Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien remasterit/remaket hyvä vai huono asia?

Pelien remasterit/remaket hyvä vai huono asia?

  • Hyvä

    Äänet: 74 50,0%
  • Huono

    Äänet: 14 9,5%
  • Ei niitä ole pakko ostaa, niin ihan sama jos tulee

    Äänet: 60 40,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    148


Tämä varmaankin kuuluu tänne. 19.5. odotellessa.

Ai tähän piti tuo surkuhupaisahko kolmonenkin ottaa mukaan... Itsellä ykkönen pelaamatta täysin, kakkonen oli todella hyvä, kolmosen kun sai ps+ kautta, piti sitä tietysti kokeilla, mutta kokeiluasteelle jäi. Sieluton itseään toistava yritelmä. Ilolla otan kyllä ensimmäiset kaksi osaa peluuseen.
 
Nyt oikein upeiden kuvien kera. Jättäis sen surkean kolmos osan vaan pois.

 
Tykkään sillä nykyisin tuntuu olevan vaikeaa löytää hyviä pelejä, jotka ainakin omaa pelimakuani tyydyttäisi. Mafia trilogykin esimerkiksi otetaan ilolla vastaan ja ostetaaan jo pelkän ykkösosan takia.
 
Nyt oikein upeiden kuvien kera. Jättäis sen surkean kolmos osan vaan pois.

Huh huh. Viimeksi ollut näin hypettynyt olo kun Xcom1 julkaistiin tulevaksi joskus 2011 tjsp.
 
Ihan kiva yllätys, että Mafia 2 remaster saataisiin jo ensi viikolla ja eurogamerkin tuon vahvistaa. Mafia 1 tulisi sitten myöhemmin elokuussa.

UPDATE 4.45pm UK: One final update, as it looks like Mafia 2's new version will arrive as soon as next week.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan kiva yllätys, että Mafia 2 remaster saataisiin jo ensi viikolla ja eurogamerkin tuon vahvistaa.

UPDATE 4.45pm UK: One final update, as it looks like Mafia 2's new version will arrive as soon as next week.


Juu näin tämän jo redditissä. Harkitsin myös Mafia 3 ostoa mutta onneks ei vielä tullut hommattua. Pitää katsoa ensin mitä sille on remasterissa tehty.
 
Juu näin tämän jo redditissä. Harkitsin myös Mafia 3 ostoa mutta onneks ei vielä tullut hommattua. Pitää katsoa ensin mitä sille on remasterissa tehty.
Saas nähdä, että saako jo Mafia 3 omistajat päivityksenä parannuksia vai pitääkö ostaa uudelleen.

Boksilla pelannut Mafia 3 pari kertaa läpi ja pleikalla vielä kesken, kun tuli ps+ kautta napattua se.
 
Mä vasta tänään tilasin Mafia 3:n PS4:lle. Onneks oli halpa peli. Mafia 1:n oon pelannu tietokoneella. Mafia 1 oli hyvä peli, mutta kakkosta en oo pelannu. Ehkä tulee tuo ostettua.
 
Ensimmäinen Mafia oli aikoinaan aivan loistava. Kuten oli myös kakkososa. Kolmonen on pelaamatta, vaikka hyllystä löytyykin. Ehkä nyt voikin pelata vielä ykkösen ja kakkosen uudelleen ennen kolmosta. Aivan huippu uutinen!
Samaa mieltä, että ykkönen paras ja kakkonenkin loistava. Kolmonen jää noista toki jonkin verran, mutta en silti alkuunkaan allekirjoita täällä joidenkin kovia kommentteja siitä miten kolmonen on surkea peli.

Toki eri tyylinen ympäristö ja päähahmo, ja se perinteinen mafiatunnelma puuttuu aika lailla. Itse pidin kuitenkin kyseisen pelin 60-70-lukujen fiiliksistäkin. Omasta mielestäni kaikki Mafia-pelit ovat kelpo pelejä, ja toki 1 ja 2 todellisia helmiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttää kun pelasin juuri vähän aikaa sitten kakkosen läpi. Lisäosat vielä pelaamatta tosin, mutta niin.
 
Samaa mieltä, että ykkönen paras ja kakkonenkin loistava. Kolmonen jää noista toki jonkin verran, mutta en silti alkuunkaan allekirjoita täällä joidenkin kovia kommentteja siitä miten kolmonen on surkea peli.

Toki eri tyylinen ympäristö ja päähahmo, ja se perinteinen mafiatunnelma puuttuu aika lailla. Itse pidin kuitenkin kyseisen pelin 60-70-lukujen fiiliksistäkin. Omasta mielestäni kaikki Mafia-pelit ovat kelpo pelejä, ja toki 1 ja 2 todellisia helmiä.
Jep, ei kolmonen huono peli ole, vaikka tehtävissä ei kauheasti vaihtelua ollut, mutta pelimaailma ja tarina kolahti kyllä ja kovaa.
 
Eikös nuo ihan remasteroituja ole eikä remakeja? Joten miksi olisi edes eri traileri kuin alunperin on ollut?
No luulis että se myy sitä remasteroitua versiota, eikä vanhaa. Eli myös traileri on remasteroitu, tuo ei mun silmään sitä kyllä ollut.
 
No luulis että se myy sitä remasteroitua versiota, eikä vanhaa. Eli myös traileri on remasteroitu, tuo ei mun silmään sitä kyllä ollut.
No ok, jos todella on noin, ettei traileria ole remasteroitu, eli lähinnä resoluutiolla parannettu. Minusta vaikutti kuitenkin siltä, että kyseessä oli ylipäätään huonolaatuinen klippi laitettu YouTubeen (tai mihin olikaan laitettu). En tuosta vielä ainakaan itse pysty päättelemään onko alkuperäinen resoluutio vai ei.
En usko että 2 on paljon muuta tehty kun resoluutio ja framerate nostettu. Siksi se näyttää samalta.
Niin tätä juuri tarkoitin itsekin, kun puhuin, että on nimenomaan remasteroitu, EI REMAKE.
 
Ylös Bottom