Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peli Glitchejä (omia)

Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Eli tänne vois postata omia videoita nappaamistanne glitcheistä ja bugeista. Itselläni on kaksi.

Farcry 2 glitch : http://www.youtube.com/watch?v=HgiZIaVDRUE
ja
Fallout 3 glitch : http://www.youtube.com/watch?v=DmEMfSVKJsQ

Toi Fallout 3:n "haamu" on ilmestynyt mullekin. Kyseessä on ilmesesti joku creature joka ei lataudu peliin. Usein on käynyt niin, että rad-skorpparit lentelee jonkin aikaa ennen kuin alkavat kipittää pitkin tannerta. Buginen, mutta silti hieno peli.
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Hip hei.

Pistetään vielä online-pelien glitcheistä oma ketju pystyyn niin että pääsee kaikki halukkaat helpommin publiceillakin sitten näyttämään "taitojaan".

Glitcharit ovat pellejä.
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Pistetään vielä online-pelien glitcheistä oma ketju pystyyn niin että pääsee kaikki halukkaat helpommin publiceillakin sitten näyttämään "taitojaan".
Pelihuijauksien promotoinnista ylläpito jakelee sitten kyllä muistutuksia taikka ihan suoraan jäähyjäkin, eli ei kannata koettaa onneaan. Edes "leikillään".
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Niin, kun konverttasin sen kännyl .avi muotoon siihe tuli toi fast motion :eek:
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Noh, minulla kerran tapahtui tällainen glitch Uncharted: Drake's Fortunessa:



Hyppäsin siis Nathanilla suojaan, mutta tämä päättikin upota kiven sisälle. Sieltä sai aika helposti tapettua nuo viholliset, kun ne eivät saaneet tehtyä minulle pahemmin vahinkoa.

Tässä vielä linkki itse videoon, jos tuo ylläoleva Youtube-ikkuna ei toimi:
http://www.youtube.com/watch?v=pOhPMBIuWqI&feature=channel_page
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Eilen löysin Killzone 2:ssa glitchin millä pääsee ulos nettipelin Corinth Crossing kentästä. Sitten olen päässyt myös Tharsis Deposta ja Blood Grachtista ulos, mutta ne löysin youtubesta. Resistance 2:n yksinpelin Orrick kentästä löysin itse pois. Peleissä on hauska glitchata ja ettiä glitchejä, varsinkin niitä missä pääsee pelialueen ulkopuolella.
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Peleissä on hauska glitchata ja ettiä glitchejä, varsinkin niitä missä pääsee pelialueen ulkopuolella.
Erityisen hauskaa se on moninpeleissä, muut tuskin malttavat lakata nauramasta, kun joku urvelo häikäilemättä huijaa esim. ammuskelemalla muita pelikentän alta/ulkopuolelta.

Moral of the story? Glitchailkaa ihan rauhassa yksinpelissä, mutta moninpeleissä se lasketaan aina huijaukseksi. Aina.
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Erityisen hauskaa se on moninpeleissä, muut tuskin malttavat lakata nauramasta, kun joku urvelo häikäilemättä huijaa esim. ammuskelemalla muita pelikentän alta/ulkopuolelta.

Moral of the story? Glitchailkaa ihan rauhassa yksinpelissä, mutta moninpeleissä se lasketaan aina huijaukseksi. Aina.

Minä en koskaan public servuilla glitchaa, en halua saada banneja PSN:stä, mutta priva servuilla yritän jos niin on sovittu. Onhan se aika ärsyttävää jos joku glitchaa publalla ja kukaan ei saa glitchaajaa tapettua.
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Minä en koskaan public servuilla glitchaa, en halua saada banneja PSN:stä, mutta priva servuilla yritän jos niin on sovittu. Onhan se aika ärsyttävää jos joku glitchaa publalla ja kukaan ei saa glitchaajaa tapettua.

Banneja PSN glitchaamiseta? Rofl.
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Noh, minulla ei ole videota kyseisestä bugista, mutta yritän selittää sen niin hyvin kun voin.

Ajelin tietä pitkin Far cry 2:ssa, kun vastaan tuli 2 vihollista. Mutta, molemmat seisoivat ilmassa. Minä sitten ajattelin ajaa heidän päältä, mutta auto vain luiskahti heidän läpi. Aseella sain heidät kyllä sitten tapettua, mutta ruumiit hävisivät heti.

Juuh :D
 
Vastaus: Peli Glitchejä (omia)

Noh, minulla ei ole videota kyseisestä bugista, mutta yritän selittää sen niin hyvin kun voin.

Ajelin tietä pitkin Far cry 2:ssa, kun vastaan tuli 2 vihollista. Mutta, molemmat seisoivat ilmassa. Minä sitten ajattelin ajaa heidän päältä, mutta auto vain luiskahti heidän läpi. Aseella sain heidät kyllä sitten tapettua, mutta ruumiit hävisivät heti.

Juuh :D

Tätähän on ollut yllättävän monilla. Itselle taitanut kaksi kertaa tulla mutta videota ei itseltä löydy. Ja pikaisen youtube etsinnänkään tulos ei löytänyt videota kyseisestä glitchistä.
 
Ylös Bottom