Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

PSN ongelma kyseessä. Toivotaan et alkaa toimimaan kunnolla.
 
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Jeesjees, kausi paketissa. huikeeta oli!

Tänään ekassa kisassa kirvelevä aika-ajotulos kun paalu jäi 18 tuhannesosan päähän :rolleyes:.
Kisassa panikoin ku kaikki tuntu menevän varikolle et onko vikaan kisaan uus sääntömuutos et pakollinen stoppi :D. mikki ei siis syystä tai toisesta suostunut toimiin, kesken kisan sit yhtäkkiä alko oleen radioliikennettä... ja kisaan sain sattumoisin just tarpeeks soppaa. kauden eka voitto, muiden hienoisella avustuksella siis. (varikkokäynnit oliki korjauskäyntejä) :)

Tokaan kisaan taas kakkosruudusta ja antimiklu sai superstartin ja suhahti oikeelta ohi, eka mutka mentii ihan siististi, mut sitte seuraava vasuri ja en hoksannu että simo oli sujauttanut itsensä sisämutkaan, no sen autohan meni miljoonan hiluiksi, oma auto ei vaurioitunut mitenkään :confused:. nöyrimmät pahoittelut simolle tästä kämmäröinnistä :(. pääsin nousee vielä jonon hänniltä podiumille mut jäi vähä valju maku silti.

Eipä mitään, kausi oli tilannerikas ja todella onnistunut, kaikki ajo fiksusti ja kovaa eikä kukaan tahallaan mitään perseillyt, kiitokset myös kauden isännälle eli omenaraadolle erittäin hyvin järjestetyistä skaboista, 10 pistettä :).

Nii ja simolle onnittelut dominoinnista, oli varaa jättää pari kisaa väliin ja tulla kolaroiduksi muutama kerta ja silti voittoon, vauhti oli läpi kauden aikamoista eikä ihan oma kyyti riittänyt muuta ku vikassa kisassa.
 
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Joo-o, miten sen nyt sanois. Oli taas ihan kasa....no sitä itseään.

Ensimmäisistä harjoituksista vauhti tippui noin puoli sekuntia, eikä sekään olisi riittäny 5-6 joukkoon.
Missään en saanu ajolinjoja hyväksi, sitäkautta suoravauhditkin oli kamalia. Yleensä toisten perässä ajaen opin ja paransin aikaisemmissa kisoissa jopa pari sekuntia, nyt en yhtään, en vain pysynyt perässä.

Molemmista aika-ajoista surkeat yhdeksännet sijat, eikä mitään toivoa parempaan.
Eka kisa meni ihan penkin alle, siellä loppupäässä kierrosta yritin sisältä jostain ohi, menin pitkäksi ja törmättiin. Jouduin tulemaan varikolle. Muiden epäonnen myötä kahdeksas, en olisi ansainnut pisteitä.

Toinen kisa lähti päin peetä jo ekassa mutkassa, osuin jonkun kanssa, jonka seurauksena lensin poikittain radalle, suurin osa autoista osui muhun, mutta mä pääsin jatkamaan kolmannella sijalla. Koska vauhti oli kautta linjan surkeaa, kisan aikana derekki tuli kevyesti ohi ja olin lopulta neljäs muiden epäonnen vuoksi, en olisi ansainnut tästäkään pisteitä. Kokoajan toisista harjoituksista alkaen oli tatti otsassa ja ketutti koko peli.

Forcet oli joka toisessa sessiossa ok, ja joka toisessa täristi siten ettei ajaminen ollut kivaa...


Noh, masa oli niin paljon nopeampi koko kaudella, että ansaitsi nousta sijalle 3 sarjassa mun edelle. Ei ilman voittoja voi kolmas ollakaan. Simolle ansaitut aplodit mestaruudesta. Oli niin suvereenia touhua. Yhdestä kisasta pois, parissa kisassa epäonnea ja muuten mentiinkin oikeastaan voitosta voittoon. Huikeaa touhua, en tajua...

Noh, osa jatkanee mun sarjan parissa syyskuussa GT3 autoilla, vielä on tilaa. Tervetuloa!

Alla vielä lopullinen pistetaulukko.
formularookiesarjalopullinen.png
 
Vastaus: PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

Se oli siinä sitten, mukavaa oli vaikka peli onkin aikamoinen bugiläjä.
Tossa vielä kisa 2,
[video=youtube;SRcm4knO4xk]https://www.youtube.com/watch?v=SRcm4knO4xk[/video]
 
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Joo-o, miten sen nyt sanois. Oli taas ihan kasa....no sitä itseään.

Ensimmäisistä harjoituksista vauhti tippui noin puoli sekuntia, eikä sekään olisi riittäny 5-6 joukkoon.
Missään en saanu ajolinjoja hyväksi, sitäkautta suoravauhditkin oli kamalia. Yleensä toisten perässä ajaen opin ja paransin aikaisemmissa kisoissa jopa pari sekuntia, nyt en yhtään, en vain pysynyt perässä.

Molemmista aika-ajoista surkeat yhdeksännet sijat, eikä mitään toivoa parempaan.
Eka kisa meni ihan penkin alle, siellä loppupäässä kierrosta yritin sisältä jostain ohi, menin pitkäksi ja törmättiin. Jouduin tulemaan varikolle. Muiden epäonnen myötä kahdeksas, en olisi ansainnut pisteitä.

Toinen kisa lähti päin peetä jo ekassa mutkassa, osuin jonkun kanssa, jonka seurauksena lensin poikittain radalle, suurin osa autoista osui muhun, mutta mä pääsin jatkamaan kolmannella sijalla. Koska vauhti oli kautta linjan surkeaa, kisan aikana derekki tuli kevyesti ohi ja olin lopulta neljäs muiden epäonnen vuoksi, en olisi ansainnut tästäkään pisteitä. Kokoajan toisista harjoituksista alkaen oli tatti otsassa ja ketutti koko peli.

Forcet oli joka toisessa sessiossa ok, ja joka toisessa täristi siten ettei ajaminen ollut kivaa...


Noh, masa oli niin paljon nopeampi koko kaudella, että ansaitsi nousta sijalle 3 sarjassa mun edelle. Ei ilman voittoja voi kolmas ollakaan. Simolle ansaitut aplodit mestaruudesta. Oli niin suvereenia touhua. Yhdestä kisasta pois, parissa kisassa epäonnea ja muuten mentiinkin oikeastaan voitosta voittoon. Huikeaa touhua, en tajua...

Noh, osa jatkanee mun sarjan parissa syyskuussa GT3 autoilla, vielä on tilaa. Tervetuloa!

Alla vielä lopullinen pistetaulukko.
formularookiesarjalopullinen.png
Pieni korjaus olin 2 tossa ekassa kisassa mut peli taas bugitti ne toistepäin.
 
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Pieni korjaus olin 2 tossa ekassa kisassa mut peli taas bugitti ne toistepäin.

Toi on kans yks niin julmetun ärsyttävä bugi ettei mitään rajaa. Sit ku toi voi eri kuskeilla näyttää eritavalla väärin..
 
Vastaus: PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

Jaaa a.. Mitähä ihmettä tapahtu meikäläiselle..molemmat kisat piloille heti lähdössä ku autot hyppi mun ruuudulla ja olevinaan törmäsin edellä lähtevään molemmilla kerroilla sillä seurauksella että etu rengas läks veke..tuskin oisin voittokahinoihin päässy mutta silti...
 
Vastaus: PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

Varmaan liittyi psn ongelmiin. Autot lagaili selkeästi juurikin lähdöissä ja sitä ei ole ennen ollut.
 
Vastaus: PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

Joo v...un psn.. no ei lannistuta..
 
Vastaus: PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

http://www.twitch.tv/simo911_ps4/v/7038768 Jälkkäri.

Kiitos hienosta kaudesta. Erittäin hyvin järjestetty. Kaikki pidettiin simppelinä, eikä lähdetty heti sekoilemaan muuttuvilla säillä, pitkillä kisoilla ja monimutkaisilla säännöillä.

Viimeiseen kisaan valmistautuminen oli itsellä melko säälittävä. Siitä pahoittelut kanssakilpailijoille. Osasyynä tietysti, se että koitin tunnin saada sisäverkkoani toimimaan vaikka vika oli täysin playstation networkissa.


Ekassa kisassa säädin spring ratet liian pehmeelle, mikä varmaan vaikutti suoravauhtiin. Kierrosajat huononi ihan hitosti aika-ajoista. Välitykset kisaa varten oli kanssa jäätävän huonot, kuten startistani huomaa.

Toisen kisan warm upissa sain säädöt kohtuulliseen kuntoon. Vielä jäi spring ratet testaamatta kunnolla. Harmi, että kisa jäi ekaan kierrokseen.
 
Ylös Bottom