Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pcfin

Vastaus: Pcfin

Lähinnä johtuen kaiketi siitä, että tämä paikka on ollut alusta alkaen lähinnä konsolimiehille. Ja ilmeisesti PS2:n ja XBoxin multimediaviihdekeskusstatuksen (ja joidenkin käyttäjien yleisen kiinnostuksen) takia on sitten nyt myös laitettu pystyy FilmiFIN. Itse saattaisin jotain PCfinistä saada irti, mutta en niin kovin paljoa. Joitakin pelejä PC:lle tullut hankittua, ja PC on pitkään ollutkin pääpelikoneeni, mutta ei taida kovin monesta muusta olla täällä PC-pelaajaksi. Tai on, muttei niin kauhean innokkaasti.
 
Vastaus: Pcfin

FilmiFIN oli suht "helppo" saada jaloilleen, kun todella hyvä porukka löytyi/ilmaantui sitä tekemään. Ja se sopi ylläpidon mielestä mukaan kuitenkin, vaikka osa kävijöistä tuntuu olevan sitä vastaan edelleen. Ehkä näin jälkiviisaana olisi ollut järkevämpi tehdä FilmiFIN omaksi sivustokseen, eikä mainostaa sitä yhtenä osana KonsoliFINiä.

Tavallaan FilmiFIN on kuitenkin oma sivustonsa ja toimii osoitteessa www.filmifin.com. Kustannus syistä foorumi on KonsoliFINin alla. Itse sivut tosin on ympätty tavallaan KonsoliFINiin ja tällä ymppäämisellä saimme FilmiFIN sivut rakennettua suht helposti, ilman kovin suuria muutoksia. Sekä kävijät löytävät sivut paremmin kun ilmaantuivat KonsoliFINin layouttiin.

Mutta DVD -harrastajia tuo Konsolisivujen osana oleva Filmi osio tuntuu ärsyttävän ja aina tulee kyseinen maininta vastaan. No ehkä ajan kanssa.

PCFINi olisi kyllä mielenkiintoinen idea, mutta se vaatisi jo kokonaan uuden porukan tekemään. Ja rehellisesti sanottuna sen pystyyn laittamisessa olisi hirveä duuni nykyiselle ylläpidolla ja sille tulevalla. Lisäksi PC -puoli jo ampuisi pihalle KonsoliFIN nimikkeen alta ja pitäisi jo miettiä muuta nimeä.

Lisäksi jo nykyisen KonsoliFINin ylläpitäminen on todella työlästä ja sivut eivät toimisi ellei ylläpito olisi täynnä asialle omistautuneita harrastelijoita. Koko KonsoliFINin ylläpito tekee todella mahtavaa duunia sivujen eteen täysin harrastuksena ja olenkin todella ylpeä porukasta joka nyt sivuja pakertaa päivästä toiseen ilmaiseksi. Ja nykyisellä ylläpidolla ei tosiaan riitä enään resursseja uudelle aluavaltaukselle eikä varmaan hirveästi mielenkiintoakaan.

Suurin osa Konsolipelaajia ja konsoleille pelaaminen on yksinkertaista. PC:llä kaikki menee jo niin monimutkaiseksi.
 
Vastaus: Pcfin

Samaa mieltä XShavan kanssa. FilmiFIN oli helposti pystyssä ja leffat nyt voi konseptina yhdistää ihan mihin tahansa ja niitä voi jopa parilla konsolilla katsellakin.

Jos ajattelee PC-pelejä osana konseptia niin se tosiaan sotii tuota Konsoli-sanaa vastaan jo melkoisesti ja voisin kuvitella, että pc-puolen ylläpitoon tarvitaan jo paljon enemmän porukkaa kuin mitä on tällä hetkellä koko konsolifinin yllismäärä. Ja niitä pelejähän ilmestyy lähestulkoon joka päivä, toisin kun konsoleilla (tietääkseni :rolleyes: ) ... no, kuitenkin aivan eri tahtia kuin konsolipelejä.

Kai :confused:
 
Vastaus: Pcfin

Ei tällaista tänne kaivata, vaikka olenkin vain Pc mies, pilaisi sivuston.


Offtopic: Muuten ylläpidolle ehdottaisin että poistaisivat vanhoja threadeja. Esim: XboxFIN: issä on MONTA sivullista threadeja, ja suurinta osaa ei edes lueta.
 
Vastaus: Pcfin

gefilus A sanoi:
Offtopic: Muuten ylläpidolle ehdottaisin että poistaisivat vanhoja threadeja. Esim: XboxFIN: issä on MONTA sivullista threadeja, ja suurinta osaa ei edes lueta.

Ei tuosta poistamisesta ole käytännössä mitään hyötyä. Päinvastoin.
 
Vastaus: Pcfin

Itsekin kerran mietin että PCfin olisi hyvä jatko tähän, mutta kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin ei sittenkään. Konsolit ovat yksinkertaisia kapistuksia ja niiden kanssa ei tarvitse vääntää raudasta hirveästi, eli ei tule keskustelu kuten "toimiix hl2 mun peeceellä ku on 128mt ja riva tnt2???!!1111". Ja sitten ei tulisi näitä vannoutuneita PC-miehiä, jotka vihaavat konsoleita.

Eli olen todella tyytyväinen nykyiseen KonsoliFin -kokonaisuuteen ja siitä todella iso kiitos ylläpidolle. Olen asioinut näillä sivuilla aina Ps2fin:in perustamisesta lähtien ja homma on ollut hienoa ja keskustelualueet asiallisia.

Hyvä näin ja vielä kerran kiitos ylläpidolle. Mahtavaa hommaa teette! :)
 
Vastaus: Pcfin

Ehkäpä omia sivujaan ei tarvitsisi tehdä, mutta jokin pikkunurkkaus PC-aiheiselle keskustelulle? Täällähän kuitenkin lähes kaikki konetta joutuvat käyttämään ainakin jonkun verran, eli se pysyisi edelleen ihan hyvin aiheessa. Ja täällä on silti joitakin käyttäjiä jotka tietävät PC-puolesta hiukan enemmänkin (esim. minä :D), joten joihinkiin kysymyksiin kyllä tulisi vastauksiakin. Ehkäpä Macinkin voisi samaan huoneeseen ympätä... olisi jonkinlainen tietokonenurkkaus.

Tiedä sitten, sanoinpahan sen idean nyt ääneen :)
 
Vastaus: Pcfin

Totta puhut.

Jotkut inhoavat konsoleita,mutta itse olen vannoutunut PC:XB.GC.NES.PS2
pelaaja.


Mutta vieläkään en ole pelannut Halo 2 peliä läpi.
 
Vastaus: Pcfin

PCFiniä ei kyllä kaivata, PC miehille on niin monta hyvää sivustoa (pelkästään suomesta) jotka ajavat asiansa, esim. Pelit.fi, muropaketti ja Gamespot/IGN joista löytyvät ne oleelliset asiat. Eli pidetään tämä homma ihan konsoli puolella. FilmiFINiä vastaan ei minulla ole mitään, pelkästään hyvä lisä, sillä onhan nuo DVD:t aika suuri osa konsolia, aika moni kuitenkin niillä katsoo leffansa.
 
Vastaus: Pcfin

Sarine sanoi:
PCFiniä ei kyllä kaivata, PC miehille on niin monta hyvää sivustoa (pelkästään suomesta) jotka ajavat asiansa, esim. Pelit.fi, muropaketti ja Gamespot/IGN joista löytyvät ne oleelliset asiat. Eli pidetään tämä homma ihan konsoli puolella. FilmiFINiä vastaan ei minulla ole mitään, pelkästään hyvä lisä, sillä onhan nuo DVD:t aika suuri osa konsolia, aika moni kuitenkin niillä katsoo leffansa.

Tähän ei voi muuta sanoa kuin, aivan.
 
Vastaus: Pcfin

Sarine sanoi:
PCFiniä ei kyllä kaivata, PC miehille on niin monta hyvää sivustoa (pelkästään suomesta) jotka ajavat asiansa, esim. Pelit.fi, muropaketti ja Gamespot/IGN joista löytyvät ne oleelliset asiat. Eli pidetään tämä homma ihan konsoli puolella. FilmiFINiä vastaan ei minulla ole mitään, pelkästään hyvä lisä, sillä onhan nuo DVD:t aika suuri osa konsolia, aika moni kuitenkin niillä katsoo leffansa.

Pelit on ainoa noista jota viittisi käyttää ja silloin pitäis olla tilaaja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pcfin

Puusee keskustelua janoavat pistäytyköön muropaketissa. :D
 
Vastaus: Pcfin

Ihan sama. Sotahan siitä syttyisi jos PC sekoboltsit päästetään Konsolifiniin riehumaan.
 
Vastaus: Pcfin

Yager sanoi:
Ihan sama. Sotahan siitä syttyisi jos PC sekoboltsit päästetään Konsolifiniin riehumaan.


SIIS niinqx peesee on kaikkein paras, ei teitin konsoleilla voi niinq mitän tehä.
 
Vastaus: Pcfin

Minkä takia pitäis sota syttyä jos PC:llä olisi myös oma alue leffojen tapaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pcfin

frozen9999 sanoi:
minka takia pitais sota syttya jos pc olis myos oma alue leffojen tapaan

No eiköhän se nyt ole aika selkee juttu että niitä viisauden multihuipennuksia alkaa löytymään pcfinin myötä. Ei tietenkään tartteis.
 
Vastaus: Pcfin

frozen9999 sanoi:
minka takia pitais sota syttya jos pc olis myos oma alue leffojen tapaan

Leffat ovat hieman eri asia johtuen siitä, että ne eivät varsinaisesti liity tämän sivuston pääaiheeseen eli konsoleihin ja niiden peleihin (paitsi että konsoleilla voi katsoa leffoja). PC-puoli sitoutuisi paljon vahvemmin varsinaiseen pelikeskusteluun, ja silloin me tulisimme näkemään PC vs. Konsolipelit juupas eipäs taisteluita paljon enemmän. Ennaltamäärätyt foorumithan eivät rajoita sitä, minne lukijat oikeasti postaavat.
 
Vastaus: Pcfin

frozen9999 sanoi:
pelit on ainoa noista jota vittis kaytta ja silloin pitais olla tilaaja
Hirveetä tekstiä lukea. Miten et viitsi käyttää esim. IGNiä ja Gamespottia? Pelit lehden tilauskin on niin halpa nykypäivänä että sen uhrauksen voi tehdä helposti.

Teppo_Holmqvist sanoi:
Leffat ovat hieman eri asia johtuen siitä, että ne eivät varsinaisesti liity tämän sivuston pääaiheeseen eli konsoleihin ja niiden peleihin (paitsi että konsoleilla voi katsoa leffoja). PC-puoli sitoutuisi paljon vahvemmin varsinaiseen pelikeskusteluun, ja silloin me tulisimme näkemään PC vs. Konsolipelit juupas eipäs taisteluita paljon enemmän. Ennaltamäärätyt foorumithan eivät rajoita sitä, minne lukijat oikeasti postaavat.
Halutaanko näitä keskusteluja nähdä? Ihmiset puhumassa asioista joista heillä ei ole mitään tietoa, ei kiitos. Mites liittyy PC, Konsoli aiheeseen? Vähemmän kuin DVD:t.
 
Ylös Bottom