Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit.fi kotisivuille kirjautuminen sekoilee!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carmanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Carmanen

New Member
Huomasin tuossa juuri äsken, kun olin menossa keskustelupalstoille, että sivu ilmoittaa, että en ole tilaaja vaikka olen onnistuneesti kirjautunut sisään:confused: En pääse mihinkään VIP-alueelle vaikka olen sisäänkirjautunut:mad: Sekoileeko PELIT-servu vai mikä helvetti tuota saittia risoo? Huomenna soitan Sanoma Magazinesille, jos ei ole ongelma hävinnyt:mad:
 
Vastaus: Pelit.fi kotisivuille kirjautuminen sekoilee!

Et ole ainoa, jolla ei toimi. Itse pääsen tosin foorumille normaalisti, mutta moni muu ei. Ongelman olemassaolo on sivuston ylläpitäjillä tiedossa, mutta korjausta on varmaan turha odottaa ennen huomista, koska itsenäisyyspäivä.
 
Vastaus: Pelit.fi kotisivuille kirjautuminen sekoilee!

Lienee parempi nukkua yön yli ja toivoa, että arki palauttaa kaiken ennalleen. Sikäläinen joulukalenterikin ehti näiden kolmen päivän pyhien aikana ensin lagaamaan päivän verran, kunnes otettiin alas kokonaan :D
 
Vastaus: Pelit.fi kotisivuille kirjautuminen sekoilee!

Juu, eipä toimi minullakaan. Kaipa siellä on Nnirvi taas kompastellut kaapeleihin kun on tanssahdellut Linnan juhlien tahdissa. Toivottavasti saisivat huomenna korjattua.
 
Vastaus: Pelit.fi kotisivuille kirjautuminen sekoilee!

Nyt on outo ongelma. Olen kirjautunut sisään Pelit.fi:in mutta muut keskutelualueet ei näy kuin Palaute ja Pelitori. Enkä pysty kirjoittamaan viestejä koska väittää että en ole muka tilaaja. :confused:
 
Vastaus: Pelit.fi kotisivuille kirjautuminen sekoilee!

Itsellä oli sama ongelma (joskus parisen vuotta sitten). Eli en päässyt koskaan kirjautumaan sinne sivulle sisään vaikka olin tilannut lehteä jo vuoden (vähintään). Vielä hauskana lisänä oli se, että pojat olivat onnistuneet ryssimään minun nimenkin jokaisessa painoksessa. (olen varma, että nimi oli aivan oikein tilatessa).
 
Ylös Bottom