Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliaiheisia vaatteita?

reetrikki

New Member
Olen yrittänyt etsiä netistä peliaiheisia paitoja ja löytönytkin muutamia paikkoja.
Mistä olette tilanneet Suomeen ja millaisilla kustannuksilla? Millaisia ovat paitojen ja painatusten laadut? Entä koot?
Final Fantasy, Mario ja Zelda aiheiset paidat kiinnostaisi... myös monet retropeliaiheiset paidat.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Olen yrittänyt etsiä netistä peliaiheisia paitoja ja löytönytkin muutamia paikkoja.
Mistä olette tilanneet Suomeen ja millaisilla kustannuksilla? Millaisia ovat paitojen ja painatusten laadut? Entä koot?
Final Fantasy, Mario ja Zelda aiheiset paidat kiinnostaisi... myös monet retropeliaiheiset paidat.

No ainakin Polarpandasta, joka on suomalainen putiikki ja myöskin Savepoint Myyrmannissa on myynyt joskus paitoja
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Tennispalatsin Kukunorissa tulee aina jos vain mahdollista käytyä, mistä sitten bongasin hienon t-paidan, jossa oli neljän peliohjaimen kuva, tekstillä "Choose your weapon". Harmillisesti paita maksoi lähemmäs kolmeakymppiä, joten päätin sitten sen sijaan osaa Full metal jacket -julisteen.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

myteespotista löytyy paljon peliaiheisia vaatteita
http://www.myteespot.com/home.php?cat=125

olen tilannut tuolta kerran itsekin ja nopeasti tuli paidat perille :)

kannattaa kyllä ottaa vähintään L kokoa koska itse tilasin M kokosena paidat ja on vähän pieniä (on vähän tuota ihraa kertynyt vartaloon kyllä).

osuuspankin visa electronilla hoidin maksun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Tai sitten voi marssia vaikka paikalliseen Clas Ohlsoniin ja ostaa sieltä sellaista A4-paperia, jolle voi tulostaa mustesuihkutulostimella ja sitten silittää kuvan kiinni kankaaseen. 10 kpl 15e on hintaa. Sitten paluu matkalla voi poimia vaikka Prismasta valkoisia paitoja (mustille/värjätyille kankaille on sitten eri paperit). Itselle olisi tarkoitus tehdä jonkilainen paita tuolla menetelmällä, jos vaan jaksas :p
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

EMP:ltä löytyy peliaiheisia paitoja esimerkkinä vaikkapa tämä

Etusivulle tästä!!

Ja hakusanoina kokeilkaa vaikka nintendo, Gears of war, Devil May Cry, Conan, Halo ja Guitar hero. Noin äkkiä keksittynä ja haettuna. :D

Katalogin voi tilata ilmaiseksi tuolta sivustoilta, mutta harmillisesti positkulut on aika suuret, 10e. Joten kannattanee ostaa kaverin kanssa isompi satsi. Itse tilasin jollakin sadalla eurolla, jolloin sain kympin arvoisen tilaajalahjan, tosin sitä ei saanut valita, vaan piti vain laittaa mitat. T-paitahan se sieltä tuli.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Kappas, tuoltahan näyttäisi löytyvän vaikka mitä mielenkiintoista :]
Täytyykin tässä työn ohessa tutustua tuotteisiin
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Kappas, tuoltahan näyttäisi löytyvän vaikka mitä mielenkiintoista :]
Täytyykin tässä työn ohessa tutustua tuotteisiin

Jep, muutamaan kertaan on tullut tuokin pengottua läpi. Luotettava tuntuu olevan, kun kaikilla kavereilla on homma ainakin toiminut mainiosti.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Jos on tarvetta uudelle peliaiheiselle paidalle, kannattaa tsekata minun Mario-teemainen design TeeBustersista.
Löytyy sekä miesten että naisten mallia ja lisäksi myös hupparia.
Paita on saatavilla enää tämän päivän ajan joten kannattaa toimia nopeasti!

Yhden t-paidan hinta on 9€ ja postikulut Suomeen on n. 3€.
Alennuskoodilla M4R15 saa vielä 10% alennusta.

> http://teebusters.com/

5c890fcefff5a26d986f88afcac15424Breakfast_MensBigBanner.png
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Ikävä kyllä, käännöspalvelu ei tarjoa alkuperäisen kysyjälle vastausta. Hän halusi tietää mistä tuotteen voisi tilata, kun kyseisestä kaupasta se on loppu.

Myös toisessa lauseessa oli kysymysmerkki. Siinä missä hän ilmaisi puutteet kielellisessä ymmärryksessään. (Vinkki: se alempi niistä tässä fooruminäkymässä) Jos käännöspalvelu ei vastaa tähän niin mikä sitten? Jeesus?
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

Myös toisessa lauseessa oli kysymysmerkki. Siinä missä hän ilmaisi puutteet kielellisessä ymmärryksessään. (Vinkki: se alempi niistä tässä fooruminäkymässä) Jos käännöspalvelu ei vastaa tähän niin mikä sitten? Jeesus?

Hän halusi tietää mistä muualta tuotteen voi tilata, kun se on kyseisestä verkkokaupasta loppu.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

GTA 5:ssa ja Sleeping Dogsissa on pari paitaa, jotka haluaisin omistaa ihan oikeasti.

Oikeasti myynnissä olevista vaatteista joku Dota 2 -aiheinen paita voisi olla hieno. Joskus aikoinaan tuli osteltua paljon bändipaitoja. Huomasin kuitenkin, että jos vaatteilla haluaa tunnustaa väriä, saatavilla on vain kalliita, huonolaatuisia ja epäkäytännöllisiä ryysyjä.

Suattaapi olla, että ei tule hankittua.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

We love fine on muuten yksi paikka josta löytää kaikenlaista peli ja leffa krääsää. Siitä kiva pulju, että moni noista tuotteista on fanien suunnittelemia eli paidoissa ei ole ne tutut ja tylsät logot ja muut.
http://www.welovefine.com/

Toki valikoimaa selatessa kannattaa muistaa, että nuo tulee EU:n ulkopuolelta eli jos tilauksen arvo menee sen n.23e yli niin saattaa pamahtaa se 24% lisää maksettavaa alv:n muodossa. Itse olen pari figuuria tuolta tilannut ja toimitus kesti pari viikkoa halvimmalla vaihtoehdolla.
 
Vastaus: Peliaiheisia vaatteita?

www.onceuponatee.net

Tuolla on aika usein peleihin liittyviä paitoja. Kerran viikossa vaihtuu paidat. Itse tullut useammankin paidan tuolta ostettua. Toimitusaika on n. 3vko.
 
Ylös Bottom