Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit atm

Vastaus: Pelit atm

Huvittaisi pelata, mutta pakko katsoa formulat. Tuun formuloiden jälkeen pistämään viestiä jos vielä huvittaa pelata, saisipa tekosyyn lisätä wii uudestaan nettiin pitkän tauon jälkeen :)


Hienoa Pelimies! Kerrankin mahtiasennetta ja peliä aikaiseksi täältäkin foorumilta :)
 
Vastaus: Pelit atm

Ähh wii pukkaa virhe-koodia, saa nähdä saanko nettiin tänään, pistän viestin heti jos saan :cool: Väittää ettei ole yhdistetty, pitääköhän modeemin olla koneesiin yhdistetty että lan-adapter toimii, itsellä kone kerta netissä usb-modeemilla kun koneen nettipiuha-portti on paskana, eli saapas nähdä jos tuon vaatii niin eipä ole wii netissä vielä aikoihin :confused:
 
Vastaus: Pelit atm

Täällä siis järkätään matseja?No H-Y-V-Ä!JES!

No okei...Viikonloppuna käy...Useimmiten illalla,kun porukka varmaan on...Jossain.:D

Mutta lagia tulee aika varmasti,kiitos uuden mobiili yhteytemme.Ja PALJON...Ehkä.Ei varmaa...:(
Noh,koetan keksiä jotain.

Perjantai ja Lauantai ilta kävisi.Ehkä tuossa 19:00 - 23:00 välillä.

Wii would like to Brawl!
 
Vastaus: Pelit atm

Pistäkää vaan tänne viestiä ku haluatte tapella :D
Tuun siinä perjantai- ja lauantai-iltana katteleen, että löytyykö seuraa. Vois olla hyötyä kavereiksi lisäämisestä...
 
Vastaus: Pelit atm

Pistäkää vaan tänne viestiä ku haluatte tapella :D
Tuun siinä perjantai- ja lauantai-iltana katteleen, että löytyykö seuraa. Vois olla hyötyä kavereiksi lisäämisestä...
Tuosta kavereitten lisäämisestä tulikin mieleen,että olen lisännyt sinut.Pitäisi varmaan lisätä mut?Jos olet,kokeile kattoo mun uusi koodi..
 
Vastaus: Pelit atm

Oke, pelaan kyl nyt BWiitä... Just loppu tehtävä ku kirjotin tätä. Taidan kävästä lisäämässä.
 
Vastaus: Pelit atm

Juu, onko vielä pelit menossa? Nyt ois ehkä settiä mulla ja yhdellä toisella luvassa.
 
Vastaus: Pelit atm

Nonnih!Nytten,kun äidin aikataulu Lauantaille on selvä,voidaankin sopia joku yhteinen aika Lauantaille...Nyt siis olisi Nelin-Pelit haussa...Esineitä siis SAA olla.:D

Minulle sopisi noin tuosta 19:30:ta eteenpäin aina keskiyöhön...Välillä saatan pitää breikin,ja vain tappaa hahmoni,jotta voin silti seurata matsia...:DEhkä.
Mutta breikin aivan varmasti pidän jossain vaiheessa,ja jos lähden porukasta ennen keskiyötä,varmaan tuli jotain,vessahätä tai jotain....PISTETÄÄN KUNNON FREE FOR ALLIT PYSTYYN TÄNÄ LAUANTAINA!!!
 
Ylös Bottom