Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kertokaas joku hyvä 30-32'' HD-ready telkku kohtalaiseen hintaan. Eli ei siis mitään markkinoitten kalleinta ja parasta, vaan hyvä telkkari jolla kehtaa PS3:stakin pelata ja joka ei tuota lompakkoa kokonaan tyhjennä.... taas kerran :).
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

HDMI:llä kiinni 1280x720 eli hd-ready -reson telkkarissa. Niin ja tv:nä toimii 42 tuuman Sony. Tietenkään kuvanlaatu ei ole full hd-luokkaa mutta kyllä se SD:n voittaa 6-0
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Löytääkö kukaan mitään valittamista tästä televisiosta? http://www.pixmania.com/fi/fi/548217/art/samsung/le32s86bd.html

Kannattaako ostaa? Rahat niukassa. ;)

Ite jättäsin pixmaniasta tilaamatta ku lukenu vaikka minkälaista juttua. Mutta saattaha sieltä saaha tavaransa ilman mitään ongelmaaki. Tässä yks ketju siitä paikasta *klik*

Ja ite aiheesta, sonyn 40" full hdeellä tulee pelailtua ja hyvältä näyttää.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Sonyn KDL-40W3000 löytyy. Nyt pitäisi vaan saada niitä pelejä, joissa olisi se 1080 reso... No GT5:sta odotellessa.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Samsung LE32R86BD pelailen kunhan posti playstation 3:sen tuo.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ite jättäsin pixmaniasta tilaamatta ku lukenu vaikka minkälaista juttua. Mutta saattaha sieltä saaha tavaransa ilman mitään ongelmaaki. Tässä yks ketju siitä paikasta *klik*.

Heh, sama. Mutta tilasin tossa pari kuukautta sitten riskillä IIyaman e2201w ja tulihan se sieltä ihan mukavasti ilman ongelmia :)

Asiaan, itse pelaan 32" hd:lla
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Aaaah.

Ostin tänään Toshiban 37" Full-HD telkkarin. On meininki vähän eriä kun 15" kuvaputkitöllöllä. Illalla sitten pelien kimppuun, vielä en ole pelejä kerennyt kokeilemaan.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

onkos kuinka paljo on eroa 720p:n ja 1080i:n välillä?


Kokeile? Lähes kaikki (ellei peräti kaikki) telsut, jotka tukevat tuota 720p:tä, tukevat myös 1080i:tä Periaatteessa riippuu aivan televisiosta ja omasta silmästä kumpi se sitten enemmän miellyttää..
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kokeile? Lähes kaikki (ellei peräti kaikki) telsut, jotka tukevat tuota 720p:tä, tukevat myös 1080i:tä Periaatteessa riippuu aivan televisiosta ja omasta silmästä kumpi se sitten enemmän miellyttää..

juu kylhä toi Sony tukee, mutta ku kaik sannoo, et seiskakakskymppine on parempi ku tonnikasikymppine ni siks en oo jaksanu ees vaivautua testaamaan ;)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kertokaas onko Sonyn Bravia Full Hd mallisto kovinkin ylivertainen esimerkiksi Samsungin vastaavaan? Ainakin hintansa puolesta.....
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kertokaas onko Sonyn Bravia Full Hd mallisto kovinkin ylivertainen esimerkiksi Samsungin vastaavaan? Ainakin hintansa puolesta.....

tohon mä en osaa muuta sanoa kuin, että Sony on merkiltään tunnettavampi? ja Sony on mielestäni parempi, sekä kalliimpi, mutta jos minulta kysyttäisiin että kumman valitsisin, jos hinta olisi molemmalla hinnalla liikkeessä, niin kyllä mä Sonyn aina valitsisin... Jotenkin se on parempi?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

tohon mä en osaa muuta sanoa kuin, että Sony on merkiltään tunnettavampi? ja Sony on mielestäni parempi, sekä kalliimpi, mutta jos minulta kysyttäisiin että kumman valitsisin, jos hinta olisi molemmalla hinnalla liikkeessä, niin kyllä mä Sonyn aina valitsisin... Jotenkin se on parempi?

se pointti nyt olikin että Sony on kalliimpi. Perustelusi ovat nyt vähän heikolla pohjalla enkä montaa sataa välttämättä siitä maksaisi että se on Sony, jos muuten laatu on samaa?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

juu kylhä toi Sony tukee, mutta ku kaik sannoo, et seiskakakskymppine on parempi ku tonnikasikymppine ni siks en oo jaksanu ees vaivautua testaamaan ;)

Jaksat kuitenkin täällä mankua ja kysellä?:rolleyes:
Suosittelen nyt kuitenkin ihan itse testaamaan kumpaakin resoa ja omilla silmillä toteamaan, kumpi niistä tarkkuuksista miellyttää sinua enemmän.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mitä eroa on Sonyn malleilla KDL-40V3000 ja KDL-40D3500 ?

V3000:ssa on yksi HDMI-liitin enemmän. Muita eroavaisuuksia ei satu silmään
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mitä eroa on Sonyn malleilla KDL-40V3000 ja KDL-40D3500 ?

V3000:ssa on yksi HDMI-liitin enemmän. Muita eroavaisuuksia ei satu silmään

V3000 on hieman erinäköinen(D3500 tietääkseni reunukset ovat mattamustat, V3000 kiiltävät) ja juuri tuo yksi HDMI lisää V3000. Sonyn sivujen mukaan myös kirkkaudessa on ero D3500 450cd/m2 ja V3000 500cd/m2

Ja siis vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen niin pelaan HDTV:llä, juurikin Sonyn V3000 ja tyytyväinen olen ollut kyseiseen laitteeseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom