Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliseuraa

ducky

New Member
Löytysköhän täältä peliseuraa, ihan tiettynä aikana viikosta. :)


OIs kivempi pelata matsit joskus loppuunasti. Ärsyttää kun randomit quittaa kesken pelin. Varsinkin jos lopussa tekee voittomaalin.

Idlaan aika usein #WiiOnline kanavalla Quakenetissä, sieltä tavoittaa ainakin jos olen mestoilla.

Snuffen kans kokeiltiin äsken, tais mennä lopussa peli synkasta tai jotain, juoksin vain maaliin eikä mitään tapahtunu :D

-ducky
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peliseuraa

Tänään ei kerkeä, mutta huomenna voisin kokeilla tota netissä. Vielä en ole kavereita vastaan pelannut, random matseja vaan pari. Mario Kart vähän sekotti kuviot, mutta nyt kun on sitä tahkottu pari päivää putkeen niin ehtii taas PESin pariin palailla siinä ohessa. =P

Pidetään tämä ketju ihan yleisenä peliseuranetsimisketjuna, eli huudelkaa vaan täällä kun tekisi mieli pelata.
 
Vastaus: Peliseuraa

Morjens ducky, oletan että olit äsken pelaamassa mua vastaan?
Pakko ottaa uusintaottelu ku saan vähän treenattua :p
Mutta hyvin näyttää nettipelikin toimivan, ei mitenkään huomattavasti lagia.
Nätti se sun kolmas maali muuten!
 
Vastaus: Peliseuraa

Joo olin juu (jos olit snuffe, minkä toi friend code antoi)ja hyvin pelitti.

Otetaan revanssia vaan kunhan uskallat ;)

Pitää kyl olla tyytyväinen tähän langalliseen nettiin, huomattavasti parempi kuin WI-FI.
 
Vastaus: Peliseuraa

Jep, oltiin vielä aivan matsin lopussa ja jostain syystä tipahti yhteys...
Mulla on tosin langattomalla kiinni, voiko se tosiaan johtua siitä?
 
Vastaus: Peliseuraa

Jep, oltiin vielä aivan matsin lopussa ja jostain syystä tipahti yhteys...
Mulla on tosin langattomalla kiinni, voiko se tosiaan johtua siitä?

En tiedä, itselläni langaton on toiminut todella hyvin. Katsellaanpas mitä konsolifin keksii Pessin nettipelillä tehdä ;)
 
Vastaus: Peliseuraa

Taisin eilen ehtiä Duckya vastaan pelata muutaman minuutin (Tottenham - Bayern München), kunnes yhteys katkesi. Olen pahoillani!!! Otti itseänikin päähän suunnattomasti, kun ensimmäinen friend match loppui niin nololla tavalla. Mulla on ollu Welhon kanssa vähän probleemaa, mutta otetaan pian uusiksi!
 
Vastaus: Peliseuraa

Ajattelin pelailla huomenna aamusella, noin kymmenestä eteenpäin. Jos joku on Wiin äärellä siihen aikaan, niin olen valmis haasteeseen! :D
 
Vastaus: Peliseuraa

Voisinpa ottaa haasteen vastaan :)

Pitäisi tosin tenttiin lukea ja kaupassa käydä, mutta eiköhän siinä kymmenen maissa pessiäkin jouda ottamaan :D
 
Vastaus: Peliseuraa

Piti lopetella et saa jotain vielä tänään aikaseksikin.

Hyvät matsit oli amos :)

Tosin eka peli ku pelasin ruottilla oli ihan järkkyä :D

ja viimosen pelin lopus kämmäsin ja annoin sulle pallon ku piti ruveta kikkailee alhaalla. Tosin ennen sitä ois voinu de rossi tehä mut kaveri pisti metristä ohi :D

Näitä lisää!!!!
 
Vastaus: Peliseuraa

Joo, se oli aika ratkaiseva moka ratkaisevalla hetkellä:D Hauska oli pelata! Tulevaisuudessa mun täytyy vaan pitää puolustus tiukemmin kasassa, ettei keskelle pääse syntymään tyhjää tilaa, jonne nytkin sait tarkkoja keskityksiä jaeltua..
 
Vastaus: Peliseuraa

Tänään voisi kokeilla taas miten on taidot ruostunu. Halukkaita ottamaan matsia tänään?
 
Vastaus: Peliseuraa

Olisin valmis ottamaan muutaman matsin tänään klo 19:sta eteenpäin, mikäli peliseuraa löytyy.. Haastakaa jos uskallatte!:D
 
Vastaus: Peliseuraa

Hakisin aktiivista peli seuraa..
Oon kaikki addannut ketkä on coden:sa pistäneet tohon toiseen viestiketjuun ja oma code on 2063 0499 8615 Ja näin kesäloman aikaan pelailen muutenkin aika paljon pessiä netissä.. Mutta nyt olis pulaa pelikavereista.
Pistä pm:llä viestiä jos oot kiinnostunut =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peliseuraa

Itse voisin ottaa matsia netissä. Tosin tämän viikon jälkeen lähden reiluksi kahdeksi viikoksi muualle maailmalle, mutta sitä lukuunottamatta voisi vähän aktivoitua PESin parissa. Lähinnä tullut yksin ja local multiplayerinä pelailtua. Mutta kiinnostuneet voisi pistää tänne ajankohtia, millon sopii niin koitetaan saada matseja.
 
Vastaus: Peliseuraa

Löytyisköhän peliseuraa? Olen varmaan koko illan (21-00) Wiin ääressä, että kunhan vaan lisäätte minut niin eiköhän sitä matsia johonki aikaan tule.
 
Vastaus: Peliseuraa

Löytyisköhän peliseuraa? Olen varmaan koko illan (21-00) Wiin ääressä, että kunhan vaan lisäätte minut niin eiköhän sitä matsia johonki aikaan tule.

Olen kanssa tässä 00 asti pelaamassa niin eiköhän pelit pystyyn. koodi oli 2535 5632 9319
 
Ylös Bottom