Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Yerted

New Member
Moro vaan kaikille!

Mielestäni olisi mahtavaa saada mukava ja toimiva peliyhteisö Nintendo 3ds:n ympärille, saada paremmalla varmuudella ei niin lagisia pelejä, olisi joku kenen kanssa sopia millon voisi pelailla, tai nähdä ketkä pelaa samoja pelejä. Suomessa kun asumme ei kyseistä käsikonsolia ei läheskään joka vastaantulevalla ole tai saati kaveriporukassa joten ilman aktiivista foorumia, sen käyttäjiä ja listausta jää todennäköisesti friend lista möllötämään tyhjillään ja pahimmillaan multiplayer ominaisuudet käyttämättä.

Satunnainen internetpelaaminen varmasti on tyydyttävää vaikka vähän pätkisi mutta miksi emme ottaisi siitä enemmän irti?

Kun saamme tuulta tämän topicin alle meillä on mahdollisuus sopia yhteisiä peliturnauksia (esimerkiksi tulevalle mario kartille.) Mahdollisuus saada lisäksi vielä voip pelaamisen ohelle (esim. skype) Ideoita on vaikka mitä ja voimme yhdessä kehittää ja jalostaa ideaa!

Joten kaikki rohkeasti mukaan ja elkää pelästykö hidasta alkua vieläkun on kesä alla ja pelejä ei vielä konsolille paljoa ole. Kirjoittakaa joko alle / tai minulle yksityisviestinä friendcodenne ja mahdolliset pelinne mihin teillä on kiinnostusta saada peliseuraa, niin lisään ne alapuolelle; "Forum nick | 1234 - 1234 - 1234 | Mario Kart 3ds"


LISTA


Krisu97.............| 2191 - 7719 - 0362 | Ridge Racer 3D, (Mario Kart 3D)

Naatiska...........| 3179 - 6094 - 3812 |

Yerted..............| 4983 - 5054 - 9240 | RE Mercenaries 3D

LISTA


Kuten yllämainitsin, risut / ruusut ja ideat ovat tervetulleita!:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit.

Koodini: 3179 - 6094 - 3812

Ei ole kylläkään pelejä mitä pelata netinvälityksellä, mutta Mario Kartin hankittuani peliseura kyllä kiinnostaisi :p

Hyvä kun teit tämän topsun!
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit.

Juu, tälläinen topicci oli hyvä idea.

3D-pelejä ei löydy muita kuin Ridge Racer 3D.
Tämän uuden Mario Kartin tulen todennäköisesti ostamaan.

Krisu97 | 2191 - 7719 - 0362 | Ridge Racer 3D, (Mario Kart 3D)

Lisätkää minut vain, jos haluatte aktiivisen 3DS-n pelaajan! ;)


Lisää porukkaa mukaan vain!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit.

Listaan eloa oman koodin verran ja uskoisin, että hinnan alennuksen myötä muitakin konsolin hankkineita on.

3523 - 2232 - 9602

Mario Kart 7 tulee ainakin hankittua heti kun julkaistaan.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Koodini on 3394-3766-8332

Valitettavasti minulla ei ole vielä mitään netinvälityksellä toimivia pelejä mutta aion ostaa Dead or Alive: Dimensionsin ja Mario Kart 7:än vielä tämän vuoden aikana.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Lista näyttää hiukan lyhyehkölle. Toivottavasti tulevat julkaisut lisäävät porukkaa.

Friend code: 2793-0836-1274

Vielä en ole hankkinut pelejä joita voisi netin välityksellä pelailla, mutta Mario Kart 7 ja Sonic Generations ovat kyllä hankintalistalla.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Kaivoinpa 3DS taas esiin Mario 3D:n takia, ystävälistaan ei vielä ole kertynyt yhtään henkilöä joten tässä minun koodi jos joku haluaa lisätä.
0903-2754-8535
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

3DS:n friendcode minulla on 4339-2588-0767. Tällä hetkellä pelaamisen alla Mario Kart 7 ja Zen Pinball 3D
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

3DS:n friendcode minulla on 4339-2588-0767. Tällä hetkellä pelaamisen alla Mario Kart 7 ja Zen Pinball 3D

Itse pelailen kanssa Mario Kart 7:aa, joten taidanpa lisätä koodisi. Oman koodini olenkin laittanut jo aiempaan viestiini, joten lisäile jos kiinnostaa. :D
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

3DS Friend code: 2492 - 4146 - 6306

Mario Kart 7 on tällä hetkellä käytössä nettipelinä. Niin ja Super Street Fighter IV 3D myös, mutta sitä en ole kyllä pitkään aikaan pelannut. Lisäsin kaikki ketjun koodit, joten lisätkää vapaasti myös minut jos haluatte.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Pitääpi tänne laitella myös kun ketju löytyy, lisäilen ylempää kaikki.

Eli: 4682-8569-9686
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Morjesta!

Tuossa äskettäin kekkasin nää koodit, ja otin vapauden lisätä kaikki yllä olevat!
Meikäläisen koodi on Hatered 3351-4172-9912
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Pistetäämpä omakin koodi tänne muiden seuraks: 4897-5920-7063 ja aikasemmat siis lisätty omaan koneeseen myös.

Netissä pelattavia löytyy Mario Kart, Sonic Generations ja Street Fighter. Näistä Mario Karttia eniten tullut tässä pelailtua lähiaikoina
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

:)Käyttäjänimeni on Toni!!!!!!
ja kaverikoodini 0473-8209-4880. Haluaisin pelata Mariokart 7:aa kaverin kanssa. Huom.Web-osoite www.toninkaverikoodisivut.fi Lisäsin jo aikasemmat!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Helloy, lisätkääpäs Rolle listalle 1762-3433-4130 Löytyy tällä hetkellä nettipeliksi Resident Evil Revelations :)
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Lisätkää mua myös DenZu friend code 3050-8330-8301. Nettipeleistä löytyy Mario Kart 7, Super Street Fighter IV sekä Resident Evil: Revelations.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Jeppis, meikäläisen fc on 2492-4897-8345, peleinä toistaiseksi Mario Kart 7 ja Resident Evil Revelations.
Lisäilen listalle ylhäältä alaspäin kaikki jotka vaan mahtuu (ei hajuakaan paljonko tuo kaverilista vetää)!
Varsinkin tota Resident Evilin raid modea olis kiva päästä kaverin kanssa kokeilemaan. :cool:
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Meneeköhän nyt oikeaan ketjuun, mutta: viitsisikö joku lähettää minulle eilisen Zelda-taustapaperin Letter Boxiin? Jäin ilman kun minulla ei ole Ocarina of Timen 3DS-versiota. :) Vastineeksi voin lähettää muita erikoispapereita. Voin myös lähetellä niitä huvikseenkin, jos joltakulta zeldattomalta niitä puuttuu.

0516-8005-2971

Laita vaikka yksärillä oma koodi ja listaa puuttuvista.

MUOKS: Zelda saatu, mutta toki voin edelleen jakaa taustoja + lisätä porukkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Hei,Ystäväkoodi on: 4940-5774-8864Tulee nyt pelattua Mario Karttia ja tottakai haluun kerätä kaikki kuvat ja pelata linnan läpi :D Eli saa lisätä.
 
Ylös Bottom