Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-Engine Duo R:minkä säkömuuntajan/adapterin tarvitsisin Suomessa?

Kultamuna

New Member
Terve!

Tarvitsisin hieman opastusta aiheesta PC Engine Duo R, sillä olen aloittelija.:) Japaniasta ostin tuossa tovi sitten, ja käsittääkseni häntä ei pysty pelaamaan Suomen sähkövirralla, vaan pitäisi virtajohto muuntajineen vaihtaa, onko hajua mistä vois lähteä selvittelemään että mitä nyt oikeastaan tarvitsisin? Thänks :)

Alustavasti olen saanut mm. tällaisen vihjeen:

"Stepdownia tarttet jos meinaat käyttää sitä masiinan mukana tulevaa adapteria. Itselläni on siinä käytössä eurooppalainen Megadrive 2:n adapteri joka toimii mainiosti. Huuto.netistä tai eBaysta tai Consolegoods.co.uk :: Nintendo 64 :: SNES :: Sega -kaupasta voisi löytyä näitä. Kattoo vain että virtamerkinnät ovat yhteensopivat ennenkuin kytkee virran päälle."

Nyt kysyisinkin, että mitä nimenomaista MD2 adapteria tarvitsen? Onko se esim. tämä Hae tuotetta "Megadrive II 2 AC Adapter Adaptor Mains Lead Power Pack" eBayn kansainvälisestä ostospaikasta, josta löydät kansainvälisiä tarjouksia suosikkituoteluokistasi. Kaikki tuotteet voidaan toimittaa Suomeen.

vai kenties tällainen

" Official Sega Mega Drive 2 mains adaptor/power supply unit
£11.90

a.. Brand new item
b.. Power supply/adapter for use in the UK
c.. Also suitable for use with Sega Nomad, Sega Multi-Mega/CDX, Sega 32X
megadrive 2 psu
In stoc
k"

Onko siis kumpikaan näistä oikea tavara? Voinko käyttää Briteistä ostettua? Eli onko se nyt yhtä 'eurooppalainen' kuin suomalainenkin MD2 adapteri? Pistokeosahan ei varmaan ainakaan ole samanlainen? Entäs tuo stepdowneri, mistä voisi lähteä kyselemään moisia? Olisiko jotain muuta ratkaisua? Onko Suomessa PC-Engineä harrastavien suurempaa yhteisöä, mistä voisi vielä kysellä?

Sori asian sekavuus, mutta olen itsekin asiasta kovin ymmälläni, sillä ei noi termit ja muut ole oikein hallussa.:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PC-Engine Duo R:minkä säkömuuntajan/adapterin tarvitsisin Suomessa?

Stepdown convertereita voi ostaa esim. Clash ohlsonista ja varmaan myös Biltemasta. Noista MD2 virtalähteistä en pahemmin tiedä. Pcenginefx.com - Index tuolta varmaan löytyy asiantuntijoita.
 
Ylös Bottom