Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelejä osamaksulla

janijj

Member
Sanokaas mistä kaikista kaupoista saa suomessa pelejä osamaksulla? Ja kyllä olen köyhä joten pitää välillä ostaa pelejä näin... :)
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Ainaskin konsolinetistä saa osamaksulla pelit ja laitteet.

Miten se siellä toimii? Onko siellä joku minimiraja osamaksu ostoissa? Saako niitä eriä kuitenkin maksaa useamman kerralla jos haluaa? Jos olen käsittänyt oikein niin sieltä kuuluu valita ostovaihtoehdoksi lasku, jonka sitten saa itse jakaa osiin? Minkälaisiin osiin? Kai täällä on muitakin köyhiä jotka on sieltä jo jotain ostanut?
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

NetAnttila.com, ja mikäli korttia löytyy ja koneena X-Box Play-Asia pelittää hyvin ja pelejä löytyy puoleen hintaan Suomen-maan hintoihin verrattuna.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Miten se siellä toimii? Onko siellä joku minimiraja osamaksu ostoissa? Saako niitä eriä kuitenkin maksaa useamman kerralla jos haluaa? Jos olen käsittänyt oikein niin sieltä kuuluu valita ostovaihtoehdoksi lasku, jonka sitten saa itse jakaa osiin? Minkälaisiin osiin? Kai täällä on muitakin köyhiä jotka on sieltä jo jotain ostanut?

En valitettavasti osaa sanoa ollenkaan sillä en ole itse käyttänyt kyseistä maksumahdollisuutta ja osamaksu mahdollisuus on vasta hiljattain tullut mahdolliseksi kyseiseen kauppaan. Mutta käy ihmeessä katsomassa nettisivulta lukisiko sielä tarvittavat tiedot tai soita niille ja kysy :)
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Voi ny jumalauta jos ei ole muutamaakymppiä irrottaa peliä varten suoraan niin suosittelen ettet niitä ostakaan.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Voi ny jumalauta jos ei ole muutamaakymppiä irrottaa peliä varten suoraan niin suosittelen ettet niitä ostakaan.

Pakko melkeen sanoo että word... Jos talous kaatuu muutamaan kymppiin eikä säästäminen onnistu niin kannattaa melkein jättää ostamatta. Ei tälläisestä pitemmän päälle saa kuin vatsahaavan.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Osta pelit käytettynä, kyttää tarjouksia tai osta pelit platinum/greatest hits ym.. uudelleenjulkaisuina. Tällä tavalla pelit maksaa siinä 20 - 30e. Eikä tarvitse säätää mitään osamaksuja.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

en ole onneksi joutunut osaariin turvautumaan pelien ja konsolien kanssa. laskulla toki ostan ja maksan sitten kuun lopussa, kun pakko päästä pelaamaan heti, mutta ei aina ole juuri silloin rahaa
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Täällä ei ilmeisesti voi kysyä mitään ilman että jotkut rupeaa heti arvostelemaan.. Kummallista touhua.. Se tuskin on teiltä pois vaikka maksaisin pelit luonnossa. Te voitte vapaasti ostaa pelinne miten haluatte mutta älkää myöskään arvostelko mun tapaani elää ja ostaa asioita. Kysymykseni ei mun mielestä ollut mitenkään kummallinen tai muita loukkaava. Onneks löytyi muutama fiksu yksilö joka tajuaa mitä kysymys tarkoittaa...
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Täällä ei ilmeisesti voi kysyä mitään ilman että jotkut rupeaa heti arvostelemaan.. Kummallista touhua.. Se tuskin on teiltä pois vaikka maksaisin pelit luonnossa. Te voitte vapaasti ostaa pelinne miten haluatte mutta älkää myöskään arvostelko mun tapaani elää ja ostaa asioita. Kysymykseni ei mun mielestä ollut mitenkään kummallinen tai muita loukkaava. Onneks löytyi muutama fiksu yksilö joka tajuaa mitä kysymys tarkoittaa...

ei ainakaan itsellä ollut tarkoitus arvostella tai vittuilla. netanttila ainakin myy tavaraa osarilla. en sitten tiedä mitkä kriteerit ovat. pitääkö olla töissä käyvä jne.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

ei ainakaan itsellä ollut tarkoitus arvostella tai vittuilla. netanttila ainakin myy tavaraa osarilla. en sitten tiedä mitkä kriteerit ovat. pitääkö olla töissä käyvä jne.

Kuten sanoin jotkut olikin fiksuja ja vastasi kysymykseen niin kuin pitääkin :)
Juu no kyllä mäkin työssäkäyvä olen mutta sattuu vaan menot oleen myös kovia. Muksu vie ison siivun joka palkasta :)
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Ei netanttila edellytä mitään muuta kuin korkeintaan tulee olla luottotiedot kunnossa. Ei ole koskaan tullut mieleen ostaa pelejä osamaksulla mutta nyt kun tarkemmin ajattelee, voisi jotain uutuuspelejä hankkia kun harvemmin tosiaan lapsiperheellisellä on ylimääräistä rahaa laittaa omaan huvitteluun uuden pelin vertaa. Itse ostan kyllä mieluiten pelit käytettyinä ja laahaan vuoden jäljessä, jos ei satu saamaan uusia poikkeuksellisen halvalla. Netanttilassa ja hobby hallissa ei ole paljon kalliimpaa ostaa osamaksulla mutta pelien hinnat ja valikoima ovat aika kehnoja.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Pelaaminen on kallis harrastus, joten jos ei löydy rahaa, niin ei kannata pelata. Toisin sanoen: No pain, no gain.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Pelaaminen on kallista... Mutta ei se sitä takoita, ettei sitä voisi harrastaa jos ei olekkaan niin paljon rahaa kuin osalla tuntuu olevan. Vai onko moni sitten täällä noita kielteisiä kommentteja heittäneistä vielä "pappa betalar" iässä :confused: ei pahalla, mutta kuitenkin.

Itsekkin olen monesti ostanut osamaksulla pelejä ja tulen varmasti niin tekemään tulevaisuudessakin. Käyn töissä nykyään ja rahaa tulee enemmän kuin opiskelijana, mutta silti tuollainen 60-70 (kenenkä mielestä tämä on vain "pari kymppiä" :confused: ) kerralla tekee aika ison loven lompakkoon, kun menee sitä rahaa muuhunkin, kuten elämiseen. Varsinkin jos on jälkikasvua. Niin ja ei kaikilla ole niitä käytettyjä pelejä mitä voisi aina olla viemässä vaihtoon ja ei ne käytettyjen pelien valikoimatkaan mitään huikeita aina ole.

Niin ja asiaan. Voin itse suositella NetAnttilaa osamaksuun. Valikoima ei ole mikään huikea, mutta sekin vaihtelee aika-ajoin. Ja tietenkin kaupoista löytyy monia pelejä ale laatikosta. Viimekin viikolla oli paikallisessa prismassa hinnat tippuneet PS3 pelien kohdalla (esim. Resistance, Uncharted, Ratchet & Clank 24.90... Ninja Gaiden Sigma 19.90... yms.)

Eipä mulla taas muuta. Ja muistakaa, ei se kaikilla ole aina niin helppoa tuon rahan kanssa. Ei ainakaan itselläni... Säästäväisyys on hyve ;)
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Turha sitä on pillastua, jos jotkut tarjoavat eri vaihtoehtoja. Kuten mainittua, käytetyt pelit ovat halpoja ja esim. huuto.net:stä löytyy kattavasti. Toinen hyvä keino on ostaa Platinum-pelejä, joita saa esim. Play.com:sta 20-30 hintaan.

Ja jos se raha on vähän tiukalla, miksi ostaa Suomen ryöstöhinnoilla.
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Se miksi alunperin kysyin tästä johtuu siitä koska tänä vuonna on tulossa vielä monta peliä jotka haluan mahd pian julkaisun jälkeen (äkkiä laskettuna 5 peliä). Joten tarkoitus ei ole odottaa että ne on vuoden vanhoja. Kaikkia tuskin pystyn ostaan heti mutta jotta edes 2-3 saisin niistä, on osamaksu aika hyvä vaihtoehto.

Ja tosiaan eräs jo kommentoikin vastaavaa että niiden jotka asuvat vanhempien jaloissa saaden vielä tuntuvaa viikkorahaa, ei kannata sanoa että "älä pelaa jos ei ole varaa". Te ette tiedä vielä mitään "aikuisiän" rahahuolista. Sitten kun vielä saatte lapsen niin huomaatte että se "eläminen" ei välttämättä niin kovin halpaa ole...
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

Jos sinulla on säännölliset tulot vaikka pienetkin, niin osamaksu on ihan ok vaihtoehto myös pelien ostoon.

Joo maksaa enemmän mutta jos olet oottanut jotain peliä pitkään, vaikka GTA IV:tä, niin haluatko odottaa 3-4kk että pelin hinta tippuu ja saat sen käytettyänä vaikka 25 eurolla,

Niin joo, parhaat paikat on varmaan Hobby Hall sekä Netanttila,

Valikoima on kyllä jonkun verran heikkoa, mutta eipä se 11e:n kuukausimaksu luulisi taloutta kaatavan:)
 
Vastaus: Pelejä osamaksulla

ja onhan se nyt totta että kun lisääntyy niin myös rahan meno lisääntyy. eikä harrastustakaan tahdo jättää, joten jossakin on joustettava, eli ostettava vaikka osarilla.
itsellä ei lapsia ole mutta aika läheltä seuraan muutamankin nuoren lapsiperheen elämää
 
Ylös Bottom