Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien+konsoleiden mainokset

Traddash

Well-Known Member
Niin että mitkä mainokset on jäänny parhaiten päähän mieleen? Itsellä Ratchet 2 Gravity gun ja se magneetti mainos on kyllä erittäin hyviä. XO yks poistettu mainos missä kaikki rupee ampumaan toisiaan sormillaan leikkinä olisi ollut myös hyvä mutta sitä pidettiin liian "pahana". Muita mainoksia taikka linkkejä niille youtubessa oleville:D .
Siis telkkarissa tulleilla.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

Gears of Warin mainoksessa oli loistavasti valittu musiikki. Sellainen rauhallinen biisi soi hirveän mätön taustalla, ja jotenkin sanatkin taisi luoda mielenkiintoisen kontraposition ruudulla näkyvän vilskeen kanssa.

Ratchet&Clank-mainokset on kanssa hauskoja. Miniydinpommi naapurin pihaan on kiva ylläri.

David Lynchin ohjaamat PS2-mainokset nyt on ihan legendoja, se PS3-lyhytfilmi (jolla oli ihan nimikin ja jonka yhteys itse konsoliin on täysi mysteeri) jatkaa samalla surrealistisella linjalla.

Miksi noita mainoksia ei laiteta lisämateriaaleiksi pelilevyille, joskus ne on ihan parasta antia.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

jryi sanoi:
Gears of Warin mainoksessa oli loistavasti valittu musiikki. Sellainen rauhallinen biisi soi hirveän mätön taustalla, ja jotenkin sanatkin taisi luoda mielenkiintoisen kontraposition ruudulla näkyvän vilskeen kanssa.

Ratchet&Clank-mainokset on kanssa hauskoja. Miniydinpommi naapurin pihaan on kiva ylläri.

David Lynchin ohjaamat PS2-mainokset nyt on ihan legendoja, se PS3-lyhytfilmi (jolla oli ihan nimikin ja jonka yhteys itse konsoliin on täysi mysteeri) jatkaa samalla surrealistisella linjalla.

Miksi noita mainoksia ei laiteta lisämateriaaleiksi pelilevyille, joskus ne on ihan parasta antia.

Itsekkin pidin tuosta Gears Of Warin mainoksen musiikista ja aluksi hämästyin ja mietin että onko tämä edes Gearin mainos.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

jryi sanoi:
Gears of Warin mainoksessa oli loistavasti valittu musiikki. Sellainen rauhallinen biisi soi hirveän mätön taustalla, ja jotenkin sanatkin taisi luoda mielenkiintoisen kontraposition ruudulla näkyvän vilskeen kanssa.

Ratchet&Clank-mainokset on kanssa hauskoja. Miniydinpommi naapurin pihaan on kiva ylläri.

David Lynchin ohjaamat PS2-mainokset nyt on ihan legendoja, se PS3-lyhytfilmi (jolla oli ihan nimikin ja jonka yhteys itse konsoliin on täysi mysteeri) jatkaa samalla surrealistisella linjalla.

Miksi noita mainoksia ei laiteta lisämateriaaleiksi pelilevyille, joskus ne on ihan parasta antia.
Gears of Warin mainos on mielestäni paras pelimainos koskaan. Nerokkaasti valittu musiikki korostaa pelin tunnelmaa tehokkaasti vastakkainasettelunsa myötä.

Ratchetit olivat myös hauskoja omassa genressään. PS3:n lyhytelokuvamainokset suhahtivat tyylikkäästi ainakin oman hilseeni yli.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

Gears of Warin mainos on ehkäpä paras pelimainos ikinä. Harmi vaan, että siinä ollut tunnelma vastasi 0% pelin tunnelmaa. Surullinen, ankea ja pelottava maailma jossa rankat jätkätkin osoittaa pelkoa ja epätoivoisia tunteita? Bullshit :D
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

Olin hieman yllättynyt että tämä video tuli TV mainoksena eilen Neloslta Ozin (Kylmä Rinki) jollakin mainostauolla. Tosin lyhennetty versio http://halo.gamespot.com/video/926632/6178832/halo-3-official-movie--the-john-117-monument
Muita tuohon mainokseen liittyviä videoita. http://halo.gamespot.com/video/926632/6178833/halo-3-official-movie--making-of-the-monument ja http://halo.gamespot.com/video/926632/6178831/halo-3-official-movie--memories-of-a-soldier.
Kyllä taitaa voittaa ne Gearsin mainokset, kun ne on minun mielestä aika tunteelliset ja erittäin hyvin tehty.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

Ihan vaan tiedoksi että sen Gearsin mainoksen kappale on nimeltään Mad World (GARY JULES)
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

Flagg sanoi:
Ihan vaan tiedoksi että sen Gearsin mainoksen kappale on nimeltään Mad World (GARY JULES)

Mainosta näkemättä kuulostaa erittäin hyvän musiikkikappaleen huonolta käytöltä.

P.S: Katsokaa Donnie Darko.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

Eilen näin yhdellä Pako-ohjelman mainos katkolla HALO 3:n mainoksen aika hieno:cool:.
 
Vastaus: Pelien+konsoleiden mainokset

suokukko sanoi:
Eilen näin yhdellä Pako-ohjelman mainos katkolla HALO 3:n mainoksen aika hieno:cool:.
Mahto olla toi minun ylemmän viestin linkissä olevan videon lyhyempi versio.
 
Ylös Bottom