratio on alle 3 ja ps3:lla vähän päälle 3.3. Ehkäpä kiinnostus streakkeihin alkaa vaan loppumaan.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Mikähän tossa Downpourissa on kun minunkin paras rundi on sieltä. 78-8 dominationissa, paukkurautana G3 RD. Resparaiskaustahan se oli, joten olen TODELLA YLPEÄ tuloksesta! ;) Meinasin saada pommikoneet, koirat ja helikopterinkin. Oli tosi lähellä... :D
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Omat parhaat suoritukseni COD4ssä:

HCTDM:

Mappina tais olla backlot, tilastot näytti 39 tappoo yks assisti ja yks kuolema. (Ja kerran oma tappoi:() Parhaan killstreakin (26)olen saavuttanut myös kyseisessä muodossa.

HCSD:

Paras suoritus taisi olla kun sain kolmesti samassa matsissa airstriket. Mappina oli creek ja tilastot taisi olla matsin jälkeen 19-0-1..? Tätä en muista niin kovin tarkkaan kun siitä on jo niin pitkä aika, mutta noita airstrikejä en unohda:D vaikkein ne nyt kovin hyvin perille menneetkään..

WAWissa mä oon vielä niin nobsotin etten kehtaa kertoa mitään:rolleyes:
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Tais tulla tänään oma ennätys cod Mw:ssa pelimuotona oli HC headquarters mappina taas toimi shipment. :D Tappoja oli 70 assisteja 15 ja kuolemia jtn 30 olisi tullut parempikin mutta kun joutu uhraamaan itseänsä ottamalla haltuun HQ:ta kun kukaan muukaan ei niitä yrittänyt ottaa. Toinen ennätys tuli pari päivää sitten creekissä ja taas oli sama pelimutot kyseessä ja silloin oli tapot n.50 assistit n.10 ja kuolemia 4 kpl, helikopteri tuli kutsutta jtn 3 kertaa ja ilmahyökköyksiä oli jtn 10 kpl. Wawissa ennätykset on taas vieläkin tota suuremmat. Aseena taas käytin mw:ssa mp5.sta. Wawissa ennätykset on tulleet subeilla ja snipuilla. (parhaiten tappoja on taas kertynyt mw:n shipmentissä HC HQ ja niitä oli silloin jtn 130 mutta kun tappjoen ero kuolemiin oli niin olematon nii en laske ennätykseksi...)
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

CoD4 Streak Dominationissa 20 tappoa, ei tällä minun rushimisella oikein saa enempää.

S&D:ssä sain eilen 19 tappoa ja taitaa olla paras mitä oon saanut. Varmaan eilen pelasin parhaimmat CODipelini ikinä ja huvittavaa on se, että peliin ei ole tullut juuri koskettuakaan moneen kuukauteen.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Äske tuli Crossfiressä 11-4 S&D.1 Kopteri, joka ei tappanu ketää ja 1 airstrike=D
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Miten voit saada kopterin ja airstiken jos sul on vaan 11 tappoo 7+5=12

Ensin kato 5. tapon kohdalla Air Strike ja 7. tapon kohdalla helikopteri ;) Itse olen myös muutaman kerran saanut kopterin S&D:ssä, kun on tiimienjako-bugi tullut.
 
Ylös Bottom