Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Orcastar sanoi:
Samsungin 40 tuumainen m86 löytyy meikäläiseltä. Kesätyörahat siihen meni, mutta oli se sen arvoinen. Kai...
Samainen littu lojuu olkkarissa. Tyytyväinen olen ollut.
TV kuvaa katsoessa otin Movie Plus toiminnon pois, niin pääsin eroon kuvan "häntimisestä".
Peleissä ja leffoissa tuo Movie Plus on päällä ja kuva on terävä kuin mikä:D . COD4 1080p:nä näyttää kyllä todella hyvältä :eek:. Se on harmi, että joutuu käsin asetuksista poistamaan 720p-tila, että saa peliin 1080p:n. 1080p:llä erottaa helpommin vihut kauempaa IMO.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Joo pelaan. Lg:n 32" hd-ready . Tässä kokoluokassa on aika sama onko full hd tai hd-ready
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Joo ja en.
HDTV:tä ei ole omaa, vanhemmilla kyllä tuolla olohuoneessa.
Käytän HP w2207h näyttöä ja hyvältä näyttävät PS3 pelit. HDMI:llä on kiinni ja 1080p on asetuksista valittuna. Näytti ainakin XMB:ssä terävämmältä, kuin 720p.
Mielenkiintoisesti tietyt pelit näkyvät sumeammin, kuin toiset. Esim. Motorstorm näyttää vallan mainiolta, mutta Ratchet & Clankin demo on hieman suttuinen.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ajattelin tossa huomenna mennä hakemaan 32" LCD Tv:n, siksi kysynkin nyt että mahtuuko sellanen normaalikokoisen auton (Toyota Corolla) takakonttiin? Kun ei ole mitään aavistusta minkä kokoinen se laatikko on..
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Therussu sanoi:
Ajattelin tossa huomenna mennä hakemaan 32" LCD Tv:n, siksi kysynkin nyt että mahtuuko sellanen normaalikokoisen auton (Toyota Corolla) takakonttiin? Kun ei ole mitään aavistusta minkä kokoinen se laatikko on..

Ei nyt välttämättä takakonttiin, mut eikö takapenkillä ole tilaa?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Therussu sanoi:
Ajattelin tossa huomenna mennä hakemaan 32" LCD Tv:n, siksi kysynkin nyt että mahtuuko sellanen normaalikokoisen auton (Toyota Corolla) takakonttiin? Kun ei ole mitään aavistusta minkä kokoinen se laatikko on..
Ainaki ite oon Corollalla (hatchbackki) kuskannu noita enemmänki ;). Ainut missä vois tehä tiukkaa on sedanin kanssa, muihin kyllä menee.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

kyllä pelaan. Joululahjaksi tuli Sony Bravia 32D 3000. On muuten aika paljon eroa kun pelasin 22" normitöllöllä ennen:)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Therussu sanoi:
Ajattelin tossa huomenna mennä hakemaan 32" LCD Tv:n, siksi kysynkin nyt että mahtuuko sellanen normaalikokoisen auton (Toyota Corolla) takakonttiin? Kun ei ole mitään aavistusta minkä kokoinen se laatikko on..

Luukkuperään pitäisi ainakin mahtua takapenkit alhaalla. 207:aan mahtui 40" Samppa.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

yomaanjou sanoi:
voisiko joku kertoa ystävällisesti mistä helvetistä johtuu ne saatanan sahalaidat? oon 2 telkkuu kokeillu ja molemmis sama juttu. ja hdmi johto on myös vaihdettu joten ei siinäkään oo mitää vikaa. Telkut siis samsung 32s81 ja sony bravia 26s3000
Taitaa myös riippua pelistä, eteenkin jos kyseessä on vaikka grafiikoiden sahalaita kuningas GH3 kyseessä. Itselläni ei kyllä ole lainkaan saha laitaa....
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Therussu sanoi:
Ajattelin tossa huomenna mennä hakemaan 32" LCD Tv:n, siksi kysynkin nyt että mahtuuko sellanen normaalikokoisen auton (Toyota Corolla) takakonttiin? Kun ei ole mitään aavistusta minkä kokoinen se laatikko on..
Kun mä kävin ton mun Sonyn 32" hakemassa niin myyjä sanoi, että televisio on vietävä pystyssä, siis siinä asennossa misä se kotonasikin on, mulla oli Farkkumallin auto, ois mahtunu, mutta piti takajalkatilaan laittaa se kuljetukseen ja etupenkkejä eteenpäin :eek:
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kiitoksia nopeista vastauksista. Täytyypi huomenna sitten sumplia miten sen sinne laittaa jos sen kerta pitää pystyssä olla. Ja luulis mahtuvan kun kerta 40" menee myös. :D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Therussu sanoi:
Kiitoksia nopeista vastauksista. Täytyypi huomenna sitten sumplia miten sen sinne laittaa jos sen kerta pitää pystyssä olla. Ja luulis mahtuvan kun kerta 40" menee myös. :D
Kun kerta kyseessä lcd niin ei tarvii olla pystyssä, mutta esim. taustaproju pitää olla.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

E115 sanoi:
HDTV on televisio joka pystyy vastaanottamaan teräväpiirto lähetyksiä. HD-televisio olisi ollut oikea termi tässä ketjussa.

TV on lyhenne sanasta televisio. Eli eikös HDTV tai HD-televisio ole tällöin ihan sama asia.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

vrmx sanoi:
Kun kerta kyseessä lcd niin ei tarvii olla pystyssä, mutta esim. taustaproju pitää olla.
No hitostako minä mitään tierän, tein vain silleen mitä myyjä sanoi :D
Jos nääs tarkoitti sitä että kun sen pistää vaakatasoon ja ajelee autolla ja sitte tulee kunnon töyssy nii se pompsahtaa ylös ja voipi rikkoontua :rolleyes:
 
Ylös Bottom