Tuollainen värkkäys on kyllä mukavaa puuhaa. Useampi läppäri, ohjain ja muu on tullut auottua ja nuo pienet liittimet on jo itselle tuttuja. Muistan etäisesti ne ekat kerrat niiden kanssa mutta kunhan ei käytä voimaa niin kyllä ne ehjänä pysyy.
Ja aina arvostus sille kun tekee ja korjaa itse. Varsinkin kun ainakin minusta tuo homma on tosi viihdyttävääkin samalla.
PS. Olisin avannut ihan vasta omankin Joy-Conin mutta siellä on se ihmeruuvi, jollaiseen ei ole työkalua. Ne ottaa ihan helvetisti päähän. Jäi sitten koko driftaavan tatin korjausyritysoperaatio lojumaan kun ei saa ohjainta auki.
No mä oon kyl melko käsi näis hommis, yhen ps4 ohjaimen onnistuin hajottaa ku yritin avata ja jotain sählätä siinä. Tai en tiie, kai sen sais kasattua jotenki jos yrittäis, en muista mut jotain tein siinä pahasti väärin. Sen takia tuliki McGyver fiilis ku sai tommosen pienen ohjaimen itse korjattua gorilla käsillä. VPD ja monet muut paikat kyl myy switchin oikeita työkaluja ja ruuvimeisseleitä, switchis ku tosiaan on se "Y" muotoinen ruuvinpää eikä sitä kannata ees yrittää millää muulla avata, siinä on helposti ruuvinpää paskana.
Mullaki on kyl kaikenmaailman pikku meisseleitä ym työkaluja mut just sitä Y muotoista ei ollut enkä alkanut ees testaa.
Sit ku viel ruuvaa muovia nii helposti siinä voi lähtee liian syvälle jolloin liitos voi katketa ja ruuvi jäädä paikallee pyörii. Mä kyl katoin tän ohjaimen kohalla nii monet opetusvideot että ne muisti jo unissaan ja siinä askarteluvaihees viel oli varmuuden vuoksi youtube vieres jos jotain unohti. PS4 ohjaimen kanssa tein sen virheen et avasin vaa ja oletin et "kyllä mie osaan".
Joyconeis on sentään mahollista vaihtaa tatteja, mitenkäs PS5 ohjaimet? Niis ei taida olla tatit kaapeleil kiinni joten niiden vaihto ei edes onnistu?